yeni hemzemin geçit, dolambaçlı yollar ve komşuların şüpheleri

Yenilmez

Active member
Caballito'da Sarmiento tren raylarının altına yeni bir tünel yapılması çalışmaları bu hafta başlayacak. Bu, bir grup komşunun direndiği, ancak aynı zamanda ana caddedeki tarihi bir hareketlilik sorununu çözmeye çalışan, tek yönlü trafik ve bir veya iki şeritli viyadükler olarak bilinen “kurbağa”dır. genellikle çöker ve 3 ila 4 blok arasında trafik sıkışıklığına neden olur.


Bu tür projeler her zaman soru ve şüphelere yol açmıştır. Bu, şu anda var olan ve Mauricio Macri'nin Hükümet başkanı olduğu dönemde inşa edilmeye başlanan 29 bina ile oldu. Hatta bazıları mahkemede sorgulandı ve çeşitli arızalar nedeniyle frenlendiama sonra devam edebildiler.


Caballito'da Görüşler bölünmüş durumda. Bir grup komşu buna karşı çıkıyor ve geçen hafta sonu yapılan gibi bariyerin yanında işaretler ve gürültüyle bunu gösterirken, şüpheyle de olsa, sesler duyulamadığında faydanın fark edileceğini düşünenler de var. Trafik sıkışıklığı ve bariyerlerin alçak olması nedeniyle oluşan gecikmeler nedeniyle korna sesleri daha uzun süre duyulur.


Resmi bilgilere göre García Lorca'dan geçiyorlar. saatte 500'den fazla araç. Ayrıca akşam ve sabah trafiğin yoğun olduğu saatlerde engeller ortalama olarak düşük kalabilir. saatte yaklaşık 34 dakika.


“Her gün 7.30-8 arası Yerbal'a birkaç metre uzaklıktaki García Lorca garajından ayrılıyorum. Tek seçeneğim raylara doğru gidip karşıdan karşıya geçmeden önce sola dönmek. ilerleyebilmek için 10 dakika durduruldu”, diyor Rivadavia'da yaşayan ama aracını o garajda tutan Nicolás González. “Çalışma can sıkıcı olacak ama sonra durum düzelecek” diye ekliyor.




Rivadavia ve Cachimayo'da yaşayan ve her sabah 185 García Lorca'ya yürüyen Patricia Alves, “Çocuklarımı yolun diğer tarafındaki Ferro okuluna götürüyorum” diyor. “Yolun tehlikeli olduğunu ve her zaman bir bariyer olmadığını anlıyorum ama tüneli yaptıklarında Yürüyerek ve bebek arabasıyla karşıya geçmek benim için zor olacak.; veya merdivenleri kullanarak yaya köprüsüne tırmanın. Ben de diğer komşular gibi düşünüyorum. “Rojas'tan Once'a kadar olduğu gibi burada da hendek açmalılar.”


Çalışma nasıl olacak?


Geçen hafta Hükümet Başkanı Jorge Macri ve Altyapı Bakanı Pablo Bereciartúa, sosyal ağlarda yayınlanan bir videoyla şunu duyurdu: işin başlangıcı ve kendilerini García Lorca Caddesi boyunca ve Sarmiento hattındaki Caballito istasyonunun yanındaki rayların hemzemin geçidi boyunca arabayla seyahat ederken gösterdiler.


García Lorca'nın Sarmiento tren raylarının altına tünel yapmak için kapatılması durumunda alternatif olarak hizmet verecek bir caddenin açılacağı Martín de Gainza yaya geçidi.

Orada da şunu doğruladılar: İlk adım Martín de Gainza'da bir araç geçişi açmak olacakGarcía Lorca'ya batıya doğru paralel ilk cadde. Artık o adım sadece yayalara özelyani en azından uzayacak bir çalışma başlıyor üç ay, çünkü Martín de Gainza caddede doğduğundan, Yerbal'dan geçtikten sonra veya doğrudan Rivadavia'dan sonra oraya gidebilecek arabaların geçişi için asfalt yapmak zorunda.


Bereciartúa, “Hemzemin geçitlerde yılda 600'den fazla kaza yaşanıyor” dedi. Ve şunu ekledi: “Tünel yapıldığında artık on dakikadan fazla sürebilen yolu geçmek iki dakika alacaktır. Hükümet başkanı ise şu güvenceyi verdi: “Bariyerler eski ve güvensiz, bizi ayırıyor ve bizi ayırıyor. Mahalleyi ikiye bölün. Ortadan kaldırdığımız her şey, bölgede hareket eden herkesin kazandığı zamandır. Bunlar zaman alan ve bittiğinde hepimizin hayatını iyileştiren işler çünkü daha bağlantılı ve daha güvenli bir Şehir çok daha keyifli.”


Şimdilik arama ve inşaat izinleri gibi ön çalışmalar yapılıyor. Clarín'in öğrendiği gibi makineler ve işçilerin hareketi yoğunlaşacak kasım ayının ilk haftalarında.


Sarmiento treni, Caballito istasyonunun yanındaki Garcia Lorca hemzemin geçidinden geçiyor. Tünel yapılması için çalışmalar başlıyor.
Sarmiento treni, Caballito istasyonunun yanındaki Garcia Lorca hemzemin geçidinden geçiyor. Tünel yapılması için çalışmalar başlıyor.

Gainza'nın açılışı tamamlandıktan sonra, Ferro kulüp stadyumunun yerel popüler tribünün girişinden geçen, neredeyse hiç dolaşımı olmayan ve hatta otopark olarak kullanılan dar, çıkmaz bir sokak olan García, Lorca'yı kapattım.


Gainza'dan sapan trafik Avellaneda'ya gidebilir ve ardından García Lorca'ya dönebilir veya Gainza oradan ters yön olduğundan Aranguren'de sola dönene kadar devam edebilir. Buenos Aires hükümetinin raporlarına göre, Tünel açıldıktan sonra geçiş tekrar kapatılacak.


Atölye, sakinlerin şu anda yaya geçidi olarak kullandığı bir demiryolu sahil arazisi üzerine inşa edilecek. Pistlerin kuzey tarafında ve García Lorca'nın batısında olacak. Buenos Aires Hükümeti'nin raporlarına göre, “garanti edilecek komşular çalışma sırasında kullanmaya devam edebilirler”.


Tünel hazır olduğunda 3,5 metre genişliğinde ve maksimum 4,30 metre yüksekliğinde sirkülasyon şeridi. İşin tahmini süresi 17 ay olup, 2026 yılının Nisan ayında tamamlanabilecek. Maliyeti ise 8 milyon dolar civarında.


Sonraki


Planlanan daha fazla tünel olmasına rağmen en fazla ilerleme göstereni bir diğeri Sarmiento yollarında, Irigoyen Caddesi'nde, 10.000 Rivadavia Bulvarı'nda. Bu iş zaten ihaleye çıktı ve ihale edilmek üzere, yani yıl sonundan önce çalışmalara başlanabilir.


Caballito'daki Martín de Gainza caddesi. Artık çıkışı yok, ancak García Lorca'nın altında bir tünel yapılması çalışmaları sürerken, burayı açma ve dolambaçlı yol olarak kullanma çalışmaları çoktan başladı.
Caballito'daki Martín de Gainza caddesi. Artık çıkışı yok, ancak García Lorca'nın altında bir tünel yapılması çalışmaları sürerken, burayı açma ve dolambaçlı yol olarak kullanma çalışmaları çoktan başladı.

Sarmiento'nun altındaki ikinci tünel olacak. olası seçenek bir işle yüzleşmeyi engelleyen ekonomik gerçekle yüzleşmek viyadük olduğundan çok daha pahalıdır, Jorge Macri'nin seçim kampanyasının teması da buydu.


Finansman konusuna ek olarak plan beklemede Çözüm için teknik tartışmalar. Bu arada Yönetici, sonsuza kadar bekleyen bir şube için bu tür çözümler sağlamaya başlamayı seçti. duyurulan ve asla tamamlanmayan cenaze törenive bu hala var Şehir genelinde kalan 59 hemzemin geçidin 21'i.


Lugano'daki Larrazábal Caddesi'ndeki bir başka tünel ise şikayetler ve komşularla yapılan görüşmeler sonrasında zaten askıya alındı. Diğerleri de halen proje aşamasında, hatta sırada Belgrano Güneyve Núñez bölgesinde, Gönye tren raylarının altında.
 
Üst