San Martín treni, Palermo'daki kazanın ardından bu Çarşamba gününden itibaren yeniden Retiro'ya varacak

Yenilmez

Active member
Devlet şirketi Arjantin Trenleri bu Pazartesi şunu bildirdiSan Martín hattının terminali bir kez daha Retiro olacak Mayıs ayında Palermo'da meydana gelen tren kazası sonucu Figueroa Alcorta Bulvarı demiryolu köprüsündeki onarım çalışmalarının tamamlanmasının ardından önümüzdeki 10 Temmuz Çarşamba günü başlayacak yolculuğunun başlangıcı.


Firma yaptığı açıklamada San Martín şubesinin “Retiro'ya geri döndüğünü” söyledi 10 Temmuz ÇarşambaFigueroa Alcorta Bulvarı'ndaki demiryolu köprüsünün yapısındaki temel iyileştirme çalışmalarının tamamlanmasının ardından.”


Orada, Mayıs ayında iki oluşumun çatışması meydana geldi.


Mayıs ayında Palermo'daki bir köprüde iki oluşum çarpıştı.

Devlet şirketine göre hizmet, “olayın meydana geldiği tarihte yürürlükte olan programa uyarak” devam edecek.


Yani, Retiro'dan 01:30 ile 23:50 arası ve (geçen gün) Pilar'dan 1:20 ile 12:20 arası.


Ulaştırma Bakanlığı, hizmetin geri dönüşü için “yol yerleşimi, sinyalizasyon ve sistemin tüm bileşenlerinin yenilenmesi” ve artık “içeride sirkülasyon” sağlanmasına yönelik çalışma yapıldığını belirtti. optimum operasyonel güvenlik koşulları“.


Juninense treni bir kez daha San Martín hattındaki Retiro istasyonunu ana olarak kullanacak ve 14 Temmuz'a kadar oluşumlar Caseros istasyonunda durmaya devam edecek.


Trenes Argentinos, köprüde yürütülen çalışmanın iki aşamaya ayrıldığını açıkladı.


Tamamlananlardan ilki, bunların onarımlarını içeriyordu. yapının en çok tehlikeye giren kısımları.


Şimdi başlıyor ikinci sahne Köprünün diğer kısımlarının onarımlarının yapıldığı, yolları işgal etmeye gerek kalmadan.


Şirket, işin bu bölümünün şunları içereceğini açıkladı: Araç ve yaya trafiğinin kısmen kapatılması Figueroa Alcorta Bulvarı'nda.


Gerçekleştirilen görevler arasında “bir tür hasar görmüş metal yapıların onarımı veya değiştirilmesi için sökülmesi, yapının lokal korozyon önleyici işlemi, köprünün bileşenleri olan bazı duvar parçalarının özel onarımı ve köprünün yeniden inşası” yer alıyordu. sinyalizasyon sistemi için bir kanal olarak kullanılan uzunlamasına boru hatları”.


San Martín tren formasyonlarının çatışması nasıldı?


Geçen Cuma, 10 Mayıs, San Martín hattından bir tren saat 10:20'de Retiro'dan ayrıldı ve, Palermo istasyonu yakınında çarptı Gözaltına alınan bir başka kişiye karşı.


Kaza, Pilar yönünde yolcu taşıyan bir oluşumun raylardaki başka bir durağa arkadan çarpması sonucu meydana geldi. Bu bir boş bir minibüsle lokomotif.


Çarpışmanın sonucu en azından 90 yolcuya yardım edildi Acil tıbbi hizmetler için ve Farklı sağlık merkezlerine 53 transfer. Herkes tehlikeden uzak.


Ertesi cumartesi, lokomotifin yanında durdurulduğunda vurulan minibüsün kaldırılmasını amaçlayan operasyonun zamanı geldi.


Pazar günü de çarpmanın etkisiyle raydan çıkan vagonları kaldırdılar. 24 saat sonra sıra yolcu treni lokomotifine geldi.


Daha sonra yapılan incelemenin odak noktalarından biri, Retiro'dan saat 10.20'de kalkan 3353 plakalı trenin Figueroa Alcorta köprüsünde durdurulduğu konusunda uyarılmamasının nedenlerine dikkat çekti.


Onlar zaten bu durumda Dört tren makinisti ve üç işaretçi tutuklandı.
 
Üst