oran her üç ayda bir güncellenecektir

Yenilmez

Active member
Devlet şirketi Aubasa tarafından yönetilen otoyolların tarifelerinde artışlar olacak ve Bu hizmetin maliyetinde yeni güncelleme sistemi. Resmi Gazete'de yayınlanan karara göre karayolu şirketi, La Plata-Buenos Aires otoyolu ve Otoyol 2'yi de içeren Atlantik koridoru için yeni bir tarife planı talep etmek üzere 22 Temmuz'da duruşma yapacak.


Yetkililer %157'ye kadar güncelleme isteyecek. Bu şekilde, Hudson ve Dock Sud pozisyonları için biletler yoğun olmayan saatlerde 500'den 1.300 pesoya, yoğun saatlerde ise 600'den 1.600 dolara çıkacak. Ve Buenos Aires sahiline giden yollar söz konusu olduğunda Her zaman araba kategorisinde mevcut 1.800 dolardan 4.300 dolara çıkacaklar.


Yani La Plata'yı Buenos Aires'in merkezine bağlamak için 3.200 dolara kadar ödeme yapmanız ve eyaletin ana plajlarına gitmeniz gerekecek. Maliyeti 8.600 dolar olacak.


Ancak buna ek olarak şirket, eğer bu kamu prosedüründe onaylanırsa, bir Ücret fiyatlarının her üç ayda bir güncellenmesi üç içeren bir formülden değişkenler: enflasyon, maaşlardaki artış ve toptan satış maliyetleri.


Tedbirler, şirketin yeni başkanı, Ulusal Taşımacılık Düzenleme Komisyonu'nun (CNRT) 2019 ve 2023 yılları arasında eski başkanı ve Uluslararası Taşımacılık Düzenleme Komisyonu (CNRT) ile uyumlu bir lider olan José Ramón Arteaga tarafından yapılan ilk hamlelerin bir parçası. Sergio Massa'nın Yenilenme Cephesi.


Güzergah 2 geçiş ücretleri de artacak. Fotoğraf: Guillermo Rodríguez Adami

Gelecekteki artışın miktarı henüz belirlenmedi. Ancak Arteaga, eyaletin yetkisi altındaki yolun “fiyatları” olduğunu düşünüyor “CABA'ya erişimlerin geri kalanının oldukça altında”Geçen hafta La Cielo de La Plata radyosuyla yapılan bir röportajda belirtildiği gibi.


“Kamu hizmetlerinde, akaryakıtta, sektördeki işçilere yönelik maaş tarifelerinde ve genel bakım maliyetlerindeki artışlar bizi Haziran ve Temmuz aylarının geri kalanını tartışmaya zorlayacak” imtiyaz için yeni bir oran”diye açıkladı yeni yetkili.


Mart ayından bu yana (Aubasa'nın uyguladığı son düzenleme), Federal ve Eyalet başkentlerini birbirine bağlama bileti, iki dingilli araçlar için yoğun olmayan saatlerde 1.000 peso, yoğun saatlerde ise 1.200 pesoya mal oluyor.


Bu, Axel Kicillof hükümeti tarafından yetkilendirilen %102'lik bir orandı ve devalüasyon, işletme maliyetlerindeki artış, yaklaşık 1.000 acentenin maaşları sonrasında şirketin işleyişini “tutarlı hale getirme” ihtiyacına dayanıyordu. şirkette çalışanlar ve Ulusal Hükümet tarafından uygulanan düzenleme”2024'ün başlarında halka açık duruşmada sunulduğu şekliyle.


Buenos Aires kıyısındaki yaklaşık 850 kilometrelik turistik yol kompleksinde yolculuğun maliyeti 3.600 dolardır ve bu tutar iki noktada ödenir: Otoyol 2 durumunda Samborombón ve Maipú. Ve eğer diğer ise Madariaga, La Huella ve Mar Chiquita. rotalar gidiliyor. Ücret “bonus” (Pazartesiden perşembeye, sezon dışı) 3.000$.


Kamuya açık duruşmada (fiyatları değiştirmeden önce zorunlu bir prosedür) her iki yol için de ayarlamalar önerilecektir. Ancak Resmi Gazete'de yayımlandığı üzere, resmi olarak üç aylık bir güncelleme teklifi sunacak. Bu, “mevcut enflasyon bağlamında sömürünün maliyetini yeterince yansıtan bir endekse” dayanacak. Bu amaç doğrultusunda geliştirdiler. Tarife Değişim Katsayısı (CVT) INDEC tarafından yayınlanan üç göstergeyi içerir: Ücret Endeksi, İç Toptan Eşya Fiyatları Endeksi ve enflasyon endeksi.


Anlattıklarına göre Zurna imtiyazın kaynakları, tüm bunlar yönetilmeye başlayacaktı kış tatilinden sonra.


Yeni yönetim niyetinde şirketin faaliyet açığını azaltmak. Binden fazla çalışanı ve gecikmeli ücretleri nedeniyle imtiyaz sahibinin gelir ve giderleri arasında ayda neredeyse 1.000 milyon pesoluk bir fark var. Maaşların neredeyse yüzde 70'inin ödenmesi için İl Hazinesine başvurması gerekiyor.


Yeni yönetimin planları


Aubasa neredeyse on yıldır aynı zamanda bir yol oluşturan Route 6'nın imtiyazından da sorumlu. Büyük Buenos Aires'i çevreleyen üçüncü kordon. Etcheverry bölgesinden (La Plata'nın 20 kilometre batısında) Luján yakınındaki Route 7 kavşağına kadar.


Gelecekte bekleyen çalışmalardan biri olan Şehir Çanı inişini de bitireceğine söz veren Arteaga, “Buenos Aires eyaleti için sembolik bir rota olan Route 6'nın sorumluluğunu kesin olarak üstlenebilmek zorlu bir iş” dedi. .


AUBASA Başkanı da konuştu “işçiler için işe yeniden dönüşüm önerisinde bulunun Kimseyi dışarıda bırakmadan imtiyazın hakkını verin”.


Bu anlamda arananın ve“kişisel ve insani özelliklere sahip bir hizmetten teknolojik bir hizmete geçiş”Bu da bize, örneğin Güzergah 6'da kullanıcılara gönül rahatlığı veren elektronik geçiş ücretinin kesinliğine sahip olmamızı ve güzergahın ortasında insan kaynaklarıyla uğraşmak zorunda kalmamamızı, yani nakit paranın bu kadar uzaktan taşınması anlamına gelmemesini sağlıyor.


Şimdilik 6'nın kullanıcıya hiçbir maliyeti yok. Kulübelerin yapımına başlandı ama o işler yarım kaldı. Kicillof 2019'da göreve geldiğinde nakliyeciler ve sürücüler için daha fazla geçiş ücreti maliyetine yol açacak bir girişimde bulunmamaya karar verdi.


Yetkililerdeki değişikliklerin neden olduğu idari sorunlar ve La Plata'nın “Merkezi pazar” bölgesindeki düşüş nedeniyle de felç oldu. Eyaletin başkentinin merkezine girişin sıkıştırılmasını sağlayacak olan Cadde 520'ye doğru bir yön değiştirici. Ayrıca bu cadde aracılığıyla La Plata-Buenos Aires otoyolunun 2. Otoyol'a bağlanmasına da olanak tanıyacak.


Geçtiğimiz ay eyalet hükümeti, görevleri yeniden başlatmaya karar verdi (yüksek oranda ilerleme kaydettiler) ve 3.000 milyon dolar gerektirecek işlerin tamamlanması için ihale çağrısında bulundu.


La Plata (Muhabir)
 
Üst