Yenilmez
Active member
La Fraternidad sendikasına bağlı makinistlerin bu Pazartesi günü öğle saatlerinde 24 saat uzatılarak başlayan sürpriz protestosu, Salı sabahı devam etti ve yolcuları etkiledi İşlerine gitmek için genellikle Şehir ile Banliyöleri birbirine bağlayan şubeleri kullananlar.
Rayların onarılması, iletişim ve sinyallerde iyileştirme yapılmasını isteyen tren makinistleri, kurallara uygun şekilde çalışmaya devam etti. Bu şu anlama geliyor trenler saatte 30 kilometre hızla gidiyor.
Şiddetin ölçüsü birçok yolcuda tiksinti ve öfkeye neden oldu. Dün Constitución'da, dönüş saatlerinde kullanıcıların aynı raylardan ellerinden geldiğince, hatta bisikletlerini omuzlarında geçerek karşı perona gelen treni yakalamak için, bu ihtimalin yarattığı tehlikeyle birlikte umutsuz görüntüler görüldü. elektrik şoku almak.
Genel kafa karışıklığı ve Trenes Argentinos'tan gelen bilgi eksikliği göz önüne alındığında, yolcular oluşumların varış sırasına göre yönlendiriliyordu; çok sayıda insan vagonlarda toplanıp birbirine yakın seyahat ediyordu ve yolculuğun iki kat daha uzun süreceğini biliyordu. normal bir günde.
Çaresiz kalan kullanıcılar, diğer platformdan gelen trene yetişmek için ellerinden geldiğince rayları geçerek şanslarını denediler. Fotoğraf: Federico López Claro
Başlığın altında “Demiryolu acil durumu”Sendika, yaptığı açıklamada şunları açıkladı: “Trenlerimizin acilen onarıma ihtiyacı var. Raylarda güvenlik ve konfor açısından çalışmalar yapılmalı. İletişim ve sinyal sistemleri de güncellenmeli.”
Sendika liderliği, kullanıcılara hitaben hazırlanan ve “tren makinistleri” tarafından imzalanan bir metinde, “Onların güvenliği ve çalışma araçlarımızın bakımı için trenlerin dolaşımında aşırı önlemler almak zorundayız” çağrısında bulundu.
Pazartesi günü, önemli terminal istasyonları Anayasa, Emeklilik ve Onbir Protesto hakkında bilgi veren pankartlar gösterdiler. Ancak öğle saatlerinden itibaren protestoların başlamasıyla birlikte uyarı gerçeğe dönüştü. Ve mesajlar kökten değişti.
“Gecikmeli trenler” herhangi biri “Hizmet dışı” Farklı trenlerin hemen hemen tüm kollarına yayılmaya başladı ve hizmet veren oluşumların gecikmesi nedeniyle insanlar farklı istasyonlarda kalabalıklaşmaya başladı.
Bir yolcu, “Yolculuk uzun zaman aldı. Haedo'ya bindim ve terminale ulaşmam neredeyse bir buçuk saatimi aldı. Bir insan hızından biraz daha hızlı gidiyordum” dedi. Moreno şubesini öfkeyle kaplayan Sarmiento Treni Onbir.
Dün öğleden sonra Constitución istasyonunda yaşanan gecikmeler hoşnutsuzluğa ve öfkeye neden oldu. Fotoğraf: Federico López Claro
Aynı ruh hali, Once'da kaybedilen zamanı telafi etmek için adımlarını hızlandıran insanların çoğunluğunda da vardı.
Böylece farklı şubeler Belgrano, Gönye, Roca, Sarmiento, San Martín ve Urquiza Neredeyse tüm seyahatlerinde “gecikme” ve “iptal” işaretlerini bildirmeye başladılar. Bir kaos.
Saatler geçtikçe ve özellikle dönüşe doğru saat 17.00'den sonra rahatsızlıklar daha da arttı. Ana istasyonlar platformlarda kullanıcı kalabalığını gösterdi ve hatta Constitución'da insanlar platformları değiştirmek ve varış noktasına doğru ilk ayrılan formasyonu almak için raylar boyunca yürüdüler. .
Demiryolu işçilerinin yüzde 80'iyle yıl sonuna kadar ortak anlaşmalar üzerinde anlaşmaya varıldığı göz önüne alındığında, kuvvet ölçüsü yolcuları şaşırttı. Bu pazartesi sorun başka bir tarafta yaşandı: Servis koşullarında bakım. Ve bu sabah da devam etti.
Rayların onarılması, iletişim ve sinyallerde iyileştirme yapılmasını isteyen tren makinistleri, kurallara uygun şekilde çalışmaya devam etti. Bu şu anlama geliyor trenler saatte 30 kilometre hızla gidiyor.
Şiddetin ölçüsü birçok yolcuda tiksinti ve öfkeye neden oldu. Dün Constitución'da, dönüş saatlerinde kullanıcıların aynı raylardan ellerinden geldiğince, hatta bisikletlerini omuzlarında geçerek karşı perona gelen treni yakalamak için, bu ihtimalin yarattığı tehlikeyle birlikte umutsuz görüntüler görüldü. elektrik şoku almak.
Genel kafa karışıklığı ve Trenes Argentinos'tan gelen bilgi eksikliği göz önüne alındığında, yolcular oluşumların varış sırasına göre yönlendiriliyordu; çok sayıda insan vagonlarda toplanıp birbirine yakın seyahat ediyordu ve yolculuğun iki kat daha uzun süreceğini biliyordu. normal bir günde.
Çaresiz kalan kullanıcılar, diğer platformdan gelen trene yetişmek için ellerinden geldiğince rayları geçerek şanslarını denediler. Fotoğraf: Federico López Claro
Başlığın altında “Demiryolu acil durumu”Sendika, yaptığı açıklamada şunları açıkladı: “Trenlerimizin acilen onarıma ihtiyacı var. Raylarda güvenlik ve konfor açısından çalışmalar yapılmalı. İletişim ve sinyal sistemleri de güncellenmeli.”
Sendika liderliği, kullanıcılara hitaben hazırlanan ve “tren makinistleri” tarafından imzalanan bir metinde, “Onların güvenliği ve çalışma araçlarımızın bakımı için trenlerin dolaşımında aşırı önlemler almak zorundayız” çağrısında bulundu.
Pazartesi günü, önemli terminal istasyonları Anayasa, Emeklilik ve Onbir Protesto hakkında bilgi veren pankartlar gösterdiler. Ancak öğle saatlerinden itibaren protestoların başlamasıyla birlikte uyarı gerçeğe dönüştü. Ve mesajlar kökten değişti.
“Gecikmeli trenler” herhangi biri “Hizmet dışı” Farklı trenlerin hemen hemen tüm kollarına yayılmaya başladı ve hizmet veren oluşumların gecikmesi nedeniyle insanlar farklı istasyonlarda kalabalıklaşmaya başladı.
Bir yolcu, “Yolculuk uzun zaman aldı. Haedo'ya bindim ve terminale ulaşmam neredeyse bir buçuk saatimi aldı. Bir insan hızından biraz daha hızlı gidiyordum” dedi. Moreno şubesini öfkeyle kaplayan Sarmiento Treni Onbir.
Aynı ruh hali, Once'da kaybedilen zamanı telafi etmek için adımlarını hızlandıran insanların çoğunluğunda da vardı.
Böylece farklı şubeler Belgrano, Gönye, Roca, Sarmiento, San Martín ve Urquiza Neredeyse tüm seyahatlerinde “gecikme” ve “iptal” işaretlerini bildirmeye başladılar. Bir kaos.
Saatler geçtikçe ve özellikle dönüşe doğru saat 17.00'den sonra rahatsızlıklar daha da arttı. Ana istasyonlar platformlarda kullanıcı kalabalığını gösterdi ve hatta Constitución'da insanlar platformları değiştirmek ve varış noktasına doğru ilk ayrılan formasyonu almak için raylar boyunca yürüdüler. .
Demiryolu işçilerinin yüzde 80'iyle yıl sonuna kadar ortak anlaşmalar üzerinde anlaşmaya varıldığı göz önüne alındığında, kuvvet ölçüsü yolcuları şaşırttı. Bu pazartesi sorun başka bir tarafta yaşandı: Servis koşullarında bakım. Ve bu sabah da devam etti.