Buenos Aires-La Plata otoyolunu genişletmek ve trafiğin yoğun olduğu saatlerde trafik sıkışıklığını önlemek için yapılan çalışmalar nasıl?

Yenilmez

Active member
Bir durumda orijinal proje düzeninin bir borcu, diğer durumda ise gerekli bir uzatmadır. Buenos Aires-La Plata otoyolunun somut hali Kilit sektörlere şerit ekleyecek Bugün trafik sıkışıklığı ve gecikmeler yaşıyor.


Nihayetinde bunlar, Buenos Aires eyaletinde karayollarını imtiyazlandıran devlet şirketi AUBASA'nın başlattığı dört yıllık çalışma planına dahil edilen iki proje. Bir yandan Hudson'dan Güneydoğu Erişimi'ne giden bölümde her iki ana yola da dördüncü şerit eklenecek. Öte yandan üçüncü şerit La Plata-Hudson bölümünde ve aynı şekilde Hudson'dan La Plata'ya ters yönde inşa edilecek.


Bu iki çalışma, özellikle trafikteki artış nedeniyle otoyolda yaşanan olağan sıkışıklığı gideriyor. yoğun saatler. Ek şeritler daha fazla araç akışına olanak tanıyacak, hızları artıracak ve seyahat sürelerini kısaltacak.




Ayrıca, sıkışıklığın azaltılmasıyla, araçların daha iyi bir şekilde dağıtılmasına izin verildiği için yoğun trafikten kaynaklanan kaza riski de azalır. Bu anlamda AUBASA, polis ve Ulaştırma Bakanlığı ile birlikte, ilde araç kullanırken sıfır alkol alınması nedeniyle yol ve alkol kontrollerini yoğunlaştırdı. Yeni şeritler aynı zamanda kargo araçlarının ve toplu taşımanın dolaşımını da kolaylaştıracak.


Çalışmalar gerektirecek 76 milyon dolarlık yatırım. AUBASA, “Genişleme, yol altyapısını iyileştirmek ve araç filosundaki büyüme nedeniyle gelecekteki talep ihtiyaçlarına yeterince yanıt vermek için gerekli bir yatırımdır” diye sürdürüyor.


Devam eden bölüme dördüncü şerit eklenecektir. Hudson'dan La Plata'ya her iki yönde yani toplamda 36,6 kilometreye müdahale edilecek. Şu anda Otoyolun bu bölümünde yol başına üç şerit (yukarı ve aşağı) bulunmaktadır ve 2,50 m genişliğinde asfalt dış banketler bulunmaktadır.


Çalışmalar tamamlandığında tahminen Günde 40.000 araç eklenebiliyor trafiğin her yönü için ve Berazategui, Quilmes ve Ensenada kasabalarına fayda sağlayacak.


Bu arada La Plata ile Hudson arasında yükselen ve alçalan taşıt yolları üzerine üçüncü şeritler inşa edilecek. Bu çalışma otoyol tasarlanırken planlanmış ve 1995 yılında kısmen hizmete açılmıştır. Bugün Otoyolun bu bölümünde yol başına iki şerit bulunmaktadır ve 2,50 m genişliğinde asfalt dış banketler bulunmaktadır.


Çalışma, her iki taşıt yolunun da genişletilerek toplamda 39 kilometrelik ilave şeritten oluşmasını kapsıyor. Yol başına günde 20 bin araç Berazategui, Quilmes ve Avellaneda kasabaları için de bir rahatlama olacak.


Diğer çalışmalar


AUBASA'nın yatırım planı, Buenos Aires-La Plata otoyolunun kenarında, 2 numaralı otoyol ile 11, 56, 74 ve 63 numaralı güzergahlarda çalışmaları içeriyor. AUBASA başkanı José Arteaga, “La Plata'dan Dolores'e kadar iki bölüm halinde Otoyol 2'nin her iki yönündeki sınırlama” diye açıkladı.


“Ayrıca, çalışma Villa Gesell'den Mar Chiquita'ya giden 11. güzergahın otoyola dönüştürülmesi. Orada da ikinci bir yol yapılıyor ve Atlantik kıyısına seyahat eden kullanıcıların dolaşımına fayda sağlayacak şekilde 72,4 kilometrelik mevcut güzergah yeniden asfaltlanıyor” diye konuştu.


Otoyol 2 üzerinde, Samborombón Nehri üzerinde, 93. Km'de CABA'ya doğru. Fotoğraf: “Yollar”

Geçen uzun hafta sonunda gecikmelerle ilgili şikayetlere neden olan Samborombón Köprüsü'nün (Otoyol 2'nin 93. km'sinde) yeniden inşa çalışmasıyla ilgili olarak Arteaga, “işin %63'ünün tamamlandığını” savundu ve AUBASA'da bunların bitirileceğine güveniyorlar. Aralık ayında sezonun başlamasıyla birlikte.
 
Üst