Yenilmez
Active member
Sübvansiyonları ve kontrolü devralmak için anlaşmanın imzalanmasından neredeyse iki ay sonra 31 otobüs hattı Yalnızca Buenos Aires Şehri'nde dolaşan Buenos Aires Hükümeti, bu haftadan itibaren değişim planının ilk aşaması yol güvenliği, teknoloji ve hatta estetik alanındaki yenilikleri içeriyor. Altı ay içinde gerçekleşecek ve amaç “hizmetin iyileştirilmesi ve daha verimli hale getirilmesi”.
Otobüslerin süreci, ulusal yönetimin metroyu ve polisi buraya devrettiği dönemde şehrin zaten yaşadığı sürece benzer bir süreç olacak. Şimdi, ayda yaklaşık 7.500 milyon pesoyu temsil eden sübvansiyonların karşılanması masraflarını üstlenmenin yanı sıra, Şehir aynı zamanda Hükümet Başkanı Jorge Macri'nin bu Çarşamba günü açıklayacağı kararlar gibi operasyonel kararlar da almaya başlıyor: ve ayrıca hakkında turlar, bunlar araştırılıyor, dolayısıyla haberler daha sonra bilinecek.
Resmi bilgilere göre Buenos Aires topraklarında günde 3,6 milyon yolculuk yapılıyor: %43'ü gruplar halindedir. 31 satır arasında şunlar var: 1.691 adet. Buna dayanarak, Macri'nin Altyapı Bakanı Pablo Bereciartúa ile birlikte basına attığı ilk adımlardan biri şu olacak: Filonun yaşını azaltmak.
1 Ocak'tan itibaren sokaktaki birimlerin En fazla 10 yaşında. Trafik ve ulaşım kanunu bunu belirler, dolayısıyla ilk yenileme şunları kapsar: 2013 model ve öncesi 241 araç.
Mevcut filonun ortalama yaşı 6,5 yıldır. Hedef ise bunu 4,5'a düşürmek.
Buenos Aires otobüsleri, şehrin yenileme planının bir parçası olarak renk değiştirecek ve teknolojik yenilikler ekleyecek.
Ayrıca yenileme ve yol güvenliği açısından bir diğer önemli gelişme ise ADAS (Gelişmiş Sürücü Destek Sistemleri) sistemleri. Bu, gruplara aşağıdaki olanakları sağlamakla ilgilidir: Yapay zekayla birlikte sürücüyü olası riskler ve parazitler konusunda uyaran gelişmiş sensörler. Bazı durumlarda, örneğin karşıdan karşıya geçen bir kişi olduğunda sesli uyarılar verilebilir. Ancak özel araçların halihazırda sahip olduğu otomatik frenleme seçeneğini de ekleyebilirler.
Aynı zamanda olacak Tüm ünitelerde ön, arka, iç ve yan kameraların bulunması zorunludur. Büyük bir kısmında halihazırda bunlara sahip olmasına rağmen yenilik, gerçek zamanlı olarak bilgi alacak ve yol kazaları veya güvensizlik durumlarında daha hızlı müdahalenin etkinleştirilmesine olanak sağlayacak olan Hareketlilik İzleme Merkezi'ne bağlanacak olmaları olacaktır.
Ayrıca denetimler artırılacak alkolmetre ve narko testi her hattın ana istasyonlarındaki sürücülere.
Buenos Aires otobüsleri, şehrin yenileme planının bir parçası olarak renk değiştirecek ve teknolojik yenilikler ekleyecek.
Ödeme yöntemleri
Önümüzdeki günlerde metroda olduğu gibi Buenos Aires otobüs firmaları da Ödeme teknolojisini modernize etmeleri gerekecekDoğrulayıcıları bir sisteme yerleştirerek çoklu ödeme, çalışmaya devam edecek olan SUBE kartıyla ödeme yapmanıza olanak tanır, ancak aynı zamanda kredi ve banka kartlarını ve ayrıca bunların dijital versiyonlarını cep telefonlarından ekleyin.
Metroda bu pazartesiden bu yana beş istasyonda pilot testler yapılıyor. Ve söyleyebildiği kadarıyla ZurnaBirkaç gün süren testlerden sonra, önümüzdeki hafta veya Aralık ayının ilk yarısında ağ genelinde ne zaman etkinleştirileceğine karar verilecek.
Hem metrolarda hem de otobüslerde uygulandığında, Android işletim sistemine ve NFC teknolojisine sahip cep telefonları, kullanıcının ilgili sanal cüzdanlardan ödemeyi etkinleştirmesi gereken temassız ödeme için kullanılabilir.
Buenos Aires otobüsleri renk değiştirecek ve teknolojik yenilikler ekleyecek. Kredi ve banka kartlarıyla ve cep telefonundan ödeme yapmak için doğrulayıcıları içerecekler.
Bu önlem, ödeme aracı olarak SUBE tekeline son vermenin yanı sıra, şehri ziyaret eden yabancıların veya Arjantinli turistlerin toplu taşıma araçlarına daha iyi erişmesine de olanak tanıyacak.
şimdilik Otobüs ücretleri ulusal hükümetin belirlediği ücretlerle aynı olmaya devam edecek.Her ne kadar Belediye tarafından imzalanan anlaşma nedeniyle, şimdilik pek yakın görünmese de, Buenos Aires Yönetimi Fiyatlarınızı kendiniz belirleyebilirsiniz.
Şubat ayında otobüs ücretini enflasyona uygun olarak iki ayda bir artırma yönünde bir karar yayınlayan La Nació, otobüs ücretini yalnızca Ağustos ayında artırdı. ulaştırma endeksinin küresel enflasyon rakamını etkilemediğiN. Şimdilik yeni bir artış olur mu bilinmiyor. Bu, örneğin gruplar için minimum tutarın (370 ABD doları) olduğu anlamına geliyordu. metro bileti güncelliğini yitirdiŞehir açıklanan düzenleme planına uyduğundan ve oranı mevcut 757$'a getirdiğinden beri.
Yeni yüz, elektrikli otobüsler ve turlar
Buenos Aires gruplarında bir diğer değişiklik ise şu şekilde olacak: estetik. Aranan 31 yerel hattın diğerlerinden farklı olmasıdır. Bu nedenle tüm ünitelerin yanları maviye boyanacak, ön ve arkadaki her satırın rengi korunacak.
Ayrıca, yapılan müdahaleleri de ekleyecekler. fileto çıkarma sanatı, UNESCO'ya göre Buenos Aires mührü ve İnsanlığın Somut Olmayan Mirası olan.
Belediyenin şirketlerle yaptığı görüşmelerin ardından ilk değişikliklerin uygulanması için belirlediği süre altı aydır. Daha sonraki aşamalarda bu sorun çözülecektir. turlar. Bu, Ulusal Ulaştırma Düzenleme Komisyonu'nun (CNRT) yetkisine sahip olduğundan, şehrin etkileyemeyeceği önemli bir konudur. Şimdi rotalar değerlendiriliyor ve verimli hale getirilecek şekilde değiştirilmeleri için çaba gösterilecek. Artık aynı rotayı takip eden hatlar, hatta metro hatlarını kopyalayan hatlar da ayrılabilir.
Öte yandan, futbol maçları veya resitaller gibi büyük etkinliklerde hatların güzergahını değiştirebileceği ve sonunda frekanslar eklenene kadar.
Jorge Macri'nin sözleriyle “Şehrin tüm ulaşımını daha verimli hale getirmek” için metro veya Ecobici gibi diğer hareketlilik araçlarıyla da bağlantılar aranacak. “Hedefimiz daha modern, güvenli ve verimli otobüslere sahip olmak, sistemin Kent için bir farklılık oluşturduğu, diğerlerinden farklılaştığı ve kalitesiyle tanındığıdır”.
Ayrıca Belediye uygulama çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. ilk yüzey elektrikli mobilite çözümleri. Parque Lezama ile Plaza San Martín arasındaki merkezi bölgeden geçecek elektrikli otobüs hizmeti, Buenos Aires bölgesinde 13 hattı bulunan DOTA şirketine ihale edilmiş ve ihale edilmişti. Güzergahların neredeyse belirlenmesiyle 2025'in ilk yarısında faaliyete geçecek.
Ve ihaleye Tramvay, Tramvaya benzeyen ancak ilk etapta Congreso de Tucumán'dan İnovasyon Parkı'na, Costanera Norte'ye ve Retiro'ya gidecek tekerlekli yeni bir elektrikli ulaşım aracı. Daha sonra almak için değerlendirilecek Puerto Madero'nun iç kısımlarındanotobüs hattının bulunmadığı Juana Manso üzerinden La Boca'ya. Ve üçüncü durumda Lugano'ya gidebiliriz.
Otobüslerin süreci, ulusal yönetimin metroyu ve polisi buraya devrettiği dönemde şehrin zaten yaşadığı sürece benzer bir süreç olacak. Şimdi, ayda yaklaşık 7.500 milyon pesoyu temsil eden sübvansiyonların karşılanması masraflarını üstlenmenin yanı sıra, Şehir aynı zamanda Hükümet Başkanı Jorge Macri'nin bu Çarşamba günü açıklayacağı kararlar gibi operasyonel kararlar da almaya başlıyor: ve ayrıca hakkında turlar, bunlar araştırılıyor, dolayısıyla haberler daha sonra bilinecek.
Resmi bilgilere göre Buenos Aires topraklarında günde 3,6 milyon yolculuk yapılıyor: %43'ü gruplar halindedir. 31 satır arasında şunlar var: 1.691 adet. Buna dayanarak, Macri'nin Altyapı Bakanı Pablo Bereciartúa ile birlikte basına attığı ilk adımlardan biri şu olacak: Filonun yaşını azaltmak.
1 Ocak'tan itibaren sokaktaki birimlerin En fazla 10 yaşında. Trafik ve ulaşım kanunu bunu belirler, dolayısıyla ilk yenileme şunları kapsar: 2013 model ve öncesi 241 araç.
Mevcut filonun ortalama yaşı 6,5 yıldır. Hedef ise bunu 4,5'a düşürmek.
Buenos Aires otobüsleri, şehrin yenileme planının bir parçası olarak renk değiştirecek ve teknolojik yenilikler ekleyecek.
Ayrıca yenileme ve yol güvenliği açısından bir diğer önemli gelişme ise ADAS (Gelişmiş Sürücü Destek Sistemleri) sistemleri. Bu, gruplara aşağıdaki olanakları sağlamakla ilgilidir: Yapay zekayla birlikte sürücüyü olası riskler ve parazitler konusunda uyaran gelişmiş sensörler. Bazı durumlarda, örneğin karşıdan karşıya geçen bir kişi olduğunda sesli uyarılar verilebilir. Ancak özel araçların halihazırda sahip olduğu otomatik frenleme seçeneğini de ekleyebilirler.
Aynı zamanda olacak Tüm ünitelerde ön, arka, iç ve yan kameraların bulunması zorunludur. Büyük bir kısmında halihazırda bunlara sahip olmasına rağmen yenilik, gerçek zamanlı olarak bilgi alacak ve yol kazaları veya güvensizlik durumlarında daha hızlı müdahalenin etkinleştirilmesine olanak sağlayacak olan Hareketlilik İzleme Merkezi'ne bağlanacak olmaları olacaktır.
Ayrıca denetimler artırılacak alkolmetre ve narko testi her hattın ana istasyonlarındaki sürücülere.
Ödeme yöntemleri
Önümüzdeki günlerde metroda olduğu gibi Buenos Aires otobüs firmaları da Ödeme teknolojisini modernize etmeleri gerekecekDoğrulayıcıları bir sisteme yerleştirerek çoklu ödeme, çalışmaya devam edecek olan SUBE kartıyla ödeme yapmanıza olanak tanır, ancak aynı zamanda kredi ve banka kartlarını ve ayrıca bunların dijital versiyonlarını cep telefonlarından ekleyin.
Metroda bu pazartesiden bu yana beş istasyonda pilot testler yapılıyor. Ve söyleyebildiği kadarıyla ZurnaBirkaç gün süren testlerden sonra, önümüzdeki hafta veya Aralık ayının ilk yarısında ağ genelinde ne zaman etkinleştirileceğine karar verilecek.
Hem metrolarda hem de otobüslerde uygulandığında, Android işletim sistemine ve NFC teknolojisine sahip cep telefonları, kullanıcının ilgili sanal cüzdanlardan ödemeyi etkinleştirmesi gereken temassız ödeme için kullanılabilir.
Bu önlem, ödeme aracı olarak SUBE tekeline son vermenin yanı sıra, şehri ziyaret eden yabancıların veya Arjantinli turistlerin toplu taşıma araçlarına daha iyi erişmesine de olanak tanıyacak.
şimdilik Otobüs ücretleri ulusal hükümetin belirlediği ücretlerle aynı olmaya devam edecek.Her ne kadar Belediye tarafından imzalanan anlaşma nedeniyle, şimdilik pek yakın görünmese de, Buenos Aires Yönetimi Fiyatlarınızı kendiniz belirleyebilirsiniz.
Şubat ayında otobüs ücretini enflasyona uygun olarak iki ayda bir artırma yönünde bir karar yayınlayan La Nació, otobüs ücretini yalnızca Ağustos ayında artırdı. ulaştırma endeksinin küresel enflasyon rakamını etkilemediğiN. Şimdilik yeni bir artış olur mu bilinmiyor. Bu, örneğin gruplar için minimum tutarın (370 ABD doları) olduğu anlamına geliyordu. metro bileti güncelliğini yitirdiŞehir açıklanan düzenleme planına uyduğundan ve oranı mevcut 757$'a getirdiğinden beri.
Yeni yüz, elektrikli otobüsler ve turlar
Buenos Aires gruplarında bir diğer değişiklik ise şu şekilde olacak: estetik. Aranan 31 yerel hattın diğerlerinden farklı olmasıdır. Bu nedenle tüm ünitelerin yanları maviye boyanacak, ön ve arkadaki her satırın rengi korunacak.
Ayrıca, yapılan müdahaleleri de ekleyecekler. fileto çıkarma sanatı, UNESCO'ya göre Buenos Aires mührü ve İnsanlığın Somut Olmayan Mirası olan.
Belediyenin şirketlerle yaptığı görüşmelerin ardından ilk değişikliklerin uygulanması için belirlediği süre altı aydır. Daha sonraki aşamalarda bu sorun çözülecektir. turlar. Bu, Ulusal Ulaştırma Düzenleme Komisyonu'nun (CNRT) yetkisine sahip olduğundan, şehrin etkileyemeyeceği önemli bir konudur. Şimdi rotalar değerlendiriliyor ve verimli hale getirilecek şekilde değiştirilmeleri için çaba gösterilecek. Artık aynı rotayı takip eden hatlar, hatta metro hatlarını kopyalayan hatlar da ayrılabilir.
Öte yandan, futbol maçları veya resitaller gibi büyük etkinliklerde hatların güzergahını değiştirebileceği ve sonunda frekanslar eklenene kadar.
Jorge Macri'nin sözleriyle “Şehrin tüm ulaşımını daha verimli hale getirmek” için metro veya Ecobici gibi diğer hareketlilik araçlarıyla da bağlantılar aranacak. “Hedefimiz daha modern, güvenli ve verimli otobüslere sahip olmak, sistemin Kent için bir farklılık oluşturduğu, diğerlerinden farklılaştığı ve kalitesiyle tanındığıdır”.
Ayrıca Belediye uygulama çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. ilk yüzey elektrikli mobilite çözümleri. Parque Lezama ile Plaza San Martín arasındaki merkezi bölgeden geçecek elektrikli otobüs hizmeti, Buenos Aires bölgesinde 13 hattı bulunan DOTA şirketine ihale edilmiş ve ihale edilmişti. Güzergahların neredeyse belirlenmesiyle 2025'in ilk yarısında faaliyete geçecek.
Ve ihaleye Tramvay, Tramvaya benzeyen ancak ilk etapta Congreso de Tucumán'dan İnovasyon Parkı'na, Costanera Norte'ye ve Retiro'ya gidecek tekerlekli yeni bir elektrikli ulaşım aracı. Daha sonra almak için değerlendirilecek Puerto Madero'nun iç kısımlarındanotobüs hattının bulunmadığı Juana Manso üzerinden La Boca'ya. Ve üçüncü durumda Lugano'ya gidebiliriz.