Yenilmez
Active member
Belediye eklenecek tren raylarının altında başka bir tünel. Komşuların çözüm istediği, çatışmalı bir kavşaktaki sorunu çözmeye çalışıyor.
Bu, geçiş noktasıdır Avenida del Fomentista ve Mitre tren raylarıJosé León Suárez şubesi, Villa Pueyrredón'da. Bu bir araç tüneli dar bir yaya geçidine sahip. Amaç, benzer bir özel geçit oluşturmak ve böylece trafik akışının yanı sıra yaya güvenliğini de iyileştirmektir.
Çalışmalar tamamlandıktan sonra hizmete girecekler iki tünel. Şu anda otomobil ve motosikletlerin kullandığı genişletilecek, iki trafik şeridi ve çift şeritli olacak ve birkaç metre uzakta olacak ve kullanılmayan demiryolu alanının kullanılmasıyla yapılacak yaya yolu olacak. .
“Proje temsil edecek Araç trafiğinin kesin olarak ayrılmasıyayalar ve demiryolu geçidi; yol güvenliğinin sağlanması amacıyla daha fazla tren akışı; Buenos Aires Hükümeti ayrıca bölgenin kentsel bütünleşmesini ve yeniden canlanmasını da teşvik edecek” diyor ve şunu ekliyor: “Mahalle sakinleri için konfor ve daha fazla güvenlik sağlayacak; “Yaya ve bisikletli dolaşımı (bisiklet yolları) için yeni akışlar oluşturacak ve çalışmanın sağlayacağı kentsel donanımla birlikte yeni yeşil alanlar oluşturulacak.”
ile ihale çağrıları sürüyor Hükümet Başkanı Jorge Macri'nin girişimiyle projenin daha fazla ayrıntısı da biliniyordu. Mesela kaldırımlara, sokaklara müdahale edilecek. Yeni kamusal alanlar oluşturulacak ve çalışmanın yürütülmesi 1,4 milyar dolarlık bütçe AUSA (Autopistas Urbanas SA) şirketi tarafından yönetilecek. İşin süresi olacak 5 ay açılışının gerçekleşeceği tahmin ediliyor 2025 ortası.
Simüle edilmiş bir görüntü, Avenida del Fomentista ve Mitre tren rayları, José León Suárez şubesindeki yeni yaya tünelinin nasıl görüneceğini gösteriyor.
“Bu, Fomentista Bulvarı'nda yaya güvenliğini ve yol bir arada varlığını iyileştirmeye yönelik temel bir çalışmadır. Bugün yürüyerek veya bisikletle seyahat edenler için risk teşkil ediyor. Bu alanda,” dedi Buenos Aires Altyapı Bakanı Pablo Bereciartua. Ve şunu ekledi: “Bunlar küçük ölçekli ama büyük mahalle ve topluluk etkisi ve ısrar ettikleri tarihi iddiaları çözüme kavuşturduklarını.”
Diğer tüneller
Caballito'da Federico García Lorca Caddesi'ndeki alt geçitte şimdiden başlayan çalışmalar sürüyor. Orada, mevcut bariyere ilk paralel olan Martín de Gainza'da bir geçit açma çalışmaları başladı. García Lorca'nın 17 ay olarak planlanan çalışma süresi boyunca alternatif olacak.
Simüle edilmiş bir görüntü, Avenida del Fomentista ve Mitre tren rayları, José León Suárez şubesindeki yeni yaya tünelinin nasıl görüneceğini gösteriyor.
Sarmiento treninin Caballito istasyonunun yanında bulunan bu bölge, bölgedeki önemli bir geçiş noktasıdır. Trafik sıkışıklığı üç ve dört bloğa kadar uzanıyor Saatte 500'den fazla araç geçiyor. Ek olarak, akşam ve sabah trafiğin yoğun olduğu saatlerde bariyerler ortalama olarak saatte yaklaşık 34 dakika kadar düşük kalabiliyor.
Planlanan daha fazla tünel olmasına rağmen en fazla ilerleme göstereni bir diğeri Sarmiento yollarında, Irigoyen Caddesi'nde, 10.000 Rivadavia Bulvarı'nda. Bu iş zaten ihaleye çıktı ve ihale edilmek üzere, yani yıl sonundan önce çalışmalara başlanabilir.
Bu, Sarmiento raylarının altındaki ikinci tünel ve yüzleşmeyi engelleyen ekonomik gerçekler karşısında olası seçenek olacaktır. viyadük gibi çok daha pahalı bir işJorge Macri'nin seçim kampanyasının teması buydu.
Lugano'daki Larrazábal Caddesi'ndeki bir başka tünel ise şikayetler ve komşularla yapılan görüşmeler sonrasında zaten askıya alındı. Diğerleri de Belgrano Sur hattında ve Núñez bölgesinde, Gönye tren raylarının altında hâlâ proje statüsünde.
Bu, geçiş noktasıdır Avenida del Fomentista ve Mitre tren raylarıJosé León Suárez şubesi, Villa Pueyrredón'da. Bu bir araç tüneli dar bir yaya geçidine sahip. Amaç, benzer bir özel geçit oluşturmak ve böylece trafik akışının yanı sıra yaya güvenliğini de iyileştirmektir.
Çalışmalar tamamlandıktan sonra hizmete girecekler iki tünel. Şu anda otomobil ve motosikletlerin kullandığı genişletilecek, iki trafik şeridi ve çift şeritli olacak ve birkaç metre uzakta olacak ve kullanılmayan demiryolu alanının kullanılmasıyla yapılacak yaya yolu olacak. .
“Proje temsil edecek Araç trafiğinin kesin olarak ayrılmasıyayalar ve demiryolu geçidi; yol güvenliğinin sağlanması amacıyla daha fazla tren akışı; Buenos Aires Hükümeti ayrıca bölgenin kentsel bütünleşmesini ve yeniden canlanmasını da teşvik edecek” diyor ve şunu ekliyor: “Mahalle sakinleri için konfor ve daha fazla güvenlik sağlayacak; “Yaya ve bisikletli dolaşımı (bisiklet yolları) için yeni akışlar oluşturacak ve çalışmanın sağlayacağı kentsel donanımla birlikte yeni yeşil alanlar oluşturulacak.”
ile ihale çağrıları sürüyor Hükümet Başkanı Jorge Macri'nin girişimiyle projenin daha fazla ayrıntısı da biliniyordu. Mesela kaldırımlara, sokaklara müdahale edilecek. Yeni kamusal alanlar oluşturulacak ve çalışmanın yürütülmesi 1,4 milyar dolarlık bütçe AUSA (Autopistas Urbanas SA) şirketi tarafından yönetilecek. İşin süresi olacak 5 ay açılışının gerçekleşeceği tahmin ediliyor 2025 ortası.
Simüle edilmiş bir görüntü, Avenida del Fomentista ve Mitre tren rayları, José León Suárez şubesindeki yeni yaya tünelinin nasıl görüneceğini gösteriyor.
“Bu, Fomentista Bulvarı'nda yaya güvenliğini ve yol bir arada varlığını iyileştirmeye yönelik temel bir çalışmadır. Bugün yürüyerek veya bisikletle seyahat edenler için risk teşkil ediyor. Bu alanda,” dedi Buenos Aires Altyapı Bakanı Pablo Bereciartua. Ve şunu ekledi: “Bunlar küçük ölçekli ama büyük mahalle ve topluluk etkisi ve ısrar ettikleri tarihi iddiaları çözüme kavuşturduklarını.”
Diğer tüneller
Caballito'da Federico García Lorca Caddesi'ndeki alt geçitte şimdiden başlayan çalışmalar sürüyor. Orada, mevcut bariyere ilk paralel olan Martín de Gainza'da bir geçit açma çalışmaları başladı. García Lorca'nın 17 ay olarak planlanan çalışma süresi boyunca alternatif olacak.
Sarmiento treninin Caballito istasyonunun yanında bulunan bu bölge, bölgedeki önemli bir geçiş noktasıdır. Trafik sıkışıklığı üç ve dört bloğa kadar uzanıyor Saatte 500'den fazla araç geçiyor. Ek olarak, akşam ve sabah trafiğin yoğun olduğu saatlerde bariyerler ortalama olarak saatte yaklaşık 34 dakika kadar düşük kalabiliyor.
Planlanan daha fazla tünel olmasına rağmen en fazla ilerleme göstereni bir diğeri Sarmiento yollarında, Irigoyen Caddesi'nde, 10.000 Rivadavia Bulvarı'nda. Bu iş zaten ihaleye çıktı ve ihale edilmek üzere, yani yıl sonundan önce çalışmalara başlanabilir.
Bu, Sarmiento raylarının altındaki ikinci tünel ve yüzleşmeyi engelleyen ekonomik gerçekler karşısında olası seçenek olacaktır. viyadük gibi çok daha pahalı bir işJorge Macri'nin seçim kampanyasının teması buydu.
Lugano'daki Larrazábal Caddesi'ndeki bir başka tünel ise şikayetler ve komşularla yapılan görüşmeler sonrasında zaten askıya alındı. Diğerleri de Belgrano Sur hattında ve Núñez bölgesinde, Gönye tren raylarının altında hâlâ proje statüsünde.