Ne kadara satıyorlar ve ne için kullanacaklar?

Yenilmez

Active member
Zaten yeryüzünde olan yeni bir yardımcı program. Son yıllarda yaptığı gibi, Buenos Aires devlet şirketi Subterraneos de Buenos Aires (SBASE) Eski metro arabaları açık arttırmayla satılacak. Bu durumda olacaklar 1980'de üretilen 18 Fiat arabasıYıllardır kullanılmayan ve ağın farklı hatlarında dolaşan.


Bu, teknik kısıtlamalar nedeniyle hizmet dışı olan ve artık dolaşımda olmayacak olan demiryolu araçlarıdır.


Arabalar sahip olacak her biri 12.750.000$'lık taban fiyatancak çok daha fazlasını artırması bekleniyor. Gelirler farklı projelere yatırılacak.


Katılmak için esaslar ve koşullar buenosaires.gob.ar/subastas-publicas adresinde bulunabilir. Zarflar 8 Kasım Cuma günü öğlen 12'de açılacaktır.


Kazanan teklif, ihalede bulunan araçların nakliye masraflarından sorumlu olacaktır. Toz Atölyesi.


SBASE, 18 Fiat metro aracını açık artırmayla satacak.

Yerin altındaki hikaye


Bu Fiat arabaları yıllarca farklı metro hatlarında dolaştı ve yerini daha modern trenler aldı. Bunların hurda olarak satılması yerine açık artırmaya çıkarılmasına karar verildi. Böylece vagonlar, evlere, atölyelere dönüştürülmüş veya restoranlar, turistik konaklama yerleri veya kır evleri için dekorasyon olarak başka yerler bulabilir. Ayrıca, Özel koleksiyonları için onları arayan amatörler var.


İlk örnek 2017'de yaşandı
. O dönemde altı araba müzayedeye çıkarıldı ve toplamda 809.000 dolar toplandı. Kısa bir süre öncesine kadar D hattında dolaşan ve her birinin taban fiyatı 12.000 peso olan dört adet Siemens marka araba vardı. Diğer iki araç ise ahşap araba markası “cadı” idi. Brugeoise2013 yılında değiştirilene kadar neredeyse bir asır boyunca A hattında hizmet verdi. İki araba için 300.000 dolara satıldı. Taban fiyatı yalnızca 20.000 pesoydu.


Açık artırmada en çok öne çıkan alıcılardan biri de Hard Rock Cafe (en tanınmış uluslararası restoran zincirlerinden biri), binalarını dekore etmek için iki Siemens arabası satın aldı.


2022'de deneyim tekrarlandı. İlk olarak 10 adet Siemens Schucker arabasından oluşan bir parti ile Tanesi ortalama 2 milyon pesoya satıldı.toplam 21.290.000 $ tahsilatla. 37 potansiyel alıcıdan 1.949 teklif geldi.


Haftalar sonra, 35 adet daha Siemens Schucker açık artırmaya çıktı ve 600.000 ila 1.100.000 $ arasında satış yaparak toplamda 27.900.000 $'a ulaştı.


Geçen yılın ortasında Belediye, D ve E hatlarında dolaşan General Electric marka 14 otomobilden oluşan bir parti daha satmak istedi. Bunlar ülkede üretildi. 1964 ile 1966 arasında, ve onlar zaten aşırı derecede yaşlı ve koşuşmuşlardı.


Fikir, her biri için 680.000 dolarlık taban istemekti. Ancak bir sorun ortaya çıktı: Temmuz ayında, iki K yasa koyucusu Victoria Montenegro ve Juan Pablo Modarelli'nin şikayeti sonrasında, İdari ve Vergi Davası yargıcı Francisco Ferrer İhaleyi tedbir amaçlı durdurdu. Şikayetçilerin iddiası bu arabaların içerebileceği yönündedir. asbestDaha önce bu tür vagonların yapımında kullanılan potansiyel olarak ölümcül bir metal. SBASE temyize başvursa da dava yerel mahkemede kaldı.


Şimdi sunacağı müzayede için SBASE, 18 Fiat arabasının bulunduğunu gösteren tüm belgelere sahip olduğunu iddia ediyor. Hiçbir bileşeninde asbest yoktur.


Demiryolu taşıtlarının şehirlerdeki nihai varış yeri çok çeşitli olabilir. Çok kötü durumda olan vagonlar metal satışı için hurdaya çıkarma.


SBASE, 18 Fiat metro aracını açık artırmayla satacak.
SBASE, 18 Fiat metro aracını açık artırmayla satacak.

Diğerleri ise kendi haklarıyla korunmaktadır. miras değeri. Örneğin, Le Brugeoise arabaları değiştirildiğinde, Buenos Aires Yasama Meclisi SBASE'in bazı arabaları saklamasını ve bunları bir süreliğine onarmasını emretti. onları tarihi bir eser olarak saklayın. Hatta Müze Gecesi'nin çeşitli edisyonlarında rekreasyonel yürüyüşlerle birlikte bir oluşum birkaç kez kullanıldı.


Diğer metro A araçları ise kurumlara bağışlandı. Örneğin Otomobil Müzesi, SBASE'e ücretsiz bir vagon vermesini sağladı. Bu araba restore edildi ve bugün müzenin Villa Santa Rita'daki genel merkezinde ziyaret edilebiliyor, aslında orada çalışması için bir parça ray döşemişler.


Diğer şehirlerde ise vagonlar, satın almak isteyen kişilere de satılıyor ya da müzelere ya da eğitim kurumlarına bağışlanıyor.


Ve bazen daha merak uyandırıcı kararlar alınır. Örneğin New York'ta Balıklara yapay resif oluşturmak için denize atılıyorlar..
 
Üst