Hangi mahallede olacak ve çalışmalar nasıl olacak?

Yenilmez

Active member
Finansman elde etme şansı arttıkça Sarmiento trenini kaldırın veya gömünŞehrin batısında kalan “yara izlerinden” biri olan hemzemin geçitlerin temsil ettiği gecikmeleri ve yol riskini kısmen de olsa çözecek projeler onaylanmaya devam ediyor.


García Lorca Caddesi'nde “kurbağa” adı verilen küçük bir tünel yapma planının devam ettiğinin doğrulanmasının ardından proje başlatıldı. ihale için çağrı başka bir alt geçit inşa etmek Villa Luro, Perito Moreno otoyoluna müdahalenin geçen yıl projelendirilen viyadüğün inşasını neredeyse imkansız hale getireceği bir kavşakta.


Karayollarını yöneten ve aynı zamanda bu tür işlerden de sorumlu olan Buenos Aires eyalet şirketi Autopistas Urbanas Sociedad Anónima (AUSA), zarflarının 16 Ağustos'ta açılması planlanan çağrıyı bu Pazartesi yayınladı.. Alt geçit İrigoyen Caddesi üzerindeki bariyerin ortadan kaldırılmasına hizmet edecek, bu çift el ve demiryolu tersanesindeki tren raylarını ve eski Villa Luro atölyelerini geçiyor.


Bu, Sarmiento yollarındaki müdahaleyi çözmek için bu yıl şu ana kadar onaylanan ikinci proje. Mayıs ayının sonunda, Caballito'da, mahallenin adını taşıyan istasyonun yanındaki önemli bir bölgede trafik sıkışıklığına ve gecikmelere neden olan bir bariyerin içinde yer alan García Lorca tüneli için ihale çağrısı başlatılmıştı. Primera Junta'dan iki blok ötede, gibi yüksek trafik caddelerinin birleştiği bir alan Rivadavia ve Juan Bautista Alberdi.


Bu çalışmanın tahmini maliyeti 8 milyon peso, Villa Luro tüneli için aynı miktar. Buenos Aires Hükümeti başkanı Jorge Macri'nin kampanya sırasında açıkladığı ve kendi başkanının projesine karşı çıktığı bir proje olan bu proje, viyadük inşa etmek için finansman bulmanın imkansızlığı karşısında Buenos Aires Hükümeti'nin bulduğu çözümdür. Düşman Martín Lousteau, Rojas ile Once arasında uzanana benzer bir hendek açmanın da benzer bir maliyeti olduğunu iddia etti.


Ancak ekonomik kriz ve uluslararası finansman elde etmenin imkansızlığı, hesaplı ve hesaplı bir girişimde bulunmayı gerektiriyor.en az 300 milyon dolar Bu çözümleri hızlandırdı, daha hızlı ve daha ucuz hale getirdi ve Mauricio Macri'nin yönetiminde sonuçlar verdi: Bu tünellerden 29'u halihazırda diğer demiryolu koridorlarında inşa edildi.


Yerbal ve Bacacay arasındaki yeni Irigoyen tüneli iki yönlü trafiğe sahip olacak ve Juan B. Justo Bulvarı'na gidiş-dönüş çok önemli bir yol koridoru olacak. Bu alt geçitten günlük 6.700'den fazla aracın faydalanacağı tahmin ediliyor. Tünel 4,20 metre yüksekliğinde ve 7,80 metre genişliğinde olacak. yaya geçitleri için merdiven ve rampalar.


Şehirde hâlâ 59 hemzemin geçit bulunuyor ve bunların çoğunluğu (21'i) Sarmiento treninde. Villa Luro ve Caballito'dakilerden ikisi elenecek ve kısa vadede aynı demiryolu hattına altı ila sekiz tane daha eklemeyi umuyorlar. Ayrıca Nuñez semtinde iki, Villa Lugano'da dört adet daha inşa edilmesi planlanıyor. Clarín'in yayınladığı gibi, bazı durumlarda komşular çalışmalar ve bunların mahalleler üzerinde yaratabileceği etkiler konusunda endişelerini dile getirmeye başladı. Hükümet ise istişare ve toplantıların yapılacağına dair güvence verdi.


Irigoyen bariyeri ve Sarmiento tren rayları artık. Resim: google

“Trafik konusunu düşünmek kolay bir iş değil, her mahallenin kendisini özel kılan kendine has özellikleri var: bazılarının üzerinden otoyollar geçiyor, bazılarının üzerinden ise tren rayları geçiyor. Hatta şehrin her köşesinde sokakların da caddelerin de ayrı bir dinamiği var. Bu nedenle uygulamanın uygulanması alt geçit veya kolektör inşaatıPorteño Hükümeti başkanı Jorge Macri, “Komşuların ihtiyaçlarına cevap vermenin anahtarı bu” dedi.


Hükümet başkanı, Dellepiane karayolu iyileştirme planının kuzey ve güneydeki toplayıcıları hedef alacak ilk aşaması için ihale çağrısına değindi.


Buenos Aires Şehri Altyapı Bakanı Pablo Bereciartúa ise şunları söyledi: “Mevcut 29 alt geçit ve öngörülen alt geçitlerle, Araç ve insanların çarpışmasını önlemek ve Şehir genelinde trafik akışını iyileştirmek için yol güvenliğini artırın. Bu projelerin uygulanmasıyla, kamusal alanın iyileştirilmesi ve daha fazla güvenliğin dahil edilmesi sayesinde binlerce sakine fayda sağlayacak kapsamlı kentsel gelişim güçlendirilecek.”


Caballito'daki Garcia Lorca Caddesi'ndeki alt geçidin neye benzeyeceğine dair simüle edilmiş bir görüntü.
Caballito'daki Garcia Lorca Caddesi'ndeki alt geçidin neye benzeyeceğine dair simüle edilmiş bir görüntü.
 
Üst