Yeni mahkeme kararı nedeniyle oran düşmüyor ve 650$'da kalacak

Yenilmez

Active member
Metro ücreti 650 dolarda kalacakCumartesi günü yükseldiği değer. Buenos Aires İdari Dava Dairesi şunu doğruladı: Şehir itirazı Değeri ayarlaması için kendisine beş gün süre veren karar şöyle: “erteleyici”, Bu nedenle, uygulanan artışa ilişkin temel sorun tanımlanana kadar dosya Yönetici tarafından belirlenen fiyatı koruyacaktır.


Yargıç Elena Liberatori, Belediyenin itirazını kabul etmişti ancak Cuma günü, her seyahatin değerini Salı gününden önce ayarlamaya yönelik bir plan sunma şartının yerine getirilmemesi halinde, oran ilk artıştan önceki 125 dolara dönecektiMayıs ortasında bu rakam 575 dolara çıkmıştı.


Artık bundan sonra yargı süreci başlayacak. koruma başvurusu Önce artışları durduran ve daha sonra Liberatori'nin Buenos Aires hükümetine bir teklif sunması talimatını vermesini sağlayan sol partiler tarafından sunuldu. uyum planıartışların aşırı olduğu göz önüne alındığında.


Koruma çağrısı, hepsi PTS-FIT'in liderleri olan ulusal temsilci Myriam Bregman, Buenos Aires yasa koyucuları Patricio del Corro ve Alejandrina Barry ve B hattının metro delegesi Claudio Dellekarbonara tarafından sunuldu. Liberatori'nin ilk kararı, uygulanmadan bir gün önce 574 dolara çıkan ilk artışı durdurdu. Her ne kadar 24 saat sonra Belediye tarafından yapılan bir sunumun ardından, ona dizginleri serbest bıraktı.


Daha sonra aynı hakim ona da ceza verdi. oranı “ayarlamak” için şehre beş gün. Ancak Yönetim, kamuya açık bir duruşmada tartışılan ve Resmi Gazete'de yayımlanması için daha önceki son tarihlere uyan artış takvimini sürdürmeye karar verdi. Cumartesi günü ise her seyahatin değerini 650 dolara çıkaran ikinci planlı dilim uygulamaya konuldu.




Yönetici tercih etti planlanan programı sürdürmek Meclis'ten bu Pazartesi günü açıklanan kararı bekliyoruz. Yargıçlar Gabriela Seijas ve Horacio Corties'in bu kararının anlamı şu: “askıya alma karakteri” Belediyenin itirazına. Yani, Liberatori'nin belirlediği son tarihi reddederek, altta yatan soruna ilişkin ne tür bir tespit yapılması gerektiğini analiz ediyor. oranın sahip olması gereken değer.


Hizmetten sorumlu Buenos Aires Eyalet şirketi SBASE için metrodaki güçlü artış, enflasyon nedeniyle artan işletme maliyetlerindeki artışı telafi etmek için haklı görülüyor. Maaşlardan bakıma kadar değişir. Üstelik aranan Bilet üzerindeki sübvansiyonun ağırlığını azaltın.


Devlet kurumuna göreBugün metro teknik ücreti 859,07 dolar. Bu, işletme maliyetlerini yapılan ücretli yolculuk sayısına böldükten sonra her kullanıcının maliyetidir. Yani, sübvansiyon olmadan biletin değeri bu olmalıdır.


Ama metro var 2012 yılında oluşturulan diğer kendi sübvansiyon kaynakları, Ulus ağın kontrolünü Şehre devrettiğinde. O dönemde, Buenos Aires otoyollarında ödenen ücretin bir kısmının, üst düzey otomobil ruhsatlarının bir yüzdesinin ve özel taraflar arasındaki sözleşmelerde Pul olarak ödenen tutarın bir kısmının vergi olarak ödenmesini belirleyen bir yasa oylanmıştı. tek amacı oranı sübvanse etmek olan Subway Fonuna aktarılır. Sorun şu ki, enflasyon maliyetleri o kadar artırıyordu ki bu sübvansiyon yetersiz kaldı ve reel oranın küçük bir kısmını karşılamayı başardı.


Bu artışa ve Ağustos ayında gelecek olan ve seferleri 757 dolara çıkaracak olan artışa rağmen, sık seyahat eden yolculara yönelik indirim planı korunuyor. Bu, ayda 20 defaya kadar seyahat edenler için %20 indirimdir; 30 defa yapana %30; 40 defa seyahat edenlere ise %40.


Buna ek olarak, sosyal tarife veya ücretsiz abonelik, uygun görüldüğü şekilde, diğerlerinin yanı sıra ev işçileri, emekliler, öğrenciler, öğretmenler ve eski savaşçılar için de yürürlükte olmaya devam ediyor. Seyahatleri otobüs ve trenle birleştiren SUBE ağı ise, ilk seyahatin başlamasından itibaren iki saat içinde başlaması koşuluyla ikinci seyahatte %50, üçüncü seyahatte %75 indirim sağlıyor.
 
Üst