16 ay önce kapatılan köprü siyasi çatlağa düştü ve bölge sakinleri yeniden açılmasını istiyor

Yenilmez

Active member
Mahalleler arasındaki sirkülasyon dinamikleri için temel bir araç köprüsü Palermo, Belgrano ve Colegiales tam olarak alır 16 ay kapalı. Daha önce yapılmamış bakım çalışmaları nedeniyle kapalıdır. Hakkında Soler köprüsü veya Ciudad de la Paz köprüsü. Gönye demiryolu raylarının, Retiro – José León Suárez şubesinin üzerinde yükselir.


Köprü, Ocak 2023'te trafiğe kapatıldı. O dönemde Buenos Aires Hükümeti, eski Ulaştırma ve Bayındırlık Bakanlığı (bugünkü Altyapı Bakanlığına bağlı Ulaştırma Bakanlığı) aracılığıyla bakım çalışmalarının ve on iki ay süreceğini açıkladı.


Ancak tüm bu süre boyunca komşular hiçbir zaman iş görmediler; Açıklanan çalışma için neyin çit görevi göreceğine dair bir bakım bile yapılmadı.


Mantıksal olarak köprü kapatıldığında yaya ve araç hareketinin olmaması nedeniyle çevre bozulmaya başladı. güvensizlik -hatta daha önce pek yaygın olmayan bronz hırsızlıkları-, geçemeyen ambulanslar, itfaiye ve polis araçları, mağaza, bar ve restoranların geçişin kesilmesiyle ticari dinamikleri etkileniyor.


Buna ek olarak kız ve erkek çocukların bölgedeki okullara gidip gelmelerinin aileler için anlamı da karmaşıktır.


Komşuların şikayetlerini dile getiren geçit töreni. Ciudad de la Paz demiryolu köprüsü 16 aydır kapalı. Fotoğraf: Fernando de la Orden

Belediye çalışmalar hakkında ne diyor? onu garantiler Yeni bir proje üzerinde çalışıyorlar. Altyapı Bakanlığı, geçen hafta komşular, toplum yetkilileri ve Vatandaş Katılım alanıyla izlenecek adımları bilgilendirmek amacıyla toplantılar yapıldığını bildirdi: “Yeni köprü iyileştirme projesi, çevrenin iyileştirilmesi”, bilgili Zurna.


Her halükarda, zamanlarla ilgili hiçbir ayrıntı yoktu. “Birkaç ay içinde ihalesi yapılacak”, dediler. Bir arıza nedeniyle çalışmaların durdurulduğunu açıkladılar Ulus ve Şehir hükümetleri arasında istihbarat eksikliği, Alberto Fernández ve Horacio Rodriguez Larreta'nın yönetimleri sırasında. Yani bugünün zamanlarından bahsetmek tutarsız olur.


Ciudad de la Paz demiryolu köprüsü 16 aydır kapalı.  Fotoğraf: Fernando de la Orden
Ciudad de la Paz demiryolu köprüsü 16 aydır kapalı. Fotoğraf: Fernando de la Orden

Çünkü bu çalışmanın zamanlaması neredeyse başından beri tutarsızdı. “Ciudad de la Paz köprüsünün mimari ve kentsel mirası” kapsamındaki eserlerin fizibilitesini onaylayan hüküm, ilk olarak Resmi Gazete'de yayımlandı Haziran 2022'de.


Bir miras varlığı olduğu için eserlerin orijinalliğini koruması; demir yapıdan oluşan klasik demiryolu inşaatı.


Ciudad de la Paz demiryolu köprüsü 16 aydır kapalı.  Fotoğraf: Fernando de la Orden
Ciudad de la Paz demiryolu köprüsü 16 aydır kapalı. Fotoğraf: Fernando de la Orden

Çalışma, diğer şeylerin yanı sıra, arızaları gidermeyi ve ayrıca yıllar boyunca asfalt ve betonarme katmanlarla kaplanmış olduğundan köprünün yapısını “hafifletmeyi” amaçlayacak.


Kapanmadan önce zaten bir yükseklik sınırlamasının getirilmiş olduğu dikkate alınmalıdır. kamyon veya kamyonet gibi daha büyük araçlar tarafından kullanılmayan. Şehrin bu bölgesi yüksek inşaatlar tarafından yoğun bir şekilde kuşatılmıştır, bu nedenle birçok araç, köprü için aşırı büyük bir ağırlığa sahip, her türlü malzemeyi taşımak için dolaşmaktadır.


Ciudad de la Paz demiryolu köprüsü 16 aydır kapalı.  Fotoğraf: Fernando de la Orden
Ciudad de la Paz demiryolu köprüsü 16 aydır kapalı. Fotoğraf: Fernando de la Orden

Köprünün kusurlarının ve hasarının ne olduğunu belirlemek için Belediye, dinamik ve statik yük, malzeme sertliği testleri ve özel yazılım aracılığıyla simülasyonlar gerçekleştirdi.


Mesele şu ki, köprü aslında -1916- inşa edilmişti. tramvay dolaşımı için. Neredeyse 50 yıl sonra araç kullanımına geçildi; ve söylendiği gibi yakın zamanda ağır vasıtalara yönelik bir sınırlama getirildi.


Ciudad de la Paz demiryolu köprüsü 16 aydır kapalı.  Fotoğraf: Fernando de la Orden
Ciudad de la Paz demiryolu köprüsü 16 aydır kapalı. Fotoğraf: Fernando de la Orden
 
Üst