İl ve İlçedeki işletmenin sahipleri kimlerdir?

Yenilmez

Active member
Her yıl atölyelerden geçmek zorunda olan Buenos Aires ilinde 3,5 milyon, Şehirde ise 1,4 milyon araçtan oluşan dev bir tutsak pazar oluşturuyor. Bu yıl sorumlu şirketler VTV (Araç Teknik Doğrulaması) bir güncelleme vardı kayıt hizmet fiyatında: Şubat ayından bu yana 2.500 kilograma kadar olan otomobiller için ücret arttı %445'i İlde, %274'ü Şehirde. Yeni planlanan artışın gerçekleştiği Şubat 2025'te, bir yıl içindeki artış yüzdesi şu şekilde olacaktır: Sırasıyla %542 ve %349.


Eyalette bu yılın Ocak ayındaki 9.870$'dan Pazartesi gününden bu yana 53.800$'a çıktı; ve Şubat ayında 63.463,30 dolara çıkacak. Bu arada City'de Şubat ayında 14.130 dolara mal olan fiyat 52.878,21 dolara çıktı. Şubat 2025'teki artış zaten doğrulandı: Eyaletteki gibi 63.463 dolar.


Yani hizmetin ortalama maliyeti 60.000$ ise; En az sayıda arabayı denetleyen fabrikanın yıllık 6,3 milyar dolarlık geliri garanti edilebilir. İmtiyazın sorumluluğunu üstlenmek için Devlete ödemeyi kabul ettikleri ücret, cironun %5 ila %16'sı sözleşme şartlarına göre.


Piyasada, enflasyonun zirvelerinden etkilenmeyen ve bir yıldan kısa bir süre içinde benzer bir artış kaydeden neredeyse hiçbir ürün, mal veya hizmet yok. Bu ayarlamaların her biri, hem Axel Kicillof hem de Jorge Macri hükümeti tarafından onaylandı ve yetkilendirildi. İlde yönetim, VTV'nin yönetimini bünyesinde bulunduran Ulaştırma Bakanlığı'nın sorumluluğundadır. Şehirde ise Altyapı Bakanlığı var.


İlden Şehire



İldeki VTV işi yenilendi 2023'ün sonunda, Clarín'in ortaya çıkardığı gibi, bakanlığı yolsuzluk nedeniyle soruşturulan Jorge D'Onofrio'dan sorumlu bakanlık, ulusal ve uluslararası bir ihale çağrısında bulunduğunda 10 yıllığına ödül il sınırları genelinde otomotiv denetim sistemi.


Bu nedenle, VTV işi ve Şehirdeki vinçler ve fotoğraf kameraları gibi diğer tartışmalı imtiyazlar siyasetle bağlantılıdır ve finansman kaynağı oldukları şüphesiyle çevrelenmiştir. tartışmalı “kutulardan” biri gibi.


Yedi konsorsiyum
135 Buenos Aires belediyesinin bölündüğü 16 bölgede faaliyet gösterme izinleri, geçici sendikalara veya “hareketlilik” ile bağlantılı şirketlere bırakıldı. Bu imtiyazların her birinin girişi garanti edilir. Yılda 105 bin ile 345 bin arasında araçŞartnameleri hazırlamak için hükümet tarafından yapılan hesaplamalara göre.


En verimli damar, Batı Conurbano'nun kalbi olan Tres de Febrero, Jose C. Paz, Malvinas Arjantins, Pilar ve San Miguel bölgelerini kapsayan Bölge VI olarak adlandırılan bölgeye karşılık gelir. Firmaya verildi Applus Iteuve Arjantin SA Bölgedeki araç filosunun incelenmesine dayanan belgede, mezarlardan her yıl 346.788 otomobil, kamyonet, kamyon, motosiklet ve toplu taşıma araçlarının geçtiği belirtiliyor.


Buenos Aires Şehri Araç Teknik Doğrulaması (VTV).
Buenos Aires Şehri Araç Teknik Doğrulaması (VTV).

Bu şirket aynı zamanda Buenos Aires şehrinde de faaliyet göstermektedir. Horacio Rodríguez Larreta'nın Buenos Aires hükümeti, 2016 yılında Barracas'taki Vélez Sarsfield 556 ve Santa María del Buen Ayre 1001 tesislerini ödüllendirdi. Diğerleri gibi, Şehirdeki imtiyaz süresi 2026'da doluyor ve ödenen ücret brüt tahsilatın yüzde 9 ila yüzde 10'u arasında değişiyor.


Web sitesine göre, “70 ülkede varlığı ve 23 binden fazla çalışanıyla denetim, test ve belgelendirme sektöründe lider” olan çok uluslu bir firmadır. Aynı zamanda GBA'nın batısının diğer kısmını (Her yıl 306.000 arabanın denetlendiği Bölge IV: Hurlingham, Ituzaingó, Moreno ve Merlo) ve güney, güneydoğu, orta ve Atlantik kıyılarının tamamını kapsayan X ve XI bölgelerini de elinde tuttu. Buenos Aires'te. Başlıklar içerideyken Bahía Blanca, Olavarría, Tandil, Mar del Plata ve Necochea, diğer şehirler arasında. Resmi hesaplamalara göre her yıl 520.000 cep telefonu daha kontrol edilerek doğrulama yapılıyor, garanti ediliyor.


Çünkü Buenos Aires'te VTV'nin güncel olarak görüntülenmesi, yol kontrolleri veya güzergahlardaki denetimlerin gerektirdiği zorunlu bir gerekliliktir. Bu yükümlülüğün bulunmaması, bir yaptırımın uygulanmasını belirleyebilir. 300 ile 1.000 Sabit Birim arasında para cezası, bunlar ihlallere yönelik cezayı belirlemek için parametre olarak kullanılanlardır. Ve her birinin değeri 1.330 dolar. Başka bir deyişle, gofreti taşımamak maliyetli olabilir 390.000 ila 1.330.000 ABD Doları.


Bir araç sahibi için uyumsuzluk riski çok yüksektir.


Bu nedenle inceleme faaliyeti karlı bir girişimdir. Ve güvenli. Eyalet topraklarında faaliyet gösteren ikinci en yaygın şirket SGS Arjantin SA'dır. Buenos Aires'in başkentini çevreleyen ilçeleri kapsayan alanlara sahiptir; ilin kuzeyinde (San Nicolás, Pergamino, Ramallo); banliyölerin güneyi (Lomas, Lanus) ve ana yemek: Katliam. Her yıl en az 850 bin plaka inceleme sürecini tamamlamak için tesislerden geçiyor.


SGS kendisini şöyle tanıtıyor: “Dünyanın lider test, muayene ve belgelendirme şirketi”. Aynı zamanda “kalite ve dürüstlükte bir dünya referansı” olduğunu da iddia ediyor. 99.600 çalışanımız dünya çapında 2.600 ofis ve laboratuvardan oluşan bir ağda çalışıyor.” Yerel bağlı kuruluş, Buenos Aires VTV sistemi sayesinde son on yılda en yüksek ciroya sahip olanlardan biri haline geldi. Bakan D'Onofrio'nun sponsorluğunda 2023 sonunda yapılan ihalede eyalette bir kez daha sağlam bir yer edindi. Şehirde iki fabrikası daha var; biri Barracas'ta Osvaldo Cruz 1711'de, diğeri ise La Paternal'da 115 Tronador Caddesi'nde.


VTV Norte ise Vicente Lopez, San Fernando, San Isidro'nun tüm nehir kenarı koridorunun ve bu şeridi çevreleyen bölgelerin (Bölge II ve III) sorumluluğunu üstlendi. VTV Noroeste, diğerlerinin yanı sıra Junín, 9 de Julio ve 25 de Mayo'ya dayalı olarak o il coğrafi sektöründeki belediye grubuna sahiptir.


Hizmetlerin geri kalanı, başkanlığını VTV SUD (Avellaneda, Berazategui, Quilmes) üstlendi. Neuss Capital'in CEO'su Germán Jorge Neuss, imtiyazlar, mobilite, hizmetler ve gayrimenkul alanlarında uzmanlaşmış bir yatırım fonu. Ayrıca Juan Pablo Pesculich'in Carpell All'u ve ikisi Büyük Buenos Aires'te (güney ve batı) ve diğeri eyaletin en güneyinde olmak üzere üç imtiyaz kazanan Geçici İş Birimi (UTE) Sistema Integral del Automobile de katıldı. .


Neuss ailesi 2020 yılında Jorge Neuss'un karısı Silvia Saravia'yı öldürüp ardından kendi canına kıymasıyla ün kazanan, 20. yüzyılın ortalarında meşhur greyfurt gazozunun yaratıcısıdır. Şehirde yalnızca bir fabrika faaliyet gösteriyor, Herrera 1995. Buenos Aires topraklarında çalışan diğer konsorsiyum bunu VTV Metropolitana adı altında yapıyor ve arkasında imtiyazı 2018 yılında alan İsveçli Opus Group AB ve onun yan kuruluşu Opus Inspection bulunuyor. Macovit Sociedad de Inversiones'in elindeydi.


Oranın nasıl belirlendiğine gelince, Kicillof hükümeti bu tutarın spesifikasyonlardan kaynaklandığını açıkladı. 2.500 kg'a kadar olan araçlar için temel oran. SMATA ve CAVEA (doğrulama odası şirketleri) arasındaki ortak girişimin “kategori 1” operatörünün temel maaşının %7'sine eşdeğer olmalıdır. Madde 57, söz konusu oranın, işletmecinin asli maaşındaki değişiklik dikkate alınarak altı ayda bir güncelleneceğini belirtmektedir.


Yani CAVEA, çalışanlarına her zam verdiğinde, aynı zamanda kendi koleksiyonunda da bir iyileşme garantisine imza atıyor.


Prosedür


Buenos Aires Eyaleti'nde özel araçların VTV yapması gerekiyor patent alma tarihinden itibaren iki yıl başlar. O andan itibaren inceleme yıllık ve zorunludur.


Şehirde koşullar geçen yıl değişti yeni araçlar için son tarihler uzatıldı. Bu nedenle, ilk VTV'nin yapılması gerekir. Araç 4 yaşında veya 60.000 kilometrede. 8 yaşına kadar iki yılda bir muayene zorunludur. Daha sonra yıllıktır.


Her iki durumda da program bunu şart koşuyor patent numarasına göreaya denk gelmesi gerekiyor ve önceden randevu almanız gerekiyor. Şehirde güncel olmamanın cezası 63.020 dolar.
 
Üst