İlki ücretsiz olacak ve kadınlar tarafından yönetilecek.

Yenilmez

Active member
Santiago de Chile'nin toplu taşıma ağında 2.480 elektrikli otobüs. Çin dışında en fazla birime sahip şehir. Ve 1.110 tanesinin daha dahil edilmesi için ihale süreci devam ediyor. Bilgiler, Ulaştırma Bakanı Juan Carlos Muñoz'un bakanlar zirvesinde eşlik ettiği stanttan geliyor. Uluslararası Taşımacılık Forumu (ITF, İngilizce kısaltmasına bağlı olarak) her yıl ülkenin doğusundaki Almanya'nın Leipzig şehrinde düzenleniyor. Peki Buenos Aires?


Şehir bu rakamın çok uzağındadır ancak metropol alanı otobüs ulaşım sistemine yenilenebilir enerji sağlamayı amaçlayan iki deneyimi ele alma yolunu çoktan başlatmıştır; yaklaşık 18.000 üniteden oluşmaktadır.


İhaleye katılma çağrısı Resmi Gazete'de yayımlanmak üzere merkezi bölgede elektrikli otobüsler. Gelişmiş olarak Zurna haftalar önce küçük otobüsler olacak, güzergahı şehirleri birbirine bağlayacak Retiro'daki Plaza San Martín'in bulunduğu Lezama Parkı, Amacı, daha önce Peru, Chacabuco, Maipú veya Piedras gibi caddelerde çalışan hatların aktarıldığı 9 de Julio ve Bajo metrobüsleri arasında toplu taşımanın yeniden sağlanması.


Haberler, farklı versiyonlara göre bilinenin veya yayılanın ötesinde, onların sahip olacağı gerçekle ilgilidir. Sadece kadın sürücü ve kullanıcılar yolculuk ücreti ödemeyecek.


Projede çalışan kişi, foruma katılan Buenos Aires Ulaştırma Bakanı Jorge Kogan'dır. Arjantin diğer 68 ülkeyle birlikte üyedirancak bu yıl ulusal hükümetten hiçbir temsilci katılmadı.


Yeni otobüslerin uzunluğu 7,5 metreyi aşamayacak ve Tarihi Merkez ile trafiğe kapalı birçok caddenin bulunduğu merkezi bölgede seyahat edemeyecek. Fotoğraf Guillermo Rodriguez Adami

Önümüzdeki günlerde kamuoyuna açıklanacak şartnameye göre; İhale 12 otobüs için yapılacakBunlardan 10'u operasyonel olacak, 2'si ise yedek olarak kalacak. Uzunlukları 7,30 metreyi geçemez ve 16 koltuk.


nasıl seyahat edecekler merkez alanı, Çevre koruma altına alınan Tarihi Merkez bölgesi ise saatte 12 kilometreden fazla hız yapamadı. Böylece toplamda yaklaşık 12 kilometrelik bir döngüden oluşan güzergahın tamamının, bir saat elli dakika.


Otobüslerin park yeri Brezilya Bulvarı üzerinde, Belediyenin mülkiyetindeki alçak bir otoyol üzerinde olacak. Ve oradan, nihai onay hala beklemede olmasına rağmen Peru, Piedras, San Martín, Marcelo T. de Alvear ve Esmeralda üzerinden Libertador ve Maipú'da sona erecek olan dışa doğru yolculuğa çıkacaklar. Dönüş bu cadde ve onun devamı Chacabuco üzerinden olacak.


ITF'in başkanlığını devralacak olan Şili Ulaştırma Bakanı Juan Carlos Muñoz, elektrikli otobüs modelini Leipzig zirvesine getirdi.
ITF'in başkanlığını devralacak olan Şili Ulaştırma Bakanı Juan Carlos Muñoz, elektrikli otobüs modelini Leipzig zirvesine getirdi.

“Proje, metrobüslere bindirildiği için otobüssüz kalan bir alan olmasına cevap veriyor. Yani bu yeni birimler yaşlı yetişkinlere, hareket kabiliyeti kısıtlı kişilere ve hatta turistlere yöneliktirKogan, “Ücretsiz oldukları için bunları kullanmak için SUBE'ye ihtiyaç duyulmayacak” dedi. Zurna Leipzig'de, bunun kolektiflere ilişkin teknoloji değişikliğine ilişkin ilk deneyim olması nedeniyle ilk sözleşmenin şu şekilde olacağını ekledi: iki yıl, bir yıl daha uzatma opsiyonu var.


İhaleye katılabilecek yerel nakliye şirketleri Teklif zarflarının yaklaşık iki ay içinde açılması bekleniyor. Belediye onlara para ödeyecek katedilen kilometre başına hizmetve uluslararası pazardaki kullanımlarının artmasının gerektirdiği şekilde birimlerin satın alınmasının daha sonra gerçekleştirilmesi gerektiğinden, resmi hesaplama yalnızca şunu gösteriyor: 2025 ortalarında dolaşıma başlayabilirler.


Santiago de Chile'nin ulaşım sisteminin bir parçası olan elektrikli otobüsler.
Santiago de Chile'nin ulaşım sisteminin bir parçası olan elektrikli otobüsler.

Buenos Aires'in diğer elektrikli mobilite projesi ise Tramvay. Bu aynı zamanda bir toplu taşıma hattına sahip olma ihtiyacından da doğmuştur. Río de la Plata'nın sahili.


Merkez bölgedeki otobüslere göre daha az gelişmiş ancak çalışmalar zaten yapılıyor. Madrid, Barselona ve Bilbao'daki önceki deneyimler. Ön güzergah istasyondan kalkacak Tucumán Metro Kongresi D. O cadde boyunca İnovasyon Parkı'na gideceksiniz ve Labruna'nın yanında aynı adı taşıyan Köprüyü geçerek Ciudad Universitaria'ya gireceksiniz. Oradan Aeroparque, Punta Carrasco, Retiro ve La Boca'ya. İlk bölüm kuzey bölgesi olacaktır. İkincisi ise La Boca'ya varacaktı. Riachuelo sahili boyunca Lugano'ya doğru üçüncü bir etap da göz ardı edilmiyor.


Buenos Aires'e eklemek istedikleri Tranbus zaten Çin'de çalışıyor.
Buenos Aires'e eklemek istedikleri Tranbus zaten Çin'de çalışıyor.

Araçlar otobüslere benzeyen ancak elektrikle çalışan otobüsler. Raylara veya katenerlere ihtiyaç duymazlar çünkü terminalde durdurulduklarının yanı sıra istasyonlarda durduklarında da ücretlendirilirler. Başlamak için düşünün Operasyonun tamamı için 60'a ulaşacak olan 25 ünite. Burada son teslim tarihleri daha uzundur.


ITF'te elektrikli hareketlilik


“Yeşil Taşımacılık, Kriz Zamanlarında Odaklanmak” sloganıyla, elektrikli hareketlilik ve Santiago de Chile modeli ve sürdürülebilir hareketlilikBakanların, araştırmacıların, operatörlerin ve STK'ların her Mayıs ayında bir araya geldiği Leipzig'de daha az zehirli gaz emisyonu ile bu konu konuşuluyor.


Her yıl Almanya'nın Leipzig kentinde düzenlenen ITF bakanlar zirvesinin genel fotoğrafı.
Her yıl Almanya'nın Leipzig kentinde düzenlenen ITF bakanlar zirvesinin genel fotoğrafı.

Kogan'ın Clarín'e anlattığına göre Buenos Aires bisiklet yolları, Tarihi Merkez'deki çevre alanı, yayalaştırma ve metrobüsle bu anlamda bir yol yapmış. Ama aynı zamanda var olduğu konusunda da uyardı. gözden geçirilebilecek önlemler ve daha fazla aciliyet gerektiren diğer çözümler, örneğin Özellikle park etme başta olmak üzere kurallara uyulmaması nedeniyle trafik bozukluğu.


Yetkili, bu anlamda Buenos Aires Hükümeti'nin geçen hafta sonu açıkladığı önlemlerin alındığını ve bu önlemlerin alınmasının planlandığını söyledi. Caddelerde sola dönüşleri ortadan kaldırın ve sokakları işgal eden çöp konteynırlarını yeniden düzenleyindiğer girişimlerin yanı sıra.


Bu bağlamda elektrikli mobilitenin gruplar için maliyeti ve diğer deneyimleri de dikkate alındığında, “Mantıklı olan İspanya'ya benzer bir rota izlemektir. filosunu ilk olarak Arjantin'de ucuz bir kaynak olan gaza çevirdi, Bu aynı zamanda Vaca Muerta'nın gelişmesinden de destek alıyor.” Yetkiliye göre bu bir elektrik ünitelerine geçiş“Arjantin henüz satın alacak veya üretecek durumda değil.”


Açıklama, Kogan'a göre elektrikli otobüsün maliyetinin 550.000 ile 650.000 arasında olduğu yönünde. Ve 200.000 doların altında bir dizel. Gazla sürülenler ise 200.000 ile 300.000 arasında.
 
Üst