Premium markalardan kurtulan ve sürekli tasfiye halinde yaşayan Buenos Aires caddesi

Yenilmez

Active member
Şehirdeki kış tatilleri ona atış Müşterilerin sayısı Santa Fe Bulvarı'na. Güçlü ama kısa. “Bu bitti ve Satışlar yine düşecek. Zaten 3×2, 4×3 posterlerimizi yaptırmıştık. Eğer bitirmezsen, ciddi anlamda azaltmazsan, kimse girmiyor“.


Bir pazarlamacı anlatıyor Zurna bir yandan da kıyafetleri katlamayı bırakmıyor. Onlar tişört kırpma üst pamuklu – yaza uygun – “tek beden herkese uyar” elbiseler, 36 beden jean pantolon. Geri kalanlar satılmadı ve masalardan birinde olacak. Poster pek fazla çaba göstermiyor: Seçilen öğelerde 8.000 ABD Doları ve 10.000 ABD Doları (ödeme sırasında kontrol edin). O mu çıkış çıkışı.


Pueyrredón'un tepesinde, yan taraftaki yerde masalar yerine doğrudan masalar var. sepetler. Hasır giysiler Arjantin'in sembolüdür (Miami'deki kıyafetlerle dolu çok uzun raflar gibi) ve doğrudan bir mesajı belirtir: “Bu işte bulabileceğiniz en ucuz”.


Mağazanın %100 kadın müşterisi pazartesi günü öğlen iki parmağıyla giysinin küçük bir köşesini kaldırıyor ve yakalarlar herhangi biri diğerine git. “Karıştırmanın” ötesinde, eylem neredeyse taslak. Canlı bir kaydırma. Tinder kıyafetleri gibi. Ancak burada çıta düşük.


Küçük bir delik var. En moda renk değil. Dışarısı soğuk ve en iyi sepette kısa kollu tişörtler var. Ama eğer iyi bir indirim varsa, kibrit.


Tüccarlar teklifleri iletme yöntemlerinde yenilik yapıyor. Fotoğraf: Fernando de la Orden

Geleneksel olarak tasarımcı modası ve giyim teklifleriyle tanınan Santa Fe Bulvarı, kapsamlı bir satış ve promosyon koridoru haline geldi. Pencerelerde “Pazarlık”, “Toplam açık artırma” ve hatta “%70 indirim” yazıyor.


Bu genelleştirilmiş, sürekli ve açık bir tasfiyedir. Çok sayıda insanın geçtiğini ancak az sayıda müşterinin geçtiğini gören tüccarların umutsuz yemi.


Aynı zamanda eğilimi de gösteriyorlar: Florida Caddesi'ndeki gibi. Zurna Alarma geçtiğini söyledi Burada Birçok tanınmış mağaza da ayrıldı ve Daha fazla markasız kıyafet görüyorsunuz.


Ama aynı zamanda yükselenler de var. Bir avuç küçük mağazaya, bir showrooma veya başarılı bir çevrimiçi mağazaya sahip olanlar ve Santa Fe Bulvarı'na “gelenler” on yıl önce düşünülemez bir şeydi.


%70'e varan indirim, güçlü indirimler cazibeyi bırakıp cebe uyarlanan bir caddenin yemidir.  Fotoğraf: Fernando de la Orden
“%70'e varan indirim”, güçlü indirimler, cazibeyi bırakıp cebe uyarlanan bir caddenin yemidir. Fotoğraf: Fernando de la Orden

“Sepet modunda”


Her 3 pencereden ikisi öyle ya da böyle “sepete” (bu sefer mecazi anlamda) gittikleri konusunda uyarıda bulunuyor. Bazılarının düzgün vinilleri var çıkıyor herhangi biri afiş cindirim yapılacak yüzdeler.


Diğerleri bir sonraki seviyededir.


Bir yerin inşaat halindeki tipik beyaz fırça darbelerine sahip cam ve promosyon zamanlı en iyi tarzda Çevrimiçi bir Sıcak Satış var: “Toplam açık artırma. Maliyeti. Yalnızca nakit. Yalnızca 7 gün”.


Toplam bitiş.  Santa Fe Bulvarı'nda tekrarlanan tabelalardan bir diğeri Fotoğraf: Fernando de la Orden.
Toplam bitiş. Santa Fe Bulvarı'nda tekrarlanan tabelalardan bir diğeri Fotoğraf: Fernando de la Orden.

Danışmanlık firması Scentia'ya göre, yıllık bazda %270'i aşan enflasyon ve haziran ayında kitlesel tüketimde aylık yaklaşık %12,5'lik bir düşüş göz önüne alındığında, giyim ön plana çıkıyor. en çok kesilen ürünler arasında, “Boş zaman veya dinlenme” bütçesinden hemen sonra.


Deri ürünlerden ayakkabıya kadar “arada kalan” markaların fiyatlarının kırmızıyla çizildiği tabelalar da var. Geçen bazı elbise spor ayakkabıları 90.000 Dolardan 79.000 Dolara, gelen omuz çantaları 120.000 ila 95.000 ABD Doları. Ek ödeme ücreti alınması kanunen yasaklanmış olmasına rağmen, pencereler bu durumu açıkça ortaya koymaktadır. “Sadece nakit”.


Şunu bile göz ardı etmek mümkün değil Zara'nın1900'de çok katlı bir binaya sahip olan ve üst katta girişte en son koleksiyona sahip olan indirimli kıyafetleri var: gömlekler, bluzlar, tişörtler ve kazaklar 29.000$pantolon 59.000 dolar.


Buenos Aires'in premium markalardan kurtulan caddesi Santa Fe'de her türden teklif.  Fotoğraf: Fernando de la Orden
Buenos Aires'in premium markalardan kurtulan caddesi Santa Fe'de her türden teklif. Fotoğraf: Fernando de la Orden

Onun “basketbol” modu oldukça keskin: Kusurlu, ruj lekeli, delikli veya kolları bilinmeyen elbise rafları var. Satıcı kadınlar sürekli şunu tekrarlıyor: “Onlar son kıyafetlerimiz” herhangi biri “Takılı değilse hiçbir şey yoktur”.


Bu moda devinin (dünyada ve ayrıca Santa Fe Bulvarı'nda) olduğu söylenebilir. satmak. Üç kutunun bir sırası var. Örnek olarak, Zara'dan birkaç metre uzakta, birkaç katlı ve hatta yürüyen merdivenli, çok düşük maliyetli bir Arjantin markası tam tersi bir panorama gösteriyor: Bu Pazartesi, kat başına iki müşteri vardı.


Fiyatların Avellaneda ve Flores'in alışveriş tapınağı Nazca'daki fiyatlardan çok uzak olduğuna şüphe yok. Ancak ilk caddenin sunduğu sonsuz çeşitliliğin yanı sıra, daha önce Başkent'te kamuoyunda çok farklı olan, her iki noktada da tekrarlanan kıyafetler ve fiyatlar var.


(Çin'den ithal edilen) kazaklar gibi 23.000$nakit ya da kot pantolonla olursa 19.000 dolara çıkıyor 37.000$ ile 32.000$.


Santa Fe Bulvarı'nın artı noktası şu ki Hiçbir mağazada fiyatı belirleyen minimum giysi sayısı yoktur ve hepsinde soyunma odasına gitmenize izin verilir.


Portmantodaki ekonomi


Arjantin Orta Ölçekli İşletmeler Konfederasyonu'nun (CAME) KOBİ Perakende Satış Endeksi'ne göre giyim, yıllık %-0,9 değişimle en az satış düşüşü yaşayan ürün oldu.


Ancak, pandemiden bu yana en kötü gün olduğu ortaya çıkan Babalar Günü'nü analiz ettiğimizde, kameradan açıkladıkları gibi, zar zor olumlu olan tek tarih olmasına rağmen iyimserlik “aldatıcı” çünkü karşılaştırma karşı çıkıyor Bu kategorinin dikkate alınması halinde “çok zayıf bir temel” Geçen yıl yüzde 20'ye kadar düştü.


İşletmelerin %35'i işletme giderlerinin azaltılmasını isterken, %26,5'i ise satış eksikliğini telafi etmek için ürün çeşitlendirmesine başvurdu.


Aynı endekse göre fiyat listelerindeki istikrar her alanda rahatlama olarak algılandı. Ancak huzur, enerji tüketiminin yüksek maliyetlerine ilişkin endişeye dönüşüyor. Halen Hükümet tarafından ertelenen faiz artırımları var.


Ancak öğrendiğine göre kiralar Zurnabu cadde üzerindeki “binanın açık tutulması” ile uyumludur.


Boş yer olmamasına rağmen “geçiyor” gibi görünen ya da en azından marka kimliğine tam anlamıyla yatırım yapmamış markasız giyim satan mağazalar var. Pencerede isimleri bile yok. Bu uyum ve adaptasyon eğilimi Santa Fe Bulvarı'nın her köşesinde hissediliyor.
 
Üst