Yenilmez
Active member
Hükümet Başkanı Jorge Macri'nin Buenos Aires seçimlerinin bölünmesine ilişkin duyurusu, seçimlerin devam etmesi talebiyle birlikte geldi. Buenos Aires özerkliğini tamamlamak için transferler hâlâ beklemede. Macri, Belediyenin talebi 2025 yılında ileteceğini söyledi. Retiro otobüs terminalinin, Limanın, Haber ve Cezaevi Hizmetinin yetkilerinin devri. Bunlar, farklı ilerleme derecelerine sahip olan ve hakkında hala kapsamlı tartışmaların devam ettiği açık tartışmalardır.
Limanın devri çok daha uzun ve zor bir süreç olmakla birlikte, Mauricio Macri'nin başkanlığı sırasında bile bu konu ele alınmamıştı.Retiro terminalindeki bir kez daha tartışmalı imtiyazHer zaman durumu nedeniyle eleştirilen ve defalarca ilerlemeye çalışılan ancak başarısızlıkla sonuçlanan bir yer.
İmtiyaz 1993 yılından beri işadamı Néstor Otero'ya bağlı bir şirket olan Teba SA'nın elindedir. Haziran 2019'da, yeni bir ihale süreci çağrılıncaya kadar güvencesiz bir lisansla faaliyet göstermesi için ek süre verildi. Mauricio Mac hükümeti sırasında iki başarısız çağrıgülmek. Şart olarak yaptıkları bir dizi iyileştirme gerekliydi.
Ulaştırma Bakanlığı'nın Guillermo Dietrich liderliğindeki ulusal düzeyde PRO yönetimi sırasında, kapsamlı yeniden modelleme ve hatta bölgede bir otel inşasını da içeren iki ihale açıldı. Otero'ya bağlı şirketler tanıtıldı. Ve her iki durumda da süreç çözümsüz kaldı.
2019 yılında da herhangi bir ilerleme olmadı. Bu nedenle operasyon Otero'nun elinde devam ediyor. Bu yıl olan şey, Hükümetin kararıyla aylık ücretin ayarlanması ve yaklaşık 3.500.000 $ olarak dondurulmasıydı. ayda 32.000.000 dolara çıktı.
Video
Şehir, Retiro terminalini talep ediyor
transfer
Transfere gelince; Zurna bu yılın ilk aylarında Şehir hükümetleri ile Ulusal Yönetim arasında görüşmeler olduğunu biliyordu. Ama yönetim sırasında geçerlerdi Nicolás Posse Genelkurmay Başkanı olarak. Daha sonra yetkililer değişti ve sorun yatıştı. Ve aylardır yetkililerin gündeminde yer almıyor.
Limanla karşılaştırırsanız, En basit transferÇünkü büyük bir gelir kaynağı teşkil etmiyor. Ayrıca ulusal hükümetin 2021'de gerekli kıldığı çalışmalara rağmen terminal eski ve talep görüyor. derin bir dönüşüm.
Bu nedenle spekülasyonlar, görüşmelerin yeniden başlatılması durumunda gelecek yıl bir miktar ilerleme kaydedilebileceğini öne sürüyor. Tabii ki, her şey ne kadar tırmandıklarına bağlı La Libertad Avanza ve PRO in the City arasındaki farklar, özellikle de Jorge Macri'nin parlamento seçimlerini bölme yönündeki açıklamasının ardından senaryonun değişebileceği dikkate alındığında.
Retiro, Néstor Otero tarafından yönetilen TEBA SA'nın elinde. Tartışmalı iş adamı aynı zamanda pek kullanılmayan ve Mauricio Macri'nin hükümet başkanı olduğu dönemde yapılan bir arazi oturumunun ürünü olan Dellepiane terminalini de kontrol ediyor.
Otero, diğer suçlamaların yanı sıra kara para aklama ve rüşvet nedeniyle çeşitli yasal davalarda birçok kez soruşturuldu. 2015 yılında hediye ödediği için mahkum edildi eski Ulaştırma Bakanı Ricardo Jaime'ye, kontrol etmesi gereken iş adamlarından menfaat elde ettiğini kabul etti. Otero, diğer şeylerin yanı sıra, yetkiliye yaşadığı dairenin kirasını ödedi ve diğer varlıkların yanı sıra ona San Isidro'daki güvenlikli sitede bir ev ve Córdoba şehri Carlos Paz'da Saint Tropez adında bir otel verdi. Aynı zamanda düzinelerce iş adamını kamu işleri için rüşvetle ilişkilendiren Cuadernos davasının da bir parçasıydı.
Sezonda terminal maksimum kapasiteyle çalışmaktadır, Dolayısıyla günlük 1.500 ila 2.000 arası servis girip çıkıyor. Şirketlerin kullanım için ödediği paranın ötesinde iş, dahili işletmelerin, kreşlerin ve bagaj ve paket gönderimlerinin kiralanmasında yatmaktadır.
Diğer transferler
Liman, her ne kadar gerçekleşmesi en uzak gibi görünse de, Kent Anayasası'nda öngörülen bir transferdir. Başlayan şey bir şeyin yaratılmasıydı Buenos Aires Cezaevi Servisi. İlerlemeye yönelik anlaşma Jorge Macri ve Patricia Bullrich tarafından imzalandı ve neredeyse aynı zamanda Yasama Meclisi'nin Bütçe ve Şehir Planlama Kanunu'nu tartıştığı duyuruldu. O gün, Bullrich'e yanıt veren milletvekilleri, yönetime eşlik etmedi.
Temel amaç, Buenos Aires yetkililerinin kendi bölgelerinde işlenen ve örneğin uyuşturucu kaçakçılığı gibi federal kapsamı olmayan suçlarla suçlanan mahkumlar konusunda tüm sorumluluğu üstlenmesidir.
Anlaşma, Şehirdeki yeni hapishaneleri öngörmüyor, bunun yerine Federal Başkent dışında halihazırda kurulmuş olan SPF altyapısı kullanılacak. Ve tartışma tam o sırada yeniden etkinleştirilir 17 mahkumun Liniers polis karakolundan kaçışı Gözaltındakilerin karakollardaki aşırı kalabalıklaşmasını yeniden gündeme getirdi.
Buenos Aires Hükümeti için bu, kendi hapishane teşkilatını kurma anlamına gelecektir. “Buenos Aires şehrinde gözaltına alınanların yalnızca %5'i Buenos Aires mahkemelerinde yargılanıyor” diye belirtiyorlar. Yani: Onlar, aykırı hareket edenlerdir.
Suçlar federaldir ve Yargı Yetkisi Şehre devredilmiyor; bu da Belediyenin 2025 yılında yetki ekleme iddiasında ilerlemeyi planladığı diğer konu. Anayasa'da öngörülmüştür. Şehirden gelen açıklamalarda, “Bu mahkûmlar hâlâ ulusal hakimler tarafından yargılanıyor olsa bile Cezaevi Hizmeti devredilecek” dedi.
Resmi verilere göre Buenos Aires polis karakollarında yaklaşık 2.300 tutuklu bulunuyor. Bu süreçte ilerleyebilmek için Marcos Paz Cezaevi'nde bu yıl yeniden faaliyete geçirilen yeni bir pavyonun inşası ve Villa Soldati'de 700 mahkûm için bir gardiyan inşa etme projesi de var.
Limanın devri çok daha uzun ve zor bir süreç olmakla birlikte, Mauricio Macri'nin başkanlığı sırasında bile bu konu ele alınmamıştı.Retiro terminalindeki bir kez daha tartışmalı imtiyazHer zaman durumu nedeniyle eleştirilen ve defalarca ilerlemeye çalışılan ancak başarısızlıkla sonuçlanan bir yer.
İmtiyaz 1993 yılından beri işadamı Néstor Otero'ya bağlı bir şirket olan Teba SA'nın elindedir. Haziran 2019'da, yeni bir ihale süreci çağrılıncaya kadar güvencesiz bir lisansla faaliyet göstermesi için ek süre verildi. Mauricio Mac hükümeti sırasında iki başarısız çağrıgülmek. Şart olarak yaptıkları bir dizi iyileştirme gerekliydi.
Ulaştırma Bakanlığı'nın Guillermo Dietrich liderliğindeki ulusal düzeyde PRO yönetimi sırasında, kapsamlı yeniden modelleme ve hatta bölgede bir otel inşasını da içeren iki ihale açıldı. Otero'ya bağlı şirketler tanıtıldı. Ve her iki durumda da süreç çözümsüz kaldı.
2019 yılında da herhangi bir ilerleme olmadı. Bu nedenle operasyon Otero'nun elinde devam ediyor. Bu yıl olan şey, Hükümetin kararıyla aylık ücretin ayarlanması ve yaklaşık 3.500.000 $ olarak dondurulmasıydı. ayda 32.000.000 dolara çıktı.
Video
Şehir, Retiro terminalini talep ediyor
transfer
Transfere gelince; Zurna bu yılın ilk aylarında Şehir hükümetleri ile Ulusal Yönetim arasında görüşmeler olduğunu biliyordu. Ama yönetim sırasında geçerlerdi Nicolás Posse Genelkurmay Başkanı olarak. Daha sonra yetkililer değişti ve sorun yatıştı. Ve aylardır yetkililerin gündeminde yer almıyor.
Limanla karşılaştırırsanız, En basit transferÇünkü büyük bir gelir kaynağı teşkil etmiyor. Ayrıca ulusal hükümetin 2021'de gerekli kıldığı çalışmalara rağmen terminal eski ve talep görüyor. derin bir dönüşüm.
Bu nedenle spekülasyonlar, görüşmelerin yeniden başlatılması durumunda gelecek yıl bir miktar ilerleme kaydedilebileceğini öne sürüyor. Tabii ki, her şey ne kadar tırmandıklarına bağlı La Libertad Avanza ve PRO in the City arasındaki farklar, özellikle de Jorge Macri'nin parlamento seçimlerini bölme yönündeki açıklamasının ardından senaryonun değişebileceği dikkate alındığında.
Retiro, Néstor Otero tarafından yönetilen TEBA SA'nın elinde. Tartışmalı iş adamı aynı zamanda pek kullanılmayan ve Mauricio Macri'nin hükümet başkanı olduğu dönemde yapılan bir arazi oturumunun ürünü olan Dellepiane terminalini de kontrol ediyor.
Otero, diğer suçlamaların yanı sıra kara para aklama ve rüşvet nedeniyle çeşitli yasal davalarda birçok kez soruşturuldu. 2015 yılında hediye ödediği için mahkum edildi eski Ulaştırma Bakanı Ricardo Jaime'ye, kontrol etmesi gereken iş adamlarından menfaat elde ettiğini kabul etti. Otero, diğer şeylerin yanı sıra, yetkiliye yaşadığı dairenin kirasını ödedi ve diğer varlıkların yanı sıra ona San Isidro'daki güvenlikli sitede bir ev ve Córdoba şehri Carlos Paz'da Saint Tropez adında bir otel verdi. Aynı zamanda düzinelerce iş adamını kamu işleri için rüşvetle ilişkilendiren Cuadernos davasının da bir parçasıydı.
Sezonda terminal maksimum kapasiteyle çalışmaktadır, Dolayısıyla günlük 1.500 ila 2.000 arası servis girip çıkıyor. Şirketlerin kullanım için ödediği paranın ötesinde iş, dahili işletmelerin, kreşlerin ve bagaj ve paket gönderimlerinin kiralanmasında yatmaktadır.
Diğer transferler
Liman, her ne kadar gerçekleşmesi en uzak gibi görünse de, Kent Anayasası'nda öngörülen bir transferdir. Başlayan şey bir şeyin yaratılmasıydı Buenos Aires Cezaevi Servisi. İlerlemeye yönelik anlaşma Jorge Macri ve Patricia Bullrich tarafından imzalandı ve neredeyse aynı zamanda Yasama Meclisi'nin Bütçe ve Şehir Planlama Kanunu'nu tartıştığı duyuruldu. O gün, Bullrich'e yanıt veren milletvekilleri, yönetime eşlik etmedi.
Temel amaç, Buenos Aires yetkililerinin kendi bölgelerinde işlenen ve örneğin uyuşturucu kaçakçılığı gibi federal kapsamı olmayan suçlarla suçlanan mahkumlar konusunda tüm sorumluluğu üstlenmesidir.
Anlaşma, Şehirdeki yeni hapishaneleri öngörmüyor, bunun yerine Federal Başkent dışında halihazırda kurulmuş olan SPF altyapısı kullanılacak. Ve tartışma tam o sırada yeniden etkinleştirilir 17 mahkumun Liniers polis karakolundan kaçışı Gözaltındakilerin karakollardaki aşırı kalabalıklaşmasını yeniden gündeme getirdi.
Buenos Aires Hükümeti için bu, kendi hapishane teşkilatını kurma anlamına gelecektir. “Buenos Aires şehrinde gözaltına alınanların yalnızca %5'i Buenos Aires mahkemelerinde yargılanıyor” diye belirtiyorlar. Yani: Onlar, aykırı hareket edenlerdir.
Suçlar federaldir ve Yargı Yetkisi Şehre devredilmiyor; bu da Belediyenin 2025 yılında yetki ekleme iddiasında ilerlemeyi planladığı diğer konu. Anayasa'da öngörülmüştür. Şehirden gelen açıklamalarda, “Bu mahkûmlar hâlâ ulusal hakimler tarafından yargılanıyor olsa bile Cezaevi Hizmeti devredilecek” dedi.
Resmi verilere göre Buenos Aires polis karakollarında yaklaşık 2.300 tutuklu bulunuyor. Bu süreçte ilerleyebilmek için Marcos Paz Cezaevi'nde bu yıl yeniden faaliyete geçirilen yeni bir pavyonun inşası ve Villa Soldati'de 700 mahkûm için bir gardiyan inşa etme projesi de var.