Kullanıcıların ayrıca ödemek zorunda kalacağı çekicinin maliyeti artık ne kadar?

Yenilmez

Active member
Hükümetin, otomobil sigorta şirketlerini ülke genelinde çekme veya çekme hizmetlerini ve mekanik yardımı hariç tutmaya zorlayan Resmi Gazete aracılığıyla yaptığı şaşırtıcı duyurunun ardından, birçok sürücü bu durumlarda nasıl davranacaklarını merak etmeye başladı. Onun öğrenebildiğine göre alternatif, bu hizmeti sağlamaya kendini adamış şirketler olacak. Zurna 100 kilometreye kadar bir yarıçap içinde 100.000 ila 200.000 ABD Doları arasında fiyat teklifi veriyor.


Ulusal Sigorta Müfettişliği (SSN), “piyasanın serbest rekabete açılması” kapsamında, taşıt sigortacılarının sigorta şirketlerine 90 günlük bir marj bırakıyor. politikaları uyarlayın ve transfer hizmetlerini hariç tutun bir kaza veya olayla bağlantılı durumlar hariç. Peki bu hizmete ihtiyaç duyulduğunda ve kişi düşünülen durumların hiçbirinde bulunmadığında ne olur? Belirli şirketlere başvurmanız gerekecek.


Grúas Lugo 20 yılı aşkın süredir piyasada. Bu yolla istişarede bulunulduğunda 100 kilometreye kadar olan değerin 200.000 dolar olduğunu bildirdiler ama şu uyarıda bulundular: fiyatlar değiştirilebilir aracın durumuna göre. Bu değer otomobiller içindir: Bir kamyonun yardıma ihtiyacı varsa daha yüksektir.


Bir arabanın durumu da çekme fiyatını değiştirebilir ve nihai fiyatı önemli ölçüde etkileyebilir. “Bir aracın karşılaşabileceği pek çok durum var: Toprak yolda, yangında veya yer altı garajında olmakla aynı şey değil. Yapılan işler farklıdır. İkinci örnek olması durumunda özel bir vinç göndermek zorunda kalacağız. Sadece kapıya kadar götürmek yaklaşık 100.000 $ değerinde, artı kat etmemiz gereken kilometrelerce değer”diye açıklıyorlar.


Maliyetler çeşitlidir: her şirkete ve kilometre başına aldıkları ücrete bağlıdır. Ricardo Rodríguez, 100 kilometreye kadar maliyetin 100.000 ile 120.000 dolar arasında olduğu AMR Traslados'un sahibi. “100 kilometre sonra şarj etmeye başladık Kilometre başına ilave 1.500 dolar artı geçiş ücretleri”diye belirtti.


Haberin ardından bu alandaki şirketler başka türde bir hizmet sunmaya başlama fırsatını gördü. “Birkaç yıldır vermeyi düşünüyorduk. aylık müşteri hizmetleri ve açıklananlardan sonra kesinlikle lansmanını yapacağız. Hem tamir hem de asistanlık olmak üzere ayda iki hizmetim olacaktı” diye belirtiyor. Şu anda bu aylık ödeme olanağı, Arjantin Otomobil KulübüÜyelerine sunduğu hizmetler arasında mekanik yardım da yer alıyor.


Ricardo, bunun “kötü bir hizmet” olduğunu, çünkü sigorta müşterilerinin her zaman hizmetlere belirli bir şekilde ihtiyaç duyduklarını belirterek resmi açıklamaya katılıyor.


Fiyatlar sürücüleri şaşırtıyor ve tüm poliçe sahiplerinin sorduğu soru, yardım ve çekici hizmetlerinin kaldırılmasıyla birlikte olup olmadığıdır. Her ay ödeme yapan poliçe tutarları azalacak Bu da Endeksin Tüketici Fiyat Endeksi (TÜFE) tarafından kaydedilen enflasyonun üzerinde gerçekleşti. Şu an için şirketlerden herhangi bir yanıt gelmedi. Clarín bu Cumartesi önde gelen dört sigorta şirketine danıştı ancak onlar da şimdilik konuşmayacaklarını söylediler.
 
Üst