Viyadük ertelenirken Sarmiento treninde nereye yeni alt geçit yapacaklar?

Yenilmez

Active member
Herkesin yapılması gerektiğini bildiği bir iş varsa o da Sarmiento trenidir. Kimsenin yapılıp yapılmayacağını bilmediği bir proje varsa o da Sarmiento trenidir.


Bir asırdan fazla bir süredir, Once'dan Batı'ya giden yol, trafiği kesen bir yara izi ve şehir ikiye bölündü.


Bütün bu süre boyunca rayların sokak seviyesinin altından geçmesi için bir “hendek” inşa edilip edilmeyeceği tartışıldı; ya da onları bir viyadükle yükseltmek daha iyi olur. Ancak mevcut ekonomik senaryoda, bugün bir inşaat projesine başlamayı düşünmek 300 milyon dolardan fazla Kulağa yanıltıcı geliyor.


O zaman ne yapmalı? Buenos Aires Hükümeti'nde adım adım düşük seviye üzerine bahis oynanıyor. İhaleye çıktılar Caballito'nun kalbindeki Federico García Lorca caddesine bir tünel inşa edin. Bu, güzergahın bölümler halinde bile atlanmasının isteneceği çok sayıda yer altı geçişinden ilki olacak.


Bu pazar ihaleye çağrı duyuruları yayınlanıyor. Yaklaşık 8 milyon dolara mal olacak bir çalışma. Fikir bunu ikinci yarıyılda başlatmaktır. 2026'nın başında açılışını yapacağız.




Amaç, Belediyenin Mauricio Macri'nin Buenos Aires yönetimi sırasında Mitre Tigre kolunun geçişlerinde ve diğer demiryollarıyla başarıyla test ettiği “saito tünelleri” modelini tekrarlamak. Hafif trafik ve ambulanslar için kısa ve küçük tünellerdir. otobüsler veya kamyonlar için değil.


García Lorca örneğinde, trafik akışıyla aynı yönde tek şeritli olacak: arabalar Yerbal'in hemen yanından tünele girecek ve Bogota'ya varacak şekilde çıkacak.


Bugün dakikalarca alçak bariyerden muzdarip olan ve ayrıca tren oluşumları nedeniyle kazalara maruz kalan yaklaşık 50.000 sakinin bundan faydalanacağı tahmin ediliyor.


Caballito istasyonunun birkaç metre uzağındaki bölgede halihazırda bakımı yapılacak bir yaya köprüsü bulunmaktadır.


García Lorca'daki tünelin nasıl olacağına dair simüle edilmiş bir görüntü.

Tünel, demiryolu tersanesinin diğer tarafında, Frigata Sarmiento yakınında bulunan çift açıklıklı köprüyü rahatlatacak. Ayrıca Acoyte'den geçerken.


“Bu alt geçidin inşası, her gün trafik sıkışıklığından mustarip olan Sarmiento sakinleri için bir çözümdür. Buenos Aires hükümetinin başkanı Jorge Macri, yoğun zamanlarda bariyerlerin açık olduğundan daha uzun süre kapalı kaldığını söylüyor.


Bu çalışma hemen hemen aynı zamanda gerçekleştirilecektir. Villa Luro'da olacak bir alt geçit dahaHenüz tanımlanamayan ve önümüzdeki günlerde tebliği yapılacak bir caddede.


Buenos Aires Hükümeti'nin düşüncesi, viyadüğün çözümünü veya Sarmiento'nun büyük kesin çalışmasını beklerken kısmi çözümlerin bulunabileceği yönündedir. “Şehrin bugün sorunu var. “Kaynaklar ve sorumluluklar konusunda gerçekçi bir görüşümüz var ve çözüm yolunda ilerlememiz gerekiyor” dedi. Zurna Şehrin Altyapı Bakanı Pablo Bereciartua


Başka bir deyişle Buenos Aires Hükümeti'nin fikri şu: Sarmiento hattında 8 ila 10 arası yeraltı geçidi inşa edinViyadükte veya hendekte ne olursa olsun. Bununla altyapıya inanıyorlar, trafik büyük ölçüde hafifletilecek, çünkü insanların karşıdan karşıya geçmek için daha fazla seçeneği olacak. Otobüslerin ve kamyonların da geçtiği Nazca bariyeri gibi çözülmesi zor bir alan bile, hafif trafiğin en azından bir kısmının birkaç blok önce veya sonra diğer geçişlere gitmesi halinde rahatlayacaktır.


García Lorca'daki tünel Caballito istasyonundan birkaç metre uzakta olacak.
García Lorca'daki tünel Caballito istasyonundan birkaç metre uzakta olacak.

Büyük iş yapılmış olsa da olmasa da, bu düşük seviyeli adımlardan bazılarının aynı şekilde yapılması gerekiyor. García Lorca'nınki, çünkü bu bölümde olası bir viyadük, çıkış/iniş rampası üzerinde olacaktır (açmadan birkaç metre uzaktadır); ve Villa Luro'da yapılacak kurbağalar durumunda, çünkü olası bir yüksek katlı yolun önce cadde seviyesine inmesi gerekecek, çünkü yüksek rakımda Perito Moreno otoyolu zaten mevcut.


Kurbağalar ilerlerken yeraltında bir canavar sıkılır. Dır-dir 2016-2019 yılları arasında inşa edilen tünel11 metre çapında ve 20 metre derinliğindedir. Castelar ve Villa Luro arasında 7,1 kilometre uzanır (güzergahın ortasında, ne bir baştan ne de diğerinden). Kirchnerizm'in defalarca duyurduğu ve hiçbir zaman başlamadığı, Macriizm'in başlayıp durduğu çalışma olan “Sarmiento Yeraltısı”nın hayaleti. Süper bir tünel Bir servete mal oldu, işe yaramaz ve terkedilmiş olarak kalacak Bir kez daha.
 
Üst