Sahil güzergahındaki fotoğraf makineleri tek tek nerede olacak?

Yenilmez

Active member
2024/25 yaz sezonu için geri sayım çoktan başladı ve her ne kadar ucuz dolar Arjantinli turistlerin her zamanki gibi Brezilya, Şili ve Uruguay'a kitlesel hareketini kolaylaştıracak olsa da Atlantik Kıyısı rotalarında da çok fazla hareket bekleniyor.


Aralık ayının son haftası ile Ocak ve Şubat aylarında bu güzergahlardaki trafik artıyor. Hazırlık zamanlarında aracın durumunu ve belgelerini dikkate almak önemli olsa da, yol güvenliği uzmanları aynı zamanda gidilecek rotanın bilinmesini de tavsiye ediyor. tehlikeli alanları belirleyin.


Maksimum hızlar 11, 63 ve 74 numaralı güzergahlarda 60 ila 110 km/saat arasında değişmektedir; ve aşırı hızı kontrol eden 70'ten fazla hız ölçerin (radar olarak bilinir) bulunduğu Rota 2'de 60 ila 120 km/saat.


Bu nedenle, dikkate almamız gerekenler Rota 2'ye 48 radar kuruldu (artan ve alçalan el), 11 güzergah 11, 36 numaralı rotada 2, 5 Rota 63 ve Route 74'e yerleştirilen 6 sinemametre.




“Her radar 'kara noktalar' olarak adlandırılan yerlere kuruludur. en çok trafik kazasının yaşandığı bölümler ve önleme amacıyla hızın yavaşlatılması gereken yerler. Yol yazılımı üreten şirketleri bir araya getiren Cecaitra Gözlemevi sözcüsü Facundo Jaime, “Sürücülere verilen mesaj, rotanın bu alanlarında son derece dikkatli olmalarıdır” diye açıklıyor.


Geçen sezona göre sadece radarlar eklenmedi, aynı zamanda diğerleri yer değiştirdiher zaman kazalar ve trafik kazaları açısından en tartışmalı alanları dikkate alır.


Geçen ay, Buenos Aires Eyaleti'ndeki para cezalarının miktarı, kabahat hakimlerinin uyguladığı yaptırımları belirleyen birimin değerinde %3'lük bir artışla güncellendi (1.299 dolardan 1.336 dolara çıktı). Aşırı hız durumunda miktar 200.400 ABD Doları ile 1.336.000 ABD Doları (yani 150 ila 1.000 UF) arasında değişmektedir.


Eyaletteki ihlallerin toplanması, kabahatli hakimlerin de dahil olduğu ve Buenos Aires Ulaştırma Bakanı Jorge D'Onofrio'ya ulaşan bir yolsuzluk şikayetinin ardından Haber'in hedefinde.


Ancak karayolu güvenliği uzmanları, hızı aşmanın cezasının ötesinde, radarların ve kontrollerin mutlaka kullanılması gerektiğini düşünüyor. önlemeye katkıda bulunmak. Bu nedenle ülkede trafik kazalarından kaynaklanan ölüm oranlarında kaydedilen düşüşe dikkat çekiyorlar.


Dünya Sağlık Örgütü'nün istatistiklerine göre 2023'te 100.000 araç başına 35 ölüm yaşandı. 2013'e göre %44 daha azÖlüm oranı, ölçüm parametreleri dikkate alındığında 63 iken. DSÖ, karayolu güvensizliğini ve sonuçlarını ölçmek için küresel olarak uyumlu ölçümler kullanmaktadır.


Teresa Mellano ve oğlu Paolo'yu anan sarı yıldız.

Sarı Yıldız Kampanyası'nı (hatırlama ve önleme amacıyla ölümlü trafik kazalarının olduğu yerlere çizilen semboller) yürüten Ulusal Trafik Mağduru Yakınları Ağı'nın kurucusu Teresa Mellano ise şunları hatırlattı: “Oğlum Paolo 21 yıl önce öldü ve 2005 yılında onun yıldızıyla başladık. Bugün sarı yıldız ülkedeki tüm rotalarda mevcut. Trafikte bu kadar çok ölüm yaşanmasın, hayata karşı daha empatik olmalıyız. ile katkıda bulunuyoruz önleme, farkındalık ve yol eğitimi“Fakat hızlı adalete ve tüm toplumun kararlılığına ihtiyacımız var.”


Radarlara ek olarak, yaz sezonu boyunca Sahile giden güzergahlarda Ulusal Karayolu Güvenliği Ajansı tarafından aşağıdakileri kapsayacak bir operasyon gerçekleştirilecek: alkol testleri. Buenos Aires Eyaleti'nde sıfır alkol yasası geçerli ve test sonucu pozitif çıkanlara para cezası 1.336.000 dolara ulaşıyor. Ayrıca olacak “banquineros”a yönelik operasyonlar. Bu, Trafik Kanunu'nda tanımlanmayan bir usulsüzlük olduğundan, ihlali gerçekleştirenler “üçüncü kişilerin güvenliğini riske atan davranış” suçundan da 1.336.000 dolar para cezasıyla cezalandırılabilecek.


Bu arada Buenos Aires Polisi de belge kontrol noktalarına sahip kendi operasyonlarına sahip olacak. Bunu yapmak için, 24.449 sayılı ulusal trafik kanununun, sürücünün her zaman ilgili ehliyeti, araç kimlik kartını (sahibiyse yeşil veya arabayı sürme yetkisi varsa mavi) ve kanıtını taşıması gerektiğini belirttiği dikkate alınmalıdır. yürürlükteki sürüş sigortası (basılı kağıt veya dijital formatta görüntülenebilir).


Sürücü ayrıca aracın bulunduğu bölgeye bağlı olarak DNI'sı ve Araç Teknik Muayenesi (RTO) veya Araç Teknik Doğrulaması (VTV) veya benzeri belgelerle de dolaşmalıdır.


Dikkat dağınıklığı


Cecaitra aynı zamanda araç kullanırken cep telefonu uygulamalarını kullanmanın, aynı anda gerçekleşebilecekleri tehlikesi konusunda da uyarıyor. dört çeşit dikkat dağıtıcı şey: görsel, bilişsel, fiziksel ve işitsel.


“GPS'i veya cep telefonunu kullanan veya yolları önceden analiz eden bir yolcunun yardımına sahip olmak, trafik kazasına neden olma olasılığını azaltacaktır. Yolculuğun planlanması, yolculuğun daha güvenli bir şekilde gerçekleştirilmesine olanak tanıyacak ve belgeleri doğrulayan bir kontrol noktasında veya aşırı hızı tespit eden bir radarda ceza verilmesini önleyecektir,” diye açıkladı Jaime.
 
Üst