Sarmiento tren raylarında karanlık, vandalizm ve korku

Yenilmez

Active member
Díaz Vélez ve Sánchez de Bustamante caddelerinin kesiştiği noktada tarihi bir bina bulunmaktadır. Yaya köprüsü Sarmiento tren raylarının diğer tarafına, Bartolomé Mitre Caddesi'ne geçenler için. Birkaç aydır Almagro sakinleri olayı kınadı ortadan kaybolması reflektörler bu yolu aydınlatır. Geceleri köprü tamamen karanlıkta kalır. Karşıya geçmeye cesaret edemeyen ve güvensizliğin kolay hedefi haline gelme korkusuyla aceleyle koşan birçok kişi var.


Trenes Argentinos, 2021'de köprünün yeniden yapılandırılmasına öncülük etti. yeni ışıklar ekleme. O dönemde detaylandırdıkları çalışmalar arasında şunları söylediler: “Yeni bir betonarme kazık inşa ediyoruz, yapının desteklerini güçlendireceğiz ve son olarak tüm köprü boyunca sadece güvenliği sağlamakla kalmayıp bir çevreleme sistemi inşa edeceğiz. , ama aynı zamanda tüm komşular için aydınlatma”.


Çalışmanın ana amacı bölgede daha güvenli sirkülasyon sağlamak olup, erişim merdivenlerinin değiştirilmesi ve korozyon önleyici işlemler de yer aldı.


Ancak yeniden açılmanın üzerinden neredeyse üç yıl geçtikten sonra, köprü civarında yaşayanlar aynı kişilerdir. O çalışmanın eksiklerini videolarla belgelediler: Reflektörlerin eksik olduğu yerlerde ankastre barların bazı kısımları milimetrik olarak kopmuş.


Geçtiğimiz bir buçuk ay boyunca, Juan Manuel iki kez Sarmiento Hattı yaya köprüsüne giderek onu yukarıdan kaydetti. Amaç, diğer kullanıcıların iddialarını paylaştıkları sosyal ağlar aracılığıyla sorunu görünür kılmaktı.


Karanlıkta. Bu, Sánchez de Bustamante'deki Sarmiento tren raylarını geçen yaya köprüsüdür. Fotoğraf: Martín Bonetto

Diyalog halinde Zurna, şunları söyledi: “Gece geldiğinde köprü zifiri karanlıkta kalıyor. Mevcut reflektörler çalıntı mı, yoksa herhangi bir sebepten dolayı mı sökülmüş, gerçekten bilmiyorum. Çubukların düzgün bir şekilde kesilmiş olması beni çok etkiledi. tıpkı direklerdeki kablolar gibi. Eminim geçen yılın ikinci yarısından beri durum böyledir. Ekim ve Kasım ayları arasında”.


“Köprünün bakımından kimin sorumlu olduğu konusunda bir sorun var. Bir noktada Sarmiento tren raylarını geçen bir köprü olduğundan buranın Millete ait olduğunu öğrendim. Bunun ötesinde bugün sosyal ağda yaptığım ilk yayında, olmadı“, diye açıkladı komşu.


Zurna Köprünün bakımının 2021 yılı çalışmaları ile kanıtlandığı gibi Sarmiento Hattını ilgilendirdiğini doğrulayan sorguyu Trenes Argentinos'a yaptılar: “Bunun farkındayız ve çözmek için çalışıyoruz.”

Video


2021 yılında Trenes Argentinos, Díaz Vélez ve Bustamante'deki bu köprüde yeniden modelleme çalışması gerçekleştirdi ancak artık tüm reflektörler eksik ve insanlar o bölgeden geçmekten kaçınmaya çalışıyor.


Gerçek şu ki, şu an için bir çıkış yolu arayan komşular var. o büyük demiryolu duvarından kaçının Sánchez de Bustamante caddesini ikiye bölüyor. Köprüden kaçıyorlar Bazı alternatif Daha uzakta olmasına rağmen sokak seviyesinde ve onları birkaç blok yürümeye zorluyor.


İster gece ister gündüz, tırmanmaya cesaret eden çok az kişi var aceleyle yürüyorlar Küçük bir meydanın sizi beklediği Bartolomé Mitre'ye çıkana kadar. 2023 yılında trafiğe kapalı hale gelecek olan bu “sokak”ta Instituto Tierra Santa adında bir ilkokul ve ortaokul bulunuyor.


Karanlıkta.  Bu, Sánchez de Bustamante'deki Sarmiento tren raylarını geçen yaya köprüsüdür.  Fotoğraf: Martín Bonetto
Karanlıkta. Bu, Sánchez de Bustamante'deki Sarmiento tren raylarını geçen yaya köprüsüdür. Fotoğraf: Martín Bonetto

Juan Manuel, “tamamen terk edilmiş olan 100 Bustamante Caddesi'nin birkaç ay önce yeniden düzenlenmesinden bu yana güvenliğin biraz iyileşebileceğini ve daha fazla insanın çiftliklerini kurmasına izin vermedikleri izlenimini edindim” diye ekledi. uzun yıllardır öyleydi.”


Bu bloğun sakinlerinin her gün yaşadığı korku, İstasyon Parkının ötesinde, orada dolaşanlara da yayılıyor. alt geçit Anchorena ve Bartolomé Gönye. Yaklaşık 300 metre uzaklıkta.


Tam olarak iki ay önce bu geçiş bir video nedeniyle haberlerde yer almıştı. pirana soygunu her şeyi kaydeden bir kullanıcı sayesinde ağlarda viral hale geldi. Olay yerine gelen hırsız çetesi, trafik ışığının kırmızı olmasından yararlanarak trafikte sıkışan sürücü ve motosikletçileri soydu.


Karanlıkta.  Bu, Sánchez de Bustamante'deki Sarmiento tren raylarını geçen yaya köprüsüdür.  Fotoğraf: Martín Bonetto
Karanlıkta. Bu, Sánchez de Bustamante'deki Sarmiento tren raylarını geçen yaya köprüsüdür. Fotoğraf: Martín Bonetto

Videoda yer alan dört suçludan, yaklaşık 15 yaşlarında iki reşit olmayan çocuğu hızla tutukladılar: içlerinden birinin polis karakollarına 66 ziyaret geçmişi vardı.


Yaya köprüsündeki ışık gibi temel bir kaynağın bulunmadığının bildirildiği bağlam, başka bir unsurdan dolayı da karmaşıktır: Palermo'daki San Martín Hattı'ndaki tren kazasının ardından Hükümet, demiryolu acil durumu.


Karanlıkta.  Bu, Sánchez de Bustamante'deki Sarmiento tren raylarını geçen yaya köprüsüdür.  Fotoğraf: Martín Bonetto
Karanlıkta. Bu, Sánchez de Bustamante'deki Sarmiento tren raylarını geçen yaya köprüsüdür. Fotoğraf: Martín Bonetto

Trenler mağdur oldu %60 kesinti Sivil toplum kuruluşu Eşitlik ve Haber için Sivil Derneği'nin (ACIJ) Vergi Haberi alanı tarafından gerçekleştirilen bütçe analizine göre, 2024 yılının ilk dört ayında bir önceki yılın aynı dönemiyle karşılaştırıldığında. Tüm hatların hizmetlerinde yıllar süren bozulma, demiryolu araçlarının eksikliği, kabloların çalınması ve hepsinden önemlisi, derin yatırımsızlık.
 
Üst