Yenilmez
Active member
Planlanan 11 aylık çalışma planlananın ötesine geçti. Ocak 2022'de başlayan çalışmanın iki yıl önce hizmete açılması gerekiyordu. Ancak komşularla yaşanan tartışmanın ardından Haberin üç freni Ekonomik kriz ve enflasyonun yarattığı olumsuzluklar ancak artık bitirilebilir.
Bu, Caballito'da, 24 de Septiembre ve Giordano Bruno meydanlarını birbirine bağlayan Honorio Pueyrredón Bulvarı üzerindeki doğrusal parktır. Yaklaşık 15.000 metrekarelik yüzey alanı var Gaona ve Neuquén caddeleri arasındaYeşil alanların yanı sıra ağaçlar, yaya ve oyun alanları da eklendi.
Komşularda şüphe uyandıran en büyük engellerden biri de transit. Honorio Pueyrredón bir caddeydi Caballito erişimi ve çıkışıve çalışma başladığından beri sadece Juan B. Justo Bulvarı'na giden taraf trafik için aktifti, bu nedenle Caballito'nun en merkezi bölgesi olan Rivadavia Bulvarı üzerindeki Sarmiento tren raylarına doğru ilerlemek için Acoyte'ye doğru sapmanız gerekiyor. ve Hidalgo veya Gaona'dan hemzemin geçiti olan Rojas'tan geçin
Bu nedenle çalışma aynı zamanda İki yıldır yürürlükte olan otobüs duraklarının yer değiştirmesi ve güzergah değişiklikleri. Ayrıca caddenin doğu tarafında sağ tarafa park edilmesine izin verilmeye devam edilecek. Ancak çalışmalar sürerken sol tarafta, lineer parkın yanında araçların durduğu görüldü. Öte yandan, mal yükleme-boşaltma, yolcu bindirme ve indirme işlemlerine olanak sağlayan 9 adet gözaltı iskelesi de inşa edildi. Ayrıca ön maliklerin binaların garajlarına girişi için bir arada yaşama caddesi bulunmaktadır.
“Honorio Pueyrredón Linear Park, 6. komün ve Caballito gibi şehrin en yapılaşmış mahallelerinden biri için temel bir çalışmadır. 15.000 m2'den fazla kamusal alanı dönüştürdü, 10.000 m2 yeni yeşil yüzey ekledi ve 84.000 kişinin yaşam kalitesini olumlu yönde etkiledi. Kamusal Alan ve Kent Hijyeni Bakanı Ignacio Baistrocchi, “Bu, sakinlerin yaşam kalitesini iyileştirmek için kamusal alanın nasıl dönüştürülebileceğinin bir örneğidir” dedi.
Honorio Pueyrredón doğrusal parkı
Komşulardan gelen şikayetler nedeniyle gecikmeler yaşanınca Caballito'da caddenin bir tarafına yeşil alan ve oyun alanları ekleyen çalışma açıldı.
Çeşme: GCBA – CLARIN ARŞİVİ
İnfografik: Zurna
Proje, Horacio Rodríguez Larreta'nın Hükümet başkanı olduğu dönemde tasarlandı. Ve üç kez adli kısıtlamaya maruz kaldı. Bunlar Yargıç Trionfetti'dendi. İlk karar Ocak 2022'de verilmişti, 2023'ün başında da aynı kararı vermişti. Sonuncusu Eylül 2023'teydi ve tartışma hep aynıydı. Çalışmaların özellikle Honorio Pueyrredón ve çevre sokaklarda yaşayanlar üzerinde yarattığı çevresel etki, ve makinelerin ürettiği gürültü seviyelerinin onlar üzerindeki sonuçları.
Bu yüzden aylarca metal akustik korumayla çevrelendiler. Ve art arda gelen başarısızlıklar, gürültü ölçümlerinin, gürültü kirliliğini önlemeyi amaçlayan 1540 sayılı Kanunda belirlenen ses seviyelerinden daha yüksek ses seviyeleriyle sonuçlanmasıyla ilgiliydi.
Honorio Pueyrredón'daki metal paneller. Gürültüyü azaltmak için çalışma devam ederken yerleştirildiler: Fotoğraf: Ariel Grinberg
Buenos Aires Hükümeti, güney yönündeki Honorio Pueyrredón'u “bir arada yaşama caddesi” ilan eden bir yasa değişikliğiyle trafiğin temsil ettiği engeli çözdü. Şehrin Trafik ve Ulaşım Yasası, araç dolaşımının tamamen yasak olmadığı arterleri yaya öncelikli olarak adlandırıyor. Ön çalışanların, ambulansların, postaların, banka menkul kıymetlerinin ve mal ve hizmet tedarikçilerinin girişine izin verilmektedir. Garajları orada olan veya o bölgede bulunan tedarik tesisleri.
Projeyi eleştirenler hala trafik üzerindeki etkinin kayda değer olduğunu savunuyor. Bunu destekleyenler dolaşımda büyük bir değişiklik olmadığını, çünkü güney tarafı etkinleştirildiğinde caddenin Giordano Bruno meydanında sona erdiğini, her halükarda Acoyte veya Hidalgo'ya gitmek için sola veya karşıya geçmek için sağa dönmeniz gerektiğini söylüyorlar. Rojas hemzemin geçidindeki raylar. Dolayısıyla artık sürücülerin bu seçenekleri kullanabileceğini savunuyorlar sekiz blok önce, Cid Campeador'un zirvesinde.
Caballito'da Honorio Pueyrredón Bulvarı'ndaki lineer parkın çalışmaları tamamlandı.
Buenos Aires Hükümeti'nin açıkladığı gibi toplam müdahale alanı 23.000 m²'den fazladır. Daha önce büyük ölçüde araç trafiğine ayrılan bir alanda, “9.556 m²'si yeşil alan ve 7.000 m²'si yaya alanı olmak üzere 16.600 m²'den fazla yeni kamusal alan oluşturuldu.”
Yeni tesisler arasında, farklı yaşlardaki çocuklar için kapsamlı eğlence ekipmanlarına sahip iki oyun alanı öne çıkıyor; aerobik istasyonları ve antrenman ekipmanlarının bulunduğu üç spor alanı, banklar ve çöp kutuları bulunan dinlenme alanları.
Caballito'da Honorio Pueyrredón Bulvarı'ndaki lineer parkın çalışmaları tamamlandı.
Buenos Aires Kamusal Alan Bakanlığı tarafından eklenen yeşil yüzeyin genişletilmesi, çim ekimini ve 200'den fazla yeni ağacın (meşe, çınar, ıhlamur, jakaranda vb.) eklenmesini içeriyordu. daha önce de mevcuttu ve doğal bitki örtüsünün dahil edilmesi.
Buna ek olarak, şiddetli fırtınalarda sel riskini azaltmak için yağmur suyunun filtrelenmesine ve şehrin yağmur suyu şebekesine gelişinin geciktirilmesine olanak tanıyan sürdürülebilir bir kentsel drenaj sistemi kuruldu.
Caballito'da Honorio Pueyrredón Bulvarı'ndaki lineer parkın çalışmaları tamamlandı.
Bu, Caballito'da, 24 de Septiembre ve Giordano Bruno meydanlarını birbirine bağlayan Honorio Pueyrredón Bulvarı üzerindeki doğrusal parktır. Yaklaşık 15.000 metrekarelik yüzey alanı var Gaona ve Neuquén caddeleri arasındaYeşil alanların yanı sıra ağaçlar, yaya ve oyun alanları da eklendi.
Komşularda şüphe uyandıran en büyük engellerden biri de transit. Honorio Pueyrredón bir caddeydi Caballito erişimi ve çıkışıve çalışma başladığından beri sadece Juan B. Justo Bulvarı'na giden taraf trafik için aktifti, bu nedenle Caballito'nun en merkezi bölgesi olan Rivadavia Bulvarı üzerindeki Sarmiento tren raylarına doğru ilerlemek için Acoyte'ye doğru sapmanız gerekiyor. ve Hidalgo veya Gaona'dan hemzemin geçiti olan Rojas'tan geçin
Bu nedenle çalışma aynı zamanda İki yıldır yürürlükte olan otobüs duraklarının yer değiştirmesi ve güzergah değişiklikleri. Ayrıca caddenin doğu tarafında sağ tarafa park edilmesine izin verilmeye devam edilecek. Ancak çalışmalar sürerken sol tarafta, lineer parkın yanında araçların durduğu görüldü. Öte yandan, mal yükleme-boşaltma, yolcu bindirme ve indirme işlemlerine olanak sağlayan 9 adet gözaltı iskelesi de inşa edildi. Ayrıca ön maliklerin binaların garajlarına girişi için bir arada yaşama caddesi bulunmaktadır.
“Honorio Pueyrredón Linear Park, 6. komün ve Caballito gibi şehrin en yapılaşmış mahallelerinden biri için temel bir çalışmadır. 15.000 m2'den fazla kamusal alanı dönüştürdü, 10.000 m2 yeni yeşil yüzey ekledi ve 84.000 kişinin yaşam kalitesini olumlu yönde etkiledi. Kamusal Alan ve Kent Hijyeni Bakanı Ignacio Baistrocchi, “Bu, sakinlerin yaşam kalitesini iyileştirmek için kamusal alanın nasıl dönüştürülebileceğinin bir örneğidir” dedi.
Honorio Pueyrredón doğrusal parkı
Komşulardan gelen şikayetler nedeniyle gecikmeler yaşanınca Caballito'da caddenin bir tarafına yeşil alan ve oyun alanları ekleyen çalışma açıldı.
Çeşme: GCBA – CLARIN ARŞİVİ
İnfografik: Zurna
Proje, Horacio Rodríguez Larreta'nın Hükümet başkanı olduğu dönemde tasarlandı. Ve üç kez adli kısıtlamaya maruz kaldı. Bunlar Yargıç Trionfetti'dendi. İlk karar Ocak 2022'de verilmişti, 2023'ün başında da aynı kararı vermişti. Sonuncusu Eylül 2023'teydi ve tartışma hep aynıydı. Çalışmaların özellikle Honorio Pueyrredón ve çevre sokaklarda yaşayanlar üzerinde yarattığı çevresel etki, ve makinelerin ürettiği gürültü seviyelerinin onlar üzerindeki sonuçları.
Bu yüzden aylarca metal akustik korumayla çevrelendiler. Ve art arda gelen başarısızlıklar, gürültü ölçümlerinin, gürültü kirliliğini önlemeyi amaçlayan 1540 sayılı Kanunda belirlenen ses seviyelerinden daha yüksek ses seviyeleriyle sonuçlanmasıyla ilgiliydi.
Buenos Aires Hükümeti, güney yönündeki Honorio Pueyrredón'u “bir arada yaşama caddesi” ilan eden bir yasa değişikliğiyle trafiğin temsil ettiği engeli çözdü. Şehrin Trafik ve Ulaşım Yasası, araç dolaşımının tamamen yasak olmadığı arterleri yaya öncelikli olarak adlandırıyor. Ön çalışanların, ambulansların, postaların, banka menkul kıymetlerinin ve mal ve hizmet tedarikçilerinin girişine izin verilmektedir. Garajları orada olan veya o bölgede bulunan tedarik tesisleri.
Projeyi eleştirenler hala trafik üzerindeki etkinin kayda değer olduğunu savunuyor. Bunu destekleyenler dolaşımda büyük bir değişiklik olmadığını, çünkü güney tarafı etkinleştirildiğinde caddenin Giordano Bruno meydanında sona erdiğini, her halükarda Acoyte veya Hidalgo'ya gitmek için sola veya karşıya geçmek için sağa dönmeniz gerektiğini söylüyorlar. Rojas hemzemin geçidindeki raylar. Dolayısıyla artık sürücülerin bu seçenekleri kullanabileceğini savunuyorlar sekiz blok önce, Cid Campeador'un zirvesinde.
Buenos Aires Hükümeti'nin açıkladığı gibi toplam müdahale alanı 23.000 m²'den fazladır. Daha önce büyük ölçüde araç trafiğine ayrılan bir alanda, “9.556 m²'si yeşil alan ve 7.000 m²'si yaya alanı olmak üzere 16.600 m²'den fazla yeni kamusal alan oluşturuldu.”
Yeni tesisler arasında, farklı yaşlardaki çocuklar için kapsamlı eğlence ekipmanlarına sahip iki oyun alanı öne çıkıyor; aerobik istasyonları ve antrenman ekipmanlarının bulunduğu üç spor alanı, banklar ve çöp kutuları bulunan dinlenme alanları.
Buenos Aires Kamusal Alan Bakanlığı tarafından eklenen yeşil yüzeyin genişletilmesi, çim ekimini ve 200'den fazla yeni ağacın (meşe, çınar, ıhlamur, jakaranda vb.) eklenmesini içeriyordu. daha önce de mevcuttu ve doğal bitki örtüsünün dahil edilmesi.
Buna ek olarak, şiddetli fırtınalarda sel riskini azaltmak için yağmur suyunun filtrelenmesine ve şehrin yağmur suyu şebekesine gelişinin geciktirilmesine olanak tanıyan sürdürülebilir bir kentsel drenaj sistemi kuruldu.