nerede olacaklar ve komşular ne istiyor?

Yenilmez

Active member
Şehir neredeyse seviyenin otuz adım altında. Kurbağalar ve tüneller 2008-2016 yılları arasında hizmete açılan farklı uzunluk ve yüksekliklerde, tek, iki ve dört şeritli; Yapımı hiçbir zaman gözden kaçmadı. Birçoğu başlangıçta Komşular tarafından reddedildi ve dava açıldı; toplu koruma yoluyla çalışmaları durduruldu. Ama sonra herkes ilerlemeye başladı.


Yolların sokak ve cadde yerleşimi düzeyinde döşendiği bir şehirde, çoğu durumda bunların trafik dinamiklerinde yarattığı zorlukların üstesinden gelmek ve trafikteki ciddi sorunları hafifletmek için geldiler. Bu geçitlerden kaynaklanan yol güvenliği. Hatta çoğu mahalle ortamlarını ve dinamiklerini iyileştirmeyi başardı.


Ve açıkça onlar oldular ekonomik gerçeklik karşısında olası bir seçenek Her zaman ülkeye baskı yapıyor. Bunun en iyi örneği Sarmiento'nun cenazesi, onlarca kez duyurulan ve hiçbir zaman gerçekleştirilmeyen bir çalışma. Belediye projeyi geri almakla tehdit etti Yer altından viyadük'e, ancak plan duraklama aşamasında Milyon dolarlık finansman gerektirdiğinden ve teknik tartışmalar olduğundan. Şehir hala var 59 hemzemin geçit var ve çoğunluğu (21) Sarmiento treninde.


Şimdi Buenos Aires hükümetinin alt geçit ağını (PBN) genişletme ve Nuñez mahallesine iki, Villa Lugano'ya dört alt geçit inşa etme planı var. Caballito ve Villa Luro'da sekiz ile on arasında (ikisi zaten tanımlanmış). Bazıları diğerlerinden daha gelişmiş projelere sahip, konuşmalar, konuşmalar, tartışmalar ve aynı zamanda reddedilmeler yaratmaya başlıyor. Çalışmadan etkilenecek mahalleler.


Çalışmaların devam ettiği bazı mahallelerde ise şehrin dinamiklerini bilmeden ilerlemesine itirazlar var. Diyalog halinde ZurnaBuenos Aires Altyapı Bakanı Pablo Bereciartúa şunları söyledi: tüm projeler tartışılacak ve kararlaştırılacaktır.




İçinde Villa LuganoKomşular zaten organize olmuş durumda ve AUSA'nın (Buenos Aires karayollarını işleten ve bu işlerden sorumlu olacak devlet şirketi) teknik ekipleriyle görüşmelere aktif olarak katılıyorlar. Buenos Aires hükümeti bu mahallede aynı adı taşıyan tren istasyonunun yakınına dört adet alt geçit yapmayı planlıyor. Belgrano Sur pistlerinin altından koşacaklar Cafayate, Murguiondo, Piedra Buena ve Larrazabal.


Villa Lugano ve Villa Riachuelo Tarih Araştırmaları Kurulu şunları açıkladı: “Bu proje 2018 yılında komşular tarafından zaten reddedilmişti. Larrazabal'ın PBN'si ile mahallenin sembolik bir bölgesi olan tarihi merkezimiz açıkça etkilenecektir. Bu PBN Larrazabal tek yönlü (güney-kuzey) ve tek şeritli olacak, bu da bölgedeki trafik sorununu çözmeyecek. güvensizlik sorunları. Yaya geçidi belki diğer mahallelerde olduğu gibi tünelden geçemez. Açık hava yaya geçidine ihtiyacımız var” dedi Yönetim Kurulu'ndan María Beatriz Speranza.


Komşuları en çok endişelendiren konu ise 40'a yakın ağacın yok olması. Elbette çoğunluğun arzusu tren raylarının hendek ya da viyadük içerisinde çalışmasıdır. Speranza konuyu şöyle açıklıyor: “Mahallelerimizdeki ihtiyaçlar farklı; örneğin villaların kentleşmesi.”




Sosyal ağlarında (@nodividanlugano on Instagram) çalışmayla ilgili bilgileri paylaşıyorlar, kamuya açık duruşmalar (bu hafta gerçekleşecek) ve yetkililerle toplantılar. Change.org'da da aynı sloganla “Lugano'yu bölmeyin” imzaları topluyorlar.


“Yürütme bu yetmezmiş gibi bu işlerin yapılması için Meclis'e 75 milyon dolar tutarında kredi talebinde bulundu. Bu para, çalışmaların engellilere ve engellilere vereceği tüm zararların onarımını karşılamaya yetmeyecek. çevresel Etki”, Speranza yakındı.


Bu tartışmalarla ilgili olarak bakan, “Bizim görevimiz çalışmaları halkla birlikte yürütmektir” dedi. Mahalle mutabakatı. Başlangıçta bu çalışmalar mahallelere yenilik olarak geliyor, daha önce aklımızda olan bir fikirden geliyor ama normalde sonradan uyarlanıyorlar. Bu mantıklı. Mahallelerin kültürünün bile etkisi var. Neredeyse 30 PBN'den sonra hükümetin deneyimi, bunların şu şekilde inşa edilebileceği yönündedir: sonunda herkes için faydalı olur” mühendis Bereciartúa vurguladı.


García Lorca bariyeri nedeniyle Caballito'da trafik sıkışıklığı yaşanıyor. Rivadavia'nın sapito haline gelecek hemzemin geçitten 150 metre uzaklıktaki köşesi trafiğin yoğun olduğu saatlerde çöküyor.

Öte yandan bakan, projelerin farklı aşamalarda olduğunu açıkladı: Lugano'dakiler üzerinde çalışılıyor ve bir projesi var, ancak Núñez'dekiler gibi tanımlanmamış başkaları da var. “AUSA'nın bir prosedür başlatması için Resmi Gazete'de bir talimat yayınlandı, ancak her şey henüz ön hazırlık niteliğinde” diye açıkladı.


Bajo Núñez veya Lomas de Nuñez'de – mahallenin Ruiz Huidobro, Vuelta de Obligado, General Paz ve Gönye Demiryolu rayları tarafından sınırlandırılan bir bölgesi olarak biliniyor – haberler şimdiden dolaşmaya başladı ve Bu konuya dikkat çekiliyor. İki alt geçit Ramallo caddesi ve Correa üzerinde gerçekleştirilecek.


Her iki sokak paraleldir. Ramallo iki yüzlüdür; Correa bir yandan Cabildo'ya karşı Kurtarıcı hissine sahip. “Ramallo tek yönlü kalacak ve trafik Avenida del Libertador'a doğru akacak. Correa üzerinden Cabildo'ya yalnızca tek yönde seyahat edebilirsiniz. Bu şekilde 130 numaralı hattın da geçtiği Ramallo'daki trafik akışını hafifletmeye çalışıyorlar” diye açıklıyor ile Zurna bölgedeki bir komşu.


Ama işaret ettikleri sorun şu ki Correa'nın parke taşları var; Aslında şehrin bu bölgesinin büyük bir kısmı parke taşıdır. Birçoğu 80 yaşın üzerinde olan alçak evlerden oluşan klasik bir mahalle. Komşular da bu tür kentsel dokuda bile daha fazla inşaat hacmine olanak tanıyan yeni İmar Kanunu'ndan etkilenmeden mahallelerini koruma mücadelesi veriyorlar (inşaatların adanın kalbine doğru ilerlemesine ek olarak, diğer radikal değişiklikler).


Buna ek olarak birkaç metre ötede Zaten bir alt geçit var, Besares kurbağası, Cabildo'ya uzat; Komşular “neden bir tane daha inşa edelim” diye merak ediyorlar.


Yetkililer tarafından bilinmeyen şehrin bu köşesinin dinamiklerini özellikle etkileyen şey, birçok sakini de harekete geçiren şeydir: neredeyse 200 metrelik bir topluluk bahçesi demiryolu raylarına bakan bir arazi şeridinde. Ruiz Huidobro ve Ramallo arasındaki Victor Pissarro'da yer almaktadır. Buraya “Jardines de Pissarro” adını verdiler ve bir Instagram hesabında yaptıkları iş, yetiştirdikleri ürünler ve hasat gibi bilgileri paylaşıyorlar. Bahçe kuşlar ve kelebeklerle doluydu.


“Bu işi Ramallo için yapma taraftarı bir noktanın altını çiziyorum: o sokakta yaşayanlar büyük bir çevre ve gürültü kirliliğine maruz kalıyor, ayrıca kazalar ve trafik sıkışıklıkları var. Correa'nın teklifinin aksine, Besares konusunda hiçbir anlam bulamıyoruz,” diye tamamladı bu medyumla konuşan komşu.


Caballito -Villa Luro'nun yanında- PBN'nin çalışıldığı mahallelerden bir diğeri. Mesela García Lorca'nınki zaten ihale aşamasında.


María Marquez, García Lorca ile Rivadavia'nın köşesinde yaşıyor. Alt geçide dönüştürmeyi düşündükleri bariyerin 150 metre uzağında. “Bence İşin süresi zorlu olacak. Umuyoruz ki beklenen süreler karşılanır ve süre çok daha fazla uzamaz. Çünkü hazır olduğunda büyük bir sorunu çözecek” diyor ve ekliyor: “Yoğun saatler muazzamdır. Bariyerlerin 10 dakika kadar kapalı kalmasıyla oluşan trafik sıkışıklığı Alberdi'ye, hatta ötesine kadar uzanıyor, Dört ya da beş blok. Ayrıca Rivadavia da karmaşık çünkü arabalar ve otobüsler kesişiyor.”


García Lorca bariyerinin ek bir komplikasyonu daha var. İstasyonun hemen yanında. Sonra bazen formasyon istasyona varmadan çok önce Eleven'dan Batı'ya giden trenlere yol vermek için aşağı iniyor. Bu da trafiği daha da karmaşık hale getiriyor. “Sabah ve öğleden sonra yoğun saatlerde, Korna sesleri ve tartışmalar tekrarlanıyor. Arabayı yoldan 60 metre uzakta bir garaja bırakıyorum. Çoğu zaman öğleden sonra oraya gitmem 10 ya da 15 dakika kadar sürüyor ve sadece birkaç metre uzaktayım. Ancak her şey duruyor ve ilerleyemeyiz” diye ekliyor Marquez.


Belki de Sarmiento demiryolunun batı aksının tamamı boyunca komşuların zaten yaşamakta olduğu muazzam çatışma nedeniyle en büyük sorun şu şekilde olacaktır: atölyeler ve bu büyüklükteki bir çalışmanın yarattığı tüm hareket.


Lehte veya aleyhte noktalarla, az veya çok mutabakatla, Şehir bir kez daha uluslararası kredilere ihtiyaç duymadığını garanti ettiği, ekonomik durgunluk içinde olan bir ülke çerçevesinde faaliyeti sürdürmeyi ve yönetim göstermeyi amaçlayan bir çalışma planını hayata geçiriyor. az sayıda ve istisnai aktif bayındırlık işleri ile.
 
Üst