Neredeler ve kaç kişiyi çıkarmayı planlıyorlar?

Yenilmez

Active member
Orta şeritte duran araba sırası kafa karıştırıcı. Ne olduğunu anlayamayıp kornaya basanlar var. Aynı zamanda bazıları dönme şanslarının olduğunu fark ederler ve sonra soldaki arabaya paralel olarak dururlar. çift dosya ve her şey daha da kötüleşiyor. Birçoğunda her şey olur Buenos Aires caddelerinde sola dönüşler. Bir anketin ardından Buenos Aires Hükümeti 16 kişiyi eledi ve plan şu şekilde: Trafiği hızlandırmak amacıyla en az %30'unu çıkarın.


Kurallar iki yönlü caddelerde sola dönülemeyeceğini söylüyor. Aslında bunu yapmanın cezası 47.139 dolardır.. Bu istisna, dönüş sinyali verildiğinde ortaya çıkar. Bunlar, normal üç ışığa ek olarak, dönüşe olanak sağlayan okların bulunduğu paralel bir trafik ışığına sahip olan köşelerdir. Çoğu durumda caddenin iç kısmından bükülür. Hatta bazılarında manevra yapması gerekenler için bir tür gözaltı havuzu bile var.


Ancak, özellikle trafiğin yoğun olduğu saatlerde ve en işlek caddelerde tek şerit dolu olduğundan sorunlar yaşanıyor. Kentsel Ulaştırma Sekreterliği'nin bağlı olduğu Altyapı Bakanlığı'ndan bir anket ve Buenos Aires caddelerindeki 330 dönemecin incelenmesi. Ve 16 tanesi zaten farklı mahallelerde elendi.


Artık orada olmayanlardan biri de Cecilia Grierson Caddesi'ndeki. Puerto Madero'daki Buquebús terminaline girerken. Ayrıca La Boca ile Barracas arasında, Patricios Bulvarı'nda Liberti ve Lamadrid ile kesişme noktalarındakileri de kaldırdılar.


İçinde Coghlan, Congreso Bulvarı'nda Freire ile kesişme noktasında sola dönecek trafik ışığı artık yok. Ve aynı cadde üzerinde Crámer ile kesişme noktasında bulunanlar da hem kuzeyde hem de güneyde elendi.




İçinde Villa PueyrredónAlbarellos Bulvarı'nda Condarco ile kesişme ortadan kaldırıldı. Bir sonraki blokta Bolivya Caddesi'ne doğru sola dönün. Aynı mahallede Nazca ve Salvador María del Carril'deki geri dönüş ortadan kaldırıldı. Oraya yakın bir yerde, Villa Urquiza'da kaldırılan sinyal, dönüş sinyaliydi. Bileşenler ve Pedro Rivera.


Villa Urquiza'daki Congreso ve Lugones, Villa Devoto'daki Beiró ve Cuenca ile Villa Ortúzar'daki Triunvirato ve Estomba'dan olanlar da kaldırıldı.


Son olarak sola dönüş sinyalleri kaldırıldı José María Moreno y Tejedor, Chacabuco Parkı'nda; ve Brezilya ve Urquiza'da Parque Patricios'ta.


Cramer ve Kongre. City'de elenen sola dönüşlerden biri.

Sonrakileri yayınlayacaklar


Bildiği kadarıyla Zurna, kaldırılacak bir sonraki sola dönüşler Nogoyá ve Bolivya, Villa del Parque dönüşleri olacak; Malvinas ve Juramento'nun Savaşçıları, Villa Urquiza; La Plata ve Tarija Caddeleri, Chacabuco Parkı; Carabobo ve Gregorio de Laferrere, Flores; Pueyrredón ve Pacheco de Melo, Recoleta; Monroe ve Crámer, Belgrano; Castañares ve Víctor Martínez, Parque Chacabuco; ve Avenida Del Libertador ve Manzanares, Núñez.


Buenos Aires Hükümeti, karar vermeden önce her bir vakaya ilişkin ayrıntılı çalışmalar yaptıklarını açıkladı. Bunun için “toplu taşımanın varlığı, alternatif güzergah kullanma imkanı ve araç hacmi” gibi faktörler dikkate alındı.


Buenos Aires Altyapı Bakanı Pablo Bereciartúa'ya göre, “bu eylem trafiği hızlandırın, trafik sıkışıklığını azaltın ve trafik ışığı programlamasını iyileştirin. Yönetim planı “Bu, düzenlemelere uyum ve tüm komşuların işbirliğine odaklanarak kentsel hareketliliği iyileştirme ihtiyacına kapsamlı bir yanıttır.”


Alınan diğer önlemlere sola dönüşlerin ortadan kaldırılması da eklendi. trafik yönetim planının bir parçası. Diğer eylemlerin bununla ilgisi var Sokaktaki çöp konteynırlarının taşınması; hastanelerdeki erişim ve operasyon alanlarının uyarlanması ve caddelerdeki şeritlerin verimli bir şekilde yeniden dağıtılması.


Buenos Aires trafiğindeki bir diğer büyük sorun da, en çok cezalandırılan ikinci ihlal olan uygunsuz park etmedir. Yönetici, daha fazla kontrolün eklendiğini savunuyor; arabasını çift sıra halinde bırakanlar için de gecikmelere ve trafik sıkışıklığına yol açan diğer davranış, yıllardır tüm mahallelerde tekrarlanan bir kötülüktür. .


Öte yandan, aynı zamanda öngörülmüş ölçülü park alanının genişletilmesiBu yıl Puerto Madero'da yaklaşık 3.600 alan ekleyen ve Yönetim tarafından açıklandığı gibi Macrocentro içinde ve “en yerleşim alanlarından uzakta” genişlemeye devam edebilecek.


“Tıkışıklığın ana noktalarını analiz ettik ve şu sonuca vardık: uzun gecikmelere yol açtığı için işe yaramayan dönüşler Şehrin ana caddelerinde. Bu nedenle dolaşımdaki acil iyileşmeleri yansıtan küçük müdahaleler yapılıyor. Trafik Planlama Planı ile herkesin daha güvenli ve düzenli bir şekilde hareket edebilmesini istiyoruz” dedi Şehir Hükümeti başkanı Jorge Macri.


Ayrıca plan, aşağıdakileri içeren bilinçlendirme eylemlerini de içermektedir: motosikletlere trafik görevlileri ekleyin ve geniş cadde ve sokaklara daha fazla kontrol ekleyin. Bununla birlikte hastanelerin çevresindeki trafiğin düzenlenmesi, daha sonra okullar, bankalar, ulaşım şirketleri, otobüs durakları, yükleme-boşaltma yerleri ile devam edecek.
 
Üst