Yenilmez
Active member
O Bütçe 2025, Yasama Meclisinin onayladığı, gelir yaratmayı amaçlayan yatırımlar üzerinde düşünüyor. Buenos Aires ulaşımında değişiklikler. Planlanan çalışmaların ötesinde 2025 yılında otobüs sistemine elektrik ünitelerinin eklenmesi ve yenilikçi altyapı yatırımları da dahil edilmiştir. Trambüs.
İlk adımlar zaten atıldı. Buenos Aires bölgesinde dolaşan 31 otobüs hattından 13'üne sahip olan DOTA şirketine, Parque Lezama ile Plaza San Martín arasındaki merkezi bölgede seyahat edecek elektrikli otobüs hizmetinin sağlanması ihalesi verildi. Güzergahların neredeyse belirlenmiş olması nedeniyle 2025'in ilk yarısının sonunda faaliyete geçmesi bekleniyor. DOTA'nın teklifi en uygun olanıydı. Diğer teklif sahipleri Flecha ve Metropol gruplarıydı.
Temel amaç, daha önce 9 de Julio Bulvarı'ndaki metrobüslere, daha sonra da Bajo'ya taşınan hatların, daha sonra Bajo'ya taşınmasıyla mahrum kalan bölgede, toplu taşıma talebinin karşılanması. Tarihi Merkez ve merkezi bölgenin sokaklarının yayalaştırılması.
12 otobüs olacak Geleneksel otobüslerle ölçülen 12 metreye kıyasla 7 metre uzunluğunda. Tahmini kapasite 6 koltuk ve ayakta duran yolcular için alandır. Hızları sınırlı olacak (saatte 12 kilometre) ve rotanın tamamı yaklaşık 12,3 kilometrelik bir tur ve 36 duraktan oluşacak. Sahip oldukları minimum özerklik 170 kilometredir.
İlk etapta kullanıcılar için ücretsiz olacak. Ve çalışmaya başlamaları bekleniyor gelecek yılın birinci ve ikinci çeyreği arasında. Bu, toplu taşımada ilk elektrikli mobilite çözümü olacak.
Bu yıl yönetimi devralan belediye Yalnızca Buenos Aires bölgesinde dolaşan 31 otobüs hattıdoğru yola başlamayı umuyor bir dönüşüm gelecekte tarafından yönlendirilen birimleri içerecektirr Dizelden daha az kirletici enerji şimdi kullanıyorlar.
Şu anda resmi bilgilere göre Buenos Aires topraklarında günde 3,6 milyon yolculuk yapılıyor: %43'ü gruplar halindedir. 31 satır arasında şunlar var: 1.691 adet. Bundan yola çıkarak önümüzdeki aylara yönelik hedefimiz öncelikle; Filonun yaşını azaltmak. Ancak geleceğe yönelik olarak şunu da düşünüyoruz: elektrikli mobiliteye geçiş. Ancak İspanya gibi diğer ülkelerin uyguladığı mantığa göre ilk adım; Gazla çalışan ünitelere ilk geçişArjantin'de ucuz bir kaynak ve Vaca Muerta'nın gelişmesiyle de tercih edilecek.
Açıklama maliyetlerde yatıyor. Piyasa tahminlerine göre elektrikli bir otobüsün değeri 550.000 ABD Doları ile 650.000 ABD Doları arasında değişiyor ve Arjantin'de üretilmiyor. Dizel olanın maliyeti 200.000 ABD dolarından az, gazla çalışanın maliyeti ise 200.000 ABD doları ile 300.000 ABD doları arasındadır. Bölgedeki diğer şehirlere bakıldığında bu konuda en gelişmiş şehir Santiago de Chile'dir. Toplu taşıma ağında 2.480 adet elektrikli otobüs bulunmaktadır.
Trambüs
Ama önce Trambüsihalesi halihazırda devam eden yeni bir elektrikli mobilite biçimi. Bildiği kadarıyla Zurna, 22 firma ihale dokümanlarını geri çekerken, 16 firma da bilgilendirme toplantısına katıldı. Teknik ve ekonomik tekliflerin yer aldığı zarfların açılması Ocak ayında planlanıyor.
Bunlar tramvaylara benzer birimlerdir ancak otobüsler gibi tekerlekleri vardır. katener veya yol inşa etmeye gerek kalmadan. Bunlar mafsallı oluşumlar olabilir, yani iki veya en fazla üç arabalı ve oluşum başına 150 yolcu kapasiteli, terminallerde elektrikli şarj ekipmanına sahip olacak, ancak aynı zamanda istasyonlardan da güç alabilecekler. Metrobüsün benzeri.
İlk aşamada, Congreso de Tucumán'dan İnovasyon Parkı'na, Costanera Norte'ye ve Retiro'ya kadar bir rotası olacak.. Şehrin bağlantısı çok az olan bir bölgesi. Daha sonra almak için değerlendirilecek Puerto Madero'nun iç kısımlarındanneredeyse hiç otobüs hattının bulunmadığı Juana Manso üzerinden La Boca'ya. Üçüncü bir durumda oradan Lugano'ya gidebilirim.
Ancak projede yer alan Buenos Aires Hükümeti kaynaklarına göre, İncelenmekte olan farklı devreler var. Ve orijinal konseptteki değişiklikler aynı zamanda şehrin şu anda sahip olduğu güçle de ilgilidir. Otobüs hatlarınızın güzergahlarına karar verinTrambüs güzergahlarını tamamlayabilecek veya farklı ulaşım araçlarını birleştiren tasarım şemaları.
İçinde Bütçe Geçen hafta onaylanan Trambüs tahsis edildi 29.632 milyon pesoya karşılık gelen ürünler (resmi döviz kuru üzerinden yaklaşık 28.300.000 ABD Doları), aynı zamanda planlanmış olmasına rağmen 14.012 milyonluk yatırım toplu taşıma için yeni özel şeritlerin inşası için peso (resmi döviz kuru üzerinden yaklaşık 13.400.000 ABD Doları). B metro trenlerinin yenilenmesi, alt geçit gibi seyahat çalışmalarının da yer aldığı toplam harcama, 13,6 milyar dolar olan 2025 bütçesinin yüzde 19,3'ünü oluşturuyor.
“Yurt sakinleri için günlük yaşamı kolaylaştırmak amacıyla, metro hattı B vagonlarının tamamen yenilenmesini, Dellepiane otoyolunun genişletilmesini içeren bir Kentsel Hareketlilik Planı ile Altyapıya %19,3 tahsis ediyoruz. elektrikli minibüsler ve yeni alt geçitler”Yasanın onaylanması üzerine Buenos Aires Maliye Bakanı Gustavo Arengo Piragine şunları söyledi.
Gruplardaki değişiklikler
Sübvansiyonların ve kontrolün üstlenilmesine yönelik anlaşmanın imzalanmasından neredeyse üç ay sonra 31 otobüs hattı Yalnızca Buenos Aires Şehri'nde dolaşan Buenos Aires Hükümeti geçen ay yeni bir kampanya başlattı. değişim planının ilk aşaması yol güvenliği, teknoloji ve hatta estetik alanındaki yenilikleri içeriyor.
Bu yıl Belediye, sübvansiyonların karşılanması masraflarını üstlendi. Aylık yaklaşık 7.500 milyon pesoyu (yaklaşık 7.300.000 ABD Doları) temsil ediyorlar. Ve şimdi üzerinde çalışılan rotalar üzerinde etkisi var, dolayısıyla haberler daha sonra bilinecek. Bu aynı zamanda metro ve halka açık bisiklet sistemi gibi Buenos Aires Yönetiminin de kontrol ettiği diğer hareketlilik seçenekleriyle eklemlenmeyi düşünmesine de olanak tanıyor.
Yerel kaynaklara göre, “bir düşünceye dayalı olarak modellenen en az 15 devre var.” entegre ulaşım sistemi. Bu, 300 kilometreden fazla uzunluğa sahip olan ve bazı bisiklet şeritlerinin kaldırılacağı, diğerlerinin ekleneceği veya iyileştirileceği Ecobici sistemini içeriyor.
Otobüslerde ise 1 Ocak'tan itibaren caddelerdeki ünitelerin zorunlu olması gerekecek. En fazla 10 yaşında. Trafik ve Ulaşım Kanunu bunu belirler, dolayısıyla ilk yenileme şunları kapsar: 2013 model ve öncesi 241 araç. Mevcut filonun ortalama yaşı 6,5 yıldır. Hedef ise bunu 4,5'a düşürmek.
Buenos Aires otobüsleri, şehrin yenileme planı kapsamında renk değiştirecek ve teknolojik yenilikler ekleyecek.
Ayrıca yenileme ve yol güvenliği açısından bir diğer önemli gelişme ise ADAS (Gelişmiş Sürücü Destek Sistemleri) sistemleri. Bu, gruplara aşağıdaki olanakları sağlamakla ilgilidir: Yapay zekayla birlikte sürücüyü olası riskler ve müdahaleler konusunda uyaran gelişmiş sensörler. Bazı durumlarda, örneğin karşıdan karşıya geçen bir kişi olduğunda sesli uyarılar da verilebilir. Ancak özel araçların halihazırda sahip olduğu otomatik frenleme seçeneğini de ekleyebilirler.
Aynı zamanda olacak Tüm ünitelerde ön, arka, iç ve yan kameraların bulunması zorunludur. Büyük bir kısmında halihazırda bunlara sahip olmasına rağmen yenilik, gerçek zamanlı olarak bilgi alacak ve yol kazaları veya güvensizlik durumlarında daha hızlı müdahalenin etkinleştirilmesine olanak sağlayacak olan Hareketlilik İzleme Merkezi'ne bağlanacak olmaları olacaktır.
Denetimler de artırılacak. alkolmetre ve narko testi her hattın ana istasyonlarındaki sürücülere.
Buenos Aires otobüsleri, şehrin yenileme planının bir parçası olarak renk değiştirecek ve teknolojik yenilikler ekleyecek.
Ödeme yöntemleri
Buenos Aires ulaşım sisteminin entegrasyonuna yönelik bir diğer yol da, bu aydan bu yana metroda olduğu gibi, yeni ödeme yöntemlerinin dahil edilmesi için teknolojinin modernizasyonu olacak. Grupların doğrulayıcıları bir sistemle yenilemesi gerekiyor çoklu ödeme, çalışmaya devam edecek olan SUBE kartıyla ödeme yapmanıza olanak tanır, ancak aynı zamanda kredi ve banka kartlarını ve ayrıca bunların dijital versiyonlarını cep telefonlarından ekleyin.
Metroda resmi ölçümlere göre İlk 15 günde yeni modların %20 oranında kullanıldığı kaydedildiyani fiziksel formattaki veya cep telefonu cüzdanlarındaki kredi veya banka kartları.
Bu önlem, SUBE tekeline son vermenin yanı sıra, şehri ziyaret eden yabancıların veya Arjantinli turistlerin toplu taşıma araçlarına daha iyi erişmesine de olanak tanıyacak.
şimdilik Buenos Aires otobüslerinin tarifeleri ulusal hükümet tarafından belirlenen tarifelerle aynı olmaya devam edecekHer ne kadar Belediyenin imzaladığı anlaşma nedeniyle, şimdilik pek yakın görünmese de, Şehir İdaresi Fiyatlarınızı kendiniz belirleyebilirsiniz.
Şubat ayında otobüs ücretlerine enflasyona göre iki ayda bir zam yapılması yönünde karar çıkaran Millet, otobüs ücretlerini ancak Ağustos ayında yükseltti. ulaştırma endeksinin küresel enflasyon rakamını etkilemediği. Şimdilik yeni bir artış olur mu bilinmiyor. Bu, örneğin gruplar için minimum tutarın (370 ABD doları) olduğu anlamına geliyordu. metro bileti güncelliğini yitirdiŞehir açıklanan düzenleme planına uyduğundan ve oranı mevcut 757$'a getirdiğinden beri.
Buenos Aires otobüsleri renk değiştirecek ve teknolojik yenilikler ekleyecek. Kredi ve banka kartlarıyla ve cep telefonundan ödeme yapmak için doğrulayıcıları içerecekler.
Buenos Aires gruplarında bir diğer değişiklik ise şu şekilde olacak: estetik. Aranan 31 yerel hattın diğerlerinden farklı olmasıdır. Bu nedenle tüm ünitelerin yanları maviye boyanacak, ön ve arkadaki her satırın rengi korunacak.
Ayrıca, yapılan müdahaleleri de ekleyecekler. fileto çıkarma sanatı, UNESCO'ya göre Buenos Aires mührü ve İnsanlığın Somut Olmayan Mirası olan.
Hükümet başkanı Jorge Macri'nin sözleriyle “Şehrin tüm ulaşımını daha verimli hale getirmek” için metro veya Ecobici gibi diğer hareketlilik araçlarıyla da bağlantılar aranacak. “Hedefimiz daha modern, güvenli ve verimli otobüslere sahip olmak, sistemin Kent için bir farklılık oluşturduğu, diğerlerinden farklılaştığı ve kalitesiyle tanındığıdır”.
Öte yandan, futbol maçları veya resitaller gibi büyük etkinliklerde hatların güzergahını değiştirebileceği ve sonunda frekanslar eklenene kadar. Aslında bunlar çoktan bitti pilot testler. Birkaç hafta önce Buenos Aires'in güneyindeki Şehir Parkı'nda meydana gelen BA Tuzağı nedeniyle H metro hattının tarifesi uzatıldı ve müzikal etkinliğin yapıldığı yer ile Hastaneler arasındaki güzergahı kapsayacak şekilde otobüsler eklendi. istasyon. Ayrıca tiyatrolar ve pizzacılar nedeniyle şehrin gece aktivitelerinin çoğunu yoğunlaştıran Corrientes Bulvarı'nın altından geçen B hattı da Cuma saatlerini uzattı.
İlk adımlar zaten atıldı. Buenos Aires bölgesinde dolaşan 31 otobüs hattından 13'üne sahip olan DOTA şirketine, Parque Lezama ile Plaza San Martín arasındaki merkezi bölgede seyahat edecek elektrikli otobüs hizmetinin sağlanması ihalesi verildi. Güzergahların neredeyse belirlenmiş olması nedeniyle 2025'in ilk yarısının sonunda faaliyete geçmesi bekleniyor. DOTA'nın teklifi en uygun olanıydı. Diğer teklif sahipleri Flecha ve Metropol gruplarıydı.
Temel amaç, daha önce 9 de Julio Bulvarı'ndaki metrobüslere, daha sonra da Bajo'ya taşınan hatların, daha sonra Bajo'ya taşınmasıyla mahrum kalan bölgede, toplu taşıma talebinin karşılanması. Tarihi Merkez ve merkezi bölgenin sokaklarının yayalaştırılması.
12 otobüs olacak Geleneksel otobüslerle ölçülen 12 metreye kıyasla 7 metre uzunluğunda. Tahmini kapasite 6 koltuk ve ayakta duran yolcular için alandır. Hızları sınırlı olacak (saatte 12 kilometre) ve rotanın tamamı yaklaşık 12,3 kilometrelik bir tur ve 36 duraktan oluşacak. Sahip oldukları minimum özerklik 170 kilometredir.
İlk etapta kullanıcılar için ücretsiz olacak. Ve çalışmaya başlamaları bekleniyor gelecek yılın birinci ve ikinci çeyreği arasında. Bu, toplu taşımada ilk elektrikli mobilite çözümü olacak.
Bu yıl yönetimi devralan belediye Yalnızca Buenos Aires bölgesinde dolaşan 31 otobüs hattıdoğru yola başlamayı umuyor bir dönüşüm gelecekte tarafından yönlendirilen birimleri içerecektirr Dizelden daha az kirletici enerji şimdi kullanıyorlar.
Şu anda resmi bilgilere göre Buenos Aires topraklarında günde 3,6 milyon yolculuk yapılıyor: %43'ü gruplar halindedir. 31 satır arasında şunlar var: 1.691 adet. Bundan yola çıkarak önümüzdeki aylara yönelik hedefimiz öncelikle; Filonun yaşını azaltmak. Ancak geleceğe yönelik olarak şunu da düşünüyoruz: elektrikli mobiliteye geçiş. Ancak İspanya gibi diğer ülkelerin uyguladığı mantığa göre ilk adım; Gazla çalışan ünitelere ilk geçişArjantin'de ucuz bir kaynak ve Vaca Muerta'nın gelişmesiyle de tercih edilecek.
Açıklama maliyetlerde yatıyor. Piyasa tahminlerine göre elektrikli bir otobüsün değeri 550.000 ABD Doları ile 650.000 ABD Doları arasında değişiyor ve Arjantin'de üretilmiyor. Dizel olanın maliyeti 200.000 ABD dolarından az, gazla çalışanın maliyeti ise 200.000 ABD doları ile 300.000 ABD doları arasındadır. Bölgedeki diğer şehirlere bakıldığında bu konuda en gelişmiş şehir Santiago de Chile'dir. Toplu taşıma ağında 2.480 adet elektrikli otobüs bulunmaktadır.
Trambüs
Ama önce Trambüsihalesi halihazırda devam eden yeni bir elektrikli mobilite biçimi. Bildiği kadarıyla Zurna, 22 firma ihale dokümanlarını geri çekerken, 16 firma da bilgilendirme toplantısına katıldı. Teknik ve ekonomik tekliflerin yer aldığı zarfların açılması Ocak ayında planlanıyor.
Bunlar tramvaylara benzer birimlerdir ancak otobüsler gibi tekerlekleri vardır. katener veya yol inşa etmeye gerek kalmadan. Bunlar mafsallı oluşumlar olabilir, yani iki veya en fazla üç arabalı ve oluşum başına 150 yolcu kapasiteli, terminallerde elektrikli şarj ekipmanına sahip olacak, ancak aynı zamanda istasyonlardan da güç alabilecekler. Metrobüsün benzeri.
İlk aşamada, Congreso de Tucumán'dan İnovasyon Parkı'na, Costanera Norte'ye ve Retiro'ya kadar bir rotası olacak.. Şehrin bağlantısı çok az olan bir bölgesi. Daha sonra almak için değerlendirilecek Puerto Madero'nun iç kısımlarındanneredeyse hiç otobüs hattının bulunmadığı Juana Manso üzerinden La Boca'ya. Üçüncü bir durumda oradan Lugano'ya gidebilirim.
Ancak projede yer alan Buenos Aires Hükümeti kaynaklarına göre, İncelenmekte olan farklı devreler var. Ve orijinal konseptteki değişiklikler aynı zamanda şehrin şu anda sahip olduğu güçle de ilgilidir. Otobüs hatlarınızın güzergahlarına karar verinTrambüs güzergahlarını tamamlayabilecek veya farklı ulaşım araçlarını birleştiren tasarım şemaları.
İçinde Bütçe Geçen hafta onaylanan Trambüs tahsis edildi 29.632 milyon pesoya karşılık gelen ürünler (resmi döviz kuru üzerinden yaklaşık 28.300.000 ABD Doları), aynı zamanda planlanmış olmasına rağmen 14.012 milyonluk yatırım toplu taşıma için yeni özel şeritlerin inşası için peso (resmi döviz kuru üzerinden yaklaşık 13.400.000 ABD Doları). B metro trenlerinin yenilenmesi, alt geçit gibi seyahat çalışmalarının da yer aldığı toplam harcama, 13,6 milyar dolar olan 2025 bütçesinin yüzde 19,3'ünü oluşturuyor.
“Yurt sakinleri için günlük yaşamı kolaylaştırmak amacıyla, metro hattı B vagonlarının tamamen yenilenmesini, Dellepiane otoyolunun genişletilmesini içeren bir Kentsel Hareketlilik Planı ile Altyapıya %19,3 tahsis ediyoruz. elektrikli minibüsler ve yeni alt geçitler”Yasanın onaylanması üzerine Buenos Aires Maliye Bakanı Gustavo Arengo Piragine şunları söyledi.
Gruplardaki değişiklikler
Sübvansiyonların ve kontrolün üstlenilmesine yönelik anlaşmanın imzalanmasından neredeyse üç ay sonra 31 otobüs hattı Yalnızca Buenos Aires Şehri'nde dolaşan Buenos Aires Hükümeti geçen ay yeni bir kampanya başlattı. değişim planının ilk aşaması yol güvenliği, teknoloji ve hatta estetik alanındaki yenilikleri içeriyor.
Bu yıl Belediye, sübvansiyonların karşılanması masraflarını üstlendi. Aylık yaklaşık 7.500 milyon pesoyu (yaklaşık 7.300.000 ABD Doları) temsil ediyorlar. Ve şimdi üzerinde çalışılan rotalar üzerinde etkisi var, dolayısıyla haberler daha sonra bilinecek. Bu aynı zamanda metro ve halka açık bisiklet sistemi gibi Buenos Aires Yönetiminin de kontrol ettiği diğer hareketlilik seçenekleriyle eklemlenmeyi düşünmesine de olanak tanıyor.
Yerel kaynaklara göre, “bir düşünceye dayalı olarak modellenen en az 15 devre var.” entegre ulaşım sistemi. Bu, 300 kilometreden fazla uzunluğa sahip olan ve bazı bisiklet şeritlerinin kaldırılacağı, diğerlerinin ekleneceği veya iyileştirileceği Ecobici sistemini içeriyor.
Otobüslerde ise 1 Ocak'tan itibaren caddelerdeki ünitelerin zorunlu olması gerekecek. En fazla 10 yaşında. Trafik ve Ulaşım Kanunu bunu belirler, dolayısıyla ilk yenileme şunları kapsar: 2013 model ve öncesi 241 araç. Mevcut filonun ortalama yaşı 6,5 yıldır. Hedef ise bunu 4,5'a düşürmek.
Buenos Aires otobüsleri, şehrin yenileme planı kapsamında renk değiştirecek ve teknolojik yenilikler ekleyecek.
Ayrıca yenileme ve yol güvenliği açısından bir diğer önemli gelişme ise ADAS (Gelişmiş Sürücü Destek Sistemleri) sistemleri. Bu, gruplara aşağıdaki olanakları sağlamakla ilgilidir: Yapay zekayla birlikte sürücüyü olası riskler ve müdahaleler konusunda uyaran gelişmiş sensörler. Bazı durumlarda, örneğin karşıdan karşıya geçen bir kişi olduğunda sesli uyarılar da verilebilir. Ancak özel araçların halihazırda sahip olduğu otomatik frenleme seçeneğini de ekleyebilirler.
Aynı zamanda olacak Tüm ünitelerde ön, arka, iç ve yan kameraların bulunması zorunludur. Büyük bir kısmında halihazırda bunlara sahip olmasına rağmen yenilik, gerçek zamanlı olarak bilgi alacak ve yol kazaları veya güvensizlik durumlarında daha hızlı müdahalenin etkinleştirilmesine olanak sağlayacak olan Hareketlilik İzleme Merkezi'ne bağlanacak olmaları olacaktır.
Denetimler de artırılacak. alkolmetre ve narko testi her hattın ana istasyonlarındaki sürücülere.
Ödeme yöntemleri
Buenos Aires ulaşım sisteminin entegrasyonuna yönelik bir diğer yol da, bu aydan bu yana metroda olduğu gibi, yeni ödeme yöntemlerinin dahil edilmesi için teknolojinin modernizasyonu olacak. Grupların doğrulayıcıları bir sistemle yenilemesi gerekiyor çoklu ödeme, çalışmaya devam edecek olan SUBE kartıyla ödeme yapmanıza olanak tanır, ancak aynı zamanda kredi ve banka kartlarını ve ayrıca bunların dijital versiyonlarını cep telefonlarından ekleyin.
Metroda resmi ölçümlere göre İlk 15 günde yeni modların %20 oranında kullanıldığı kaydedildiyani fiziksel formattaki veya cep telefonu cüzdanlarındaki kredi veya banka kartları.
Bu önlem, SUBE tekeline son vermenin yanı sıra, şehri ziyaret eden yabancıların veya Arjantinli turistlerin toplu taşıma araçlarına daha iyi erişmesine de olanak tanıyacak.
şimdilik Buenos Aires otobüslerinin tarifeleri ulusal hükümet tarafından belirlenen tarifelerle aynı olmaya devam edecekHer ne kadar Belediyenin imzaladığı anlaşma nedeniyle, şimdilik pek yakın görünmese de, Şehir İdaresi Fiyatlarınızı kendiniz belirleyebilirsiniz.
Şubat ayında otobüs ücretlerine enflasyona göre iki ayda bir zam yapılması yönünde karar çıkaran Millet, otobüs ücretlerini ancak Ağustos ayında yükseltti. ulaştırma endeksinin küresel enflasyon rakamını etkilemediği. Şimdilik yeni bir artış olur mu bilinmiyor. Bu, örneğin gruplar için minimum tutarın (370 ABD doları) olduğu anlamına geliyordu. metro bileti güncelliğini yitirdiŞehir açıklanan düzenleme planına uyduğundan ve oranı mevcut 757$'a getirdiğinden beri.
Buenos Aires gruplarında bir diğer değişiklik ise şu şekilde olacak: estetik. Aranan 31 yerel hattın diğerlerinden farklı olmasıdır. Bu nedenle tüm ünitelerin yanları maviye boyanacak, ön ve arkadaki her satırın rengi korunacak.
Ayrıca, yapılan müdahaleleri de ekleyecekler. fileto çıkarma sanatı, UNESCO'ya göre Buenos Aires mührü ve İnsanlığın Somut Olmayan Mirası olan.
Hükümet başkanı Jorge Macri'nin sözleriyle “Şehrin tüm ulaşımını daha verimli hale getirmek” için metro veya Ecobici gibi diğer hareketlilik araçlarıyla da bağlantılar aranacak. “Hedefimiz daha modern, güvenli ve verimli otobüslere sahip olmak, sistemin Kent için bir farklılık oluşturduğu, diğerlerinden farklılaştığı ve kalitesiyle tanındığıdır”.
Öte yandan, futbol maçları veya resitaller gibi büyük etkinliklerde hatların güzergahını değiştirebileceği ve sonunda frekanslar eklenene kadar. Aslında bunlar çoktan bitti pilot testler. Birkaç hafta önce Buenos Aires'in güneyindeki Şehir Parkı'nda meydana gelen BA Tuzağı nedeniyle H metro hattının tarifesi uzatıldı ve müzikal etkinliğin yapıldığı yer ile Hastaneler arasındaki güzergahı kapsayacak şekilde otobüsler eklendi. istasyon. Ayrıca tiyatrolar ve pizzacılar nedeniyle şehrin gece aktivitelerinin çoğunu yoğunlaştıran Corrientes Bulvarı'nın altından geçen B hattı da Cuma saatlerini uzattı.