Alışılmadık kuvvet tedbirleri nedeniyle trenler gecikmeler ve iptallerle çalışıyor

Yenilmez

Active member
Demiryolu makinistlerini bir araya getiren La Fraternidad sendikası bu perşembe günü ilginç bir protesto düzenledi. tren gecikmeleri ve iptalleri: Saatte 30 kilometrenin altında hız sınırıyla dolaşıyorlar.


Bu, satın alma güçlerini kaybetmemek için maaşlarının enflasyona göre ayarlanması yönünde bir maaş düzenlemesi talebidir. Yayımlanan açıklamaya göre, artış konusunda anlaşmaya varılamaması halinde, 4 Haziran'da grev yapacaklar.


Sabahtan itibaren tren yolculuğu, iş gününe başlamak isteyenler için bir maceraya dönüştü. Örneğin Sarmiento ve San Martín ortalama yarım saat geç yayına girdi. Gönye durumunda 45 dakika. Ve Roca-La Plata, Quilmes üzerinden Bosques ve Temperley üzerinden Bosques, 30 ila 50 dakika arasında.


La Fraternidad, Salı günü yaptığı açıklamada, Çalışma, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı tarafından düzenlenen duruşmanın olumlu sonuç vermediğini çünkü bunun olumlu sonuç vermediğini duyurmuştu. Teklif edilen teklifi reddettiler “Nisan ayında %2 ve mato'da %7 olmak üzere, her iki yüzde de Haziran maaşlarıyla ödenmektedir.”


Bu nedenle oluşumların bugün gün boyu “tüm güzergah boyunca 30 km/saat hız sınırı uygulanarak” dolaşacağını bildirdiler. Ve şu uyarıda bulundular: “Maaşların satın alma gücündeki kaybı telafi etmemizi sağlayacak, enflasyona uygun bir maaş teklifi almazsak, 4 Haziran'da (gelecek haftanın Salı günü) 24 saatlik ulusal grev gerçekleştirilecek.” “.


Sendika, “örgütün protesto tedbirleri uygulama olasılığını saklı tuttuğu göz önüne alındığında, teklif edilen maaş düzenlemesinin enflasyona göre yüzdeleri arasındaki fark nedeniyle” ortak girişime yönelik müzakerelerin henüz tamamlanmadığı konusunda uyardı.


Birliğin genel sekreteri Omar Maturano Pazartesi günü kendisine emir verildiğini söylemişti. Javier Milei Hükümetine bir belge mektubuBöylece demiryolu altyapısının nasıl konumlandırıldığına ilişkin bir inceleme veya bir tür denetim yapılabilir.


“Bir ricamız var Tam inceleme. Bir şirket politikası olsun. İktidarın sorunu eskisi gibi kendi gücünde konuşacak kimsenin olmaması. Sadece maaşla ilgili olmayan tekliflerimize de olumsuz yanıt veriyor. Artık demiryolu moduna yönelik bir yatırım ve politika yok” dedi.


Ve şöyle itiraf etti: “Bugün erzak olmadan çalışıyoruz, bazı nesneleri tellerle birkaç kez bağlıyoruz ve trenlerle bu şekilde ayrılıyoruz.”


Her ne kadar asıl sebep, içinde bulunduğumuz Mayıs ayına denk gelen artışla maaş anlaşmasının yapılmadığı iddiası olsa da; Sendika üyesinin açıklamaları üzerine Tren Makinistleri Sendikası, sektörde yedek parça sıkıntısı ve finansman yetersizliği nedeniyle tüm tren makinistleri tarafından protesto eylemleri gerçekleştiriyor. Dolayısıyla hem AMBA bölgesi hem de uzun mesafe trenleri için tren seferleri etkilenecek.


Maturano var olanı kınadı %59 bütçe kesintisi Demiryolları'na atanan hizmet için temel malzemelerin eksik olduğunu belirterek, “Kimse onları uyarmadığımızı söyleyemez” dedi.


Bir hafta önce La Fraternidad, Sociedad Operadora Ferroviaria Sociedad del Estado (SOFSE) ve Belgrano Cargas y Logística şirketleriyle “varlık” nedeniyle borçlu olunan aylara ilişkin ikramiyenin ödenmesi ve ayrıca ekstra ikramiye için bir anlaşma yaptığını duyurmuştu. “Demiryolu İşçileri Günü” için: gelecek ay ödenecek 147.000 doların biraz üzerinde.
 
Üst