Yenilmez
Active member
İskoç firması Neilson & Company tarafından 1890 yılında üretilen ve Ferroclub Argentino tarafından Villa Lynch atölyelerinde geliştirilen 27 numaralı lokomotif “Monte Caseros”un kusursuz durumu, Cuma günü Federico'da halk tarafından takdir edilebilir. Lacroze istasyonu, “Zamanda yolculuk” önerisi çerçevesinde. Sergi, Genel Urquiza Demiryolu tarafından sağlanan hizmetlerden sorumlu şirket olan Metrovías'ın 30. yıldönümü kutlamalarının bir parçası.
10.00-12.00 ve 15.00-17.00 saatleri arasında ücretsiz olarak ziyaret edilebilecek tarihi sergide, 1888 yılında açılışı yapılan yüzüncü yıl hattının farklı dönemlerine ait fotoğraflar yer alıyor. Kırsal Tramvay ve demiryolu kullanımına yönelik aletler ve diğer parçalar.
Demiryolu araçlarının değerli parçalarını, eski telefonları, sinyal fenerlerini, ilk istasyonları, mimari değişiklikleri, peronda seyahat eden veya bekleyen yolcuları ve efsanevi Edmondson karton biletlerini yansıtan siyah beyaz veya renkli korunmuş görüntüler, platformlarda asılı kalacak. ve merkez salon ay sonuna kadar.
Müzeolog, fotoğrafçı ve avukat Ana Bonelli Zapata ile Sanat ve tarihçi mezunu Cecilia Gallardo, Ulusal Genel Arşiv, Ulusal Demiryolu Müzesi ve Ferroclub Villa Lynch'ten gelen materyallerin katkısına dayanarak sergilenen koleksiyonun küratörlüğünü üstlendiler. ve Edmondson Tipi Bilet Grubu.
Lacroze Tramvay Şirketi olarak ortaya çıkan ve daha sonra Buenos Aires Merkez Demiryolu olarak yeniden adlandırılan Urquiza Demiryolu'nun tarihindeki diğer pasajların yanı sıra, halk, Mezopotamya'yı aşıp Orta Asya'ya giden uzun mesafe kolu olan Büyük Kaptan'ın destanına da erişebilecek. Lacroze'u Posadas'a bağlayın.
Buenos Aires, Entre Ríos, Corrientes ve Misiones'in kuzeyindeki 1.100 kilometrelik yolculuk, 20. yüzyılın başından 2011'e kadar düzinelerce durağı, yeri, kasabayı ve şehri birbirine bağladı. Artık Urquiza treninin elektrikli versiyonu daha sınırlı bir ulaşım sağlıyor. San Miguel bölgesindeki 23 istasyonu Lemos'a bağlamak için beş belediyeyi geçen 27 kilometrelik bir banliyö yolculuğu olan hizmet.
10.00-12.00 ve 15.00-17.00 saatleri arasında ücretsiz olarak ziyaret edilebilecek tarihi sergide, 1888 yılında açılışı yapılan yüzüncü yıl hattının farklı dönemlerine ait fotoğraflar yer alıyor. Kırsal Tramvay ve demiryolu kullanımına yönelik aletler ve diğer parçalar.
Demiryolu araçlarının değerli parçalarını, eski telefonları, sinyal fenerlerini, ilk istasyonları, mimari değişiklikleri, peronda seyahat eden veya bekleyen yolcuları ve efsanevi Edmondson karton biletlerini yansıtan siyah beyaz veya renkli korunmuş görüntüler, platformlarda asılı kalacak. ve merkez salon ay sonuna kadar.
Müzeolog, fotoğrafçı ve avukat Ana Bonelli Zapata ile Sanat ve tarihçi mezunu Cecilia Gallardo, Ulusal Genel Arşiv, Ulusal Demiryolu Müzesi ve Ferroclub Villa Lynch'ten gelen materyallerin katkısına dayanarak sergilenen koleksiyonun küratörlüğünü üstlendiler. ve Edmondson Tipi Bilet Grubu.
Lacroze Tramvay Şirketi olarak ortaya çıkan ve daha sonra Buenos Aires Merkez Demiryolu olarak yeniden adlandırılan Urquiza Demiryolu'nun tarihindeki diğer pasajların yanı sıra, halk, Mezopotamya'yı aşıp Orta Asya'ya giden uzun mesafe kolu olan Büyük Kaptan'ın destanına da erişebilecek. Lacroze'u Posadas'a bağlayın.
Buenos Aires, Entre Ríos, Corrientes ve Misiones'in kuzeyindeki 1.100 kilometrelik yolculuk, 20. yüzyılın başından 2011'e kadar düzinelerce durağı, yeri, kasabayı ve şehri birbirine bağladı. Artık Urquiza treninin elektrikli versiyonu daha sınırlı bir ulaşım sağlıyor. San Miguel bölgesindeki 23 istasyonu Lemos'a bağlamak için beş belediyeyi geçen 27 kilometrelik bir banliyö yolculuğu olan hizmet.